Taivaaseen, ikuiseen elämään pääsee vain Jeesuksen kautta, ei mitenkään muuten. Ei rahalla, vaikka olisit monimiljardööri, ei edes hyvillä teoilla, eikä siveellisellä elämällä, jos ei suostu Jeesuksen armahdettavaksi!
"Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
Joh 14:6
Vain Jeesuksen kautta Taivaaseen Isän luo!
32
282
Vastaukset
- Eroajo
No entä buddhalaiset, islamistit ym. Niitä on maailmassa miljardeja. Helvettiinkö sinä ne tuomitset? Ei taida sinun taivaassa olla tungosta.
- AamenkiitosJeesus
En minä ketään minnekään tuomitse. Jumalan kädessä on se, miten itsekunkin käy.
- Eroajo
No mihin ne menee? Kai niillä joku paikka on. Vai jääkö tänne haahuilemaan niin kuin sinä kun odotat sitä ylösnousemusta.
- Eroajo
AamenkiitosJeesus kirjoitti:
En minä ketään minnekään tuomitse. Jumalan kädessä on se, miten itsekunkin käy.
No buddhalaisilla on nirvana, lopullinen autuus. Liekö sama kuin sinun taivaaksi.
- AamenkiitosJeesus
Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
- AamenkiitosJeesus
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
- AamenJuuEiKiitosJeesus
Mää meen Tamperreelle enkä minnekkään taivaaseen. Vai on Jeesuksesta tullut pelkkä ovimikko kun narsistijumala pönöttää tekemättä hommiaan.
Olet varmaan kuullut kun Allah tuli koputtamaan taivaan portille hieroakseen rauhaa. Jeesus meni avaamaan - katsoi hetken ja huusi: " Faija hei, oot sä tilannu kepappii tai jotain?"- Jatkoon
Tuokin oli edes jotain vaihtelua näille "AamenkiitosJeesus" horinoille.
- AamenkiitosJeesus
Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,
- AamenkiitosJeesus
Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.
- Jeesukseenluottava
Jeesus kehotti tekemään parannuksen eli mielenmuutoksen pahuudesta, sekä uskomaan evankeliumin. Siinä on pelastus, sillä Jeesus varmasti pelastaa hänen puoleensa kääntyvän ihmisen!
- Jaa.no.tuota
Sinä olet ilmeisesti itse varmoilla pohjilla?
- Jeesukseenluottava
Jaa.no.tuota kirjoitti:
Sinä olet ilmeisesti itse varmoilla pohjilla?
Jeesus on sen verran varma pohja, ettei paremmasta väliä. Käsittämättömästä armosta saan kuulua Jeesukselle.
- Ikävä.totuus
Jeesukseenluottava kirjoitti:
Jeesus on sen verran varma pohja, ettei paremmasta väliä. Käsittämättömästä armosta saan kuulua Jeesukselle.
Niinpä, yhtä varmoilla pohjilla, kuin joulupukkiin luottava lapsi.
- AamenkiitosJeesus
Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.
- AamenkiitosJeesus
Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
- AamenkiitosJeesus
Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
- AamenkiitosJeesus
Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.
- AamenkiitosJeesus
Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;
- SaatanalleHeitetty
"Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.." - AamenkiitosJeesus
Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
Aamen! - AamenkiitosJeesus
Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.
- AamenkiitosJeesus
Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
- AamenkiitosJeesus
Jeesuksen omilla on IHANA päämäärä!
- AamenkiitosJeesus
Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.
- Eikiitosjeesus
AamenkiitosJeesus kirjoitti:
Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.
Jumala on sairas sadisti.
- AamenkiitosJeesus
Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
- AamenkiitosJeesus
Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
- AamenkiitosJeesus
Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.
Aamen! - Eikiitosjeesus
EVVK. KÄRSKÖÖN HÖRHÖT SIELLÄ KESKENÄÄN.
Eli kuka tahansa voi tappaa kymmenen ihmistä ja päästä silti taivaaseen. Sitten siellä taivaassa voi tappaa lisää ihmisiä ikuisuuden ajan.
- AamenkiitosJeesus
Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165