Vain Jeesuksen kautta Taivaaseen Isän luo!

AamenkiitosJeesus

Taivaaseen, ikuiseen elämään pääsee vain Jeesuksen kautta, ei mitenkään muuten. Ei rahalla, vaikka olisit monimiljardööri, ei edes hyvillä teoilla, eikä siveellisellä elämällä, jos ei suostu Jeesuksen armahdettavaksi!

"Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
Joh 14:6

32

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eroajo

No entä buddhalaiset, islamistit ym. Niitä on maailmassa miljardeja. Helvettiinkö sinä ne tuomitset? Ei taida sinun taivaassa olla tungosta.

• AamenkiitosJeesus

En minä ketään minnekään tuomitse. Jumalan kädessä on se, miten itsekunkin käy.

• Eroajo

No mihin ne menee? Kai niillä joku paikka on. Vai jääkö tänne haahuilemaan niin kuin sinä kun odotat sitä ylösnousemusta.

• Eroajo
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

En minä ketään minnekään tuomitse. Jumalan kädessä on se, miten itsekunkin käy.

No buddhalaisilla on nirvana, lopullinen autuus. Liekö sama kuin sinun taivaaksi.

• AamenkiitosJeesus

Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

• AamenkiitosJeesus

Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

• AamenJuuEiKiitosJeesus

Mää meen Tamperreelle enkä minnekkään taivaaseen. Vai on Jeesuksesta tullut pelkkä ovimikko kun narsistijumala pönöttää tekemättä hommiaan.
      Olet varmaan kuullut kun Allah tuli koputtamaan taivaan portille hieroakseen rauhaa. Jeesus meni avaamaan - katsoi hetken ja huusi: " Faija hei, oot sä tilannu kepappii tai jotain?"

• Jatkoon

Tuokin oli edes jotain vaihtelua näille "AamenkiitosJeesus" horinoille.

• AamenkiitosJeesus

Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,

• AamenkiitosJeesus

Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.

• Jeesukseenluottava

Jeesus kehotti tekemään parannuksen eli mielenmuutoksen pahuudesta, sekä uskomaan evankeliumin. Siinä on pelastus, sillä Jeesus varmasti pelastaa hänen puoleensa kääntyvän ihmisen!

• Jaa.no.tuota

Sinä olet ilmeisesti itse varmoilla pohjilla?

• Jeesukseenluottava
        Jaa.no.tuota kirjoitti:

Sinä olet ilmeisesti itse varmoilla pohjilla?

Jeesus on sen verran varma pohja, ettei paremmasta väliä. Käsittämättömästä armosta saan kuulua Jeesukselle.

• Ikävä.totuus
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

Jeesus on sen verran varma pohja, ettei paremmasta väliä. Käsittämättömästä armosta saan kuulua Jeesukselle.

Niinpä, yhtä varmoilla pohjilla, kuin joulupukkiin luottava lapsi.

• AamenkiitosJeesus

Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

• AamenkiitosJeesus

Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

• AamenkiitosJeesus

Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

• AamenkiitosJeesus

Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.

• AamenkiitosJeesus

Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

• SaatanalleHeitetty

"Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

• AamenkiitosJeesus

Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
      Aamen!

• AamenkiitosJeesus

Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.

• AamenkiitosJeesus

Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

• AamenkiitosJeesus

Jeesuksen omilla on IHANA päämäärä!

• AamenkiitosJeesus

Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.

• Eikiitosjeesus
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.

Jumala on sairas sadisti.

• AamenkiitosJeesus

Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

• AamenkiitosJeesus

Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.

• AamenkiitosJeesus

Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.
      Aamen!

• Eikiitosjeesus

EVVK. KÄRSKÖÖN HÖRHÖT SIELLÄ KESKENÄÄN.

• Eli kuka tahansa voi tappaa kymmenen ihmistä ja päästä silti taivaaseen. Sitten siellä taivaassa voi tappaa lisää ihmisiä ikuisuuden ajan.

• AamenkiitosJeesus

Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      195
      5783
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1979
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1355
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe