Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli+siis+mitä+tehdä,+me+olemme+kaikki+kirottuja+-+tuleeko+meidän+noudattaa+lakia+vai+rikkoa+sitä?
07.02.2019 20:07
Niin+varmaan.+Kyse+on+pelkurimaisesta+sensuurista,+joka+poistaa+kaikki+islamia+kritisoivat+aloitukset,+jotta+Suomi24+ylläpidon+ei+tarvitse+olla+poliisille+vastaamassa+kaikkiin+tappouhkauksiin+ja+kaivelemaan+ip-osoitteita.
07.02.2019 20:05
Taas+on+monta+viestiä+poistettu,+jossa+todetaan+eräs+fakta+islamista.+Ettekö+usko+minua?+Tällä+palstalla+saa+haukkua+kristinuskoa,+mutta+islamista+ei+saa+sanoa+puolta+sanaa.+Mielenkiintoista.
07.02.2019 19:59
Jos+kerran+Lutherin+viha+kohdistui+juutalaiseen+uskontoon+eikä+kansaan,+miksi+ihmeessä+siitä+piti+irtisanoutua?+Oletko+vakavasti+sitä+mieltä,+että+jos+kehoittaa+tappamaan+juutalaisia,+se+on+silloin+uskonnon,+ei+rodun+vastaisuutta?
07.02.2019 19:55
Niin+ja+te+helluntailaiset,+jotka+tahallaan+rikotte+Jumalan+pyhää+lakia+ette+ole+kirottuja?+Niinkö?
07.02.2019 19:46
Et+vastannut,+missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+Toora+päättyi+vuonna+30jKr+ja+tarkoittaako+se+siis,+että+nyt+saa+tappaa,+varastaa+ja+tehdä+huorin?+Et+vastannut,+valehteliko+Jeesus,+kun+hän+sanoi,+että+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto?+Miksi+Jeesus+siteeraa+suoraan+Tooraa+yli+sata+kertaa?+Selvästi+keskustelu+ei+ole+sinun+vahvin+alasi.
Senkus+kopioit+tekstisi+jokaiseen+minun+viestiini,+siinä+riittääkin+sinulla+hommaa,+minä+kun+kirjoitan+noin+15000+viestiä+vuodessa.
Kerro+montako+kertaa+Paavali+siteeraa+suoraan+Jeesusta?+Kerro+jos+tiedät.
Kerro+missä+kohtaa+Paavali+sanoo,+että+saamme+nyt+tehdä+syntiä+ja+rikkoa+Jumalan+pyhää+lakia?+Ei+ainakaan+roomalaiskirjeessä+(Room.+6:15).
07.02.2019 19:41
Elä+sinä+vain+harhoissasi,+että+saamme+uudessa+liitossa+tahallaan+tehdä+syntiä+ja+rikkoa+Jumalan+pyhää+lakia.
07.02.2019 19:36
Saammeko+siis+tahallaan+tehdä+syntiä+ja+rikkoa+lakia,+kun+eihän+siihen+kukaan+pysty?
07.02.2019 19:31
"Mikä+on+näiden+kahden+ero+ja+onko+jotakin+yhteistä."
Molemmissa+opetetaan,+että+saa+rikkoa+Jumalan+pyhää+lakia,+Tooraa.
07.02.2019 19:24
Menen+joka+päivä+ristin+juurelle+ja+rukoilen+joka+päivä,+että+ole+minulle+syntiselle+armollinen.
07.02.2019 19:23
Kyllä+olen+rikkonut+useampaakin+käskyä.+En+ole+synnitön.+Mutta+Raamattu+sanoo,+että+me+voimme+täyttää+lain+(5.+Moos.+30:14),+joten+vika+ei+ole+Jumalan+pyhässä,+vanhurskaassa+ja+hyvässä+laissa.
07.02.2019 19:22
Niin,+jotkut+ovat+tekopyhiä,+eivätkä+noudata+koko+lakia.+Toiset+jopa+kerskailevat+lain+rikkomisellaan,+kuten+hellarit+täällä.
07.02.2019 19:08
Kannatan+ehdottomasti+sananvapautta+ja+uskonnonvapautta+Suomessa.+Mutta+mielestäni+on+täysin+asiallista+kysyä,+miksi+ihmeessä+ihminen+haluaa+kutsua+itseään+luterilaiseksi+suuren+antisemitistin+Martti+Lutherin+mukaan?
07.02.2019 19:07
"Vaan+sana+on+sinua+aivan+lähellä,+sinun+suussasi+ja+sydämessäsi,+niin+että+voit+sen+täyttää."+(5.+Moos.+30:14)
07.02.2019 19:02
Haluan+vain+herätellä+ja+valaista+ihmisiä.+Kaikki+luterilaiset+eivät+ole+tietoisia+siitä,+mitä+Luther+kirjoitti+juutalaisista.
07.02.2019 18:50
Ei+häiritse?+Eli+siis+ei+häiritse,+että+Luther+kehoitti+tappamaan+juutalaisia,+ei+häiritse+yhtään,+kutsumme+itseämme+ylpeästi+luterilaisiksi.+Kuitenkin+kirkkoa+kutsutaan+Lutherin+nimellä.+Ja+kerro+tuo+Luther+kirkolle.
07.02.2019 18:46
Eli+siis+on+kaikkien+tiedossa,+että+Luther+on+suuri+antisemitisti,+joka+kehoitta+tappamaan+juutalaisia.+Mutta+se+ei+heitä+häiritse,+koska+he+rakastavat+Lutheria+enemmän+kuin+juutalaista+Jeesusta.+Tämä+ei+olisi+mahdollista,+jos+he+eivät+palvoisi+Lutheria.
07.02.2019 18:33
Kun+keskustelet+pappien+kanssa,+huomaat,+että+Luther+on+heille+rakkaampi+kuin+Jeesus.+Luterilaisista+tunnustuskirjoista+pidetään+kiinni,+kutsutaan+itseään+ylpeästi+luterilaiseksi,+eikä+Lutherin+antisemitismi+häiritse+yhtään.+Näin+on+aina+fanikulttuurissa,+oman+sankarin+pimeä+puoli+ei+haittaa+lainkaan.+Kyse+luterilaiselta+papilta,+mitä+mieltä+hän+on+Lutherin+antisemitismistä,+niin+hän+ei+pahoittele+asiaa,+ei+sano,+että+se+on+hirveää,+järkyttävää,+vaan+hyökkää+kimppuusi+ja+puolustaa+omaa+sankariaan.+Minulla+on+tästä+runsaasti+kokemusta+useasta+eri+järjestöstä.
07.02.2019 18:21
Kerro+miksikä+minä+olen+teitä+moittinut?
Ja+minä+rakastan+Israelia,+siunaan+juutalaisia+uskoivat+he+Jeesukseen+tai+ei.+Tämä+rakkaus+koko+kovan+kolauksen+vuonna+2016,+jolloin+vielä+pidin+itseäni+luterilaisena.+Luin+Lutherin+teoksen+Juutalaisista+ja+heidän+valheistaan+ja+rupesi+oksettamaan,+ahdisti,+tuli+paha+olo.+Luterilaisilta+kun+tiedustelin+tästä+asiasta,+he+hyökkäsivät+minua+vastaan+ja+välittömästi+olivat+puolustamassa+suurta+sankariaan+Lutheria.+Siitä+tuli+vielä+pahempi+olo.+Lopulta+päätin+luopua+Lutherista+kokonaan.+Yksikään+Jumalan+mies+ei+kiroa+Jumalan+valittua+kansaa.
Minulla+on+eräs+ystävä,+ortodoksijuutalainen+rabbi+Yitshak+Naki,+joka+kiertää+kristittyjen+tilaisuuksissa+puhumassa+ihmeistä+ja+Jumalan+johdatuksesta+Israelissa.+Tällaista+tarvitaan+enemmän.+Kunnioitetaan+toisia+vaikka+ei+olla+asioista+samaa+mieltä.
Jokainen+saa+vapaassa+Suomessa+uskoa+mitä+tahtoo.
Ketään+ei+saa+pilkata+tai+solvata.
Mutta+silti,+minä+saan+kertoa+juutalaisille+Jeesuksesta.+Se+on+rakkautta,+ei+vihaa.'
Jos+kysyt+mikä+oli+Lutherin+suuttumuksen+takana,+se+oli+itse+Saatana.+Ei+mikään+muu.+Antisemitismin+henki,+joka+siirtyi+Lutherilta+aikanaan+Hitleriin.
07.02.2019 18:18
Seuraa+tätä+palstaa+ja+tulet+huomaamaan,+että+tuo+viesti+poistetaan.+Tästä+ketjusta+on+poistettu+jo+monen+monta+viestiä,+joissa+tuo+lausuma+islamista+sanotaan,+ja+ne+kaikki+on+poistettu.
07.02.2019 18:10
42 / 845