Kristinuskon Jumala ei ole Jumala ja Jeesus ei ole Jumalan poika

En ole tätä mieltä, kunhan kokeilen tässä sananvapauden rajoja Suomessa.

114

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, aloituksen otsikko kumoutuu tekstilläsi. Se siitä "kokeilusta" siis.

      • No minä en voi vastoin omaatuntoani tehdä tätä aloitusta. Sinä voit. Joten siitä vain kokeilemaan.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        No minä en voi vastoin omaatuntoani tehdä tätä aloitusta. Sinä voit. Joten siitä vain kokeilemaan.

        Ei minulla ole tarve kokeilla, sinullahan se tarve tuntuu olevan.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        No minä en voi vastoin omaatuntoani tehdä tätä aloitusta. Sinä voit. Joten siitä vain kokeilemaan.

        Eipä ollut kovin järkevä aloitus. Mikä tuossa olisi sitä mikä koettelisi sananvapauden rajoja?


      • Ja kuten voit huomata, aloitus "Sananvapaus Suomessa" on poistettu, joten se siitä sananvapaudesta.


      • No ollaan kai eri ilmapiirissä. Ethän saa ilman kunnon rankaisua pilkata Mohameddia, et Allahia. Rankaisun tekevät islamistit itse.


      • torre12 kirjoitti:

        No ollaan kai eri ilmapiirissä. Ethän saa ilman kunnon rankaisua pilkata Mohameddia, et Allahia. Rankaisun tekevät islamistit itse.

        Jo moniko kristitty rankaisee kristinuskoa kritisoivia?


      • En tiedä moderoinnin periaatteita. Mutta yleisesti ottaen et voi pilkata islamissa olevia tärkeitä hahmoja. Mutta kristinuskoon kuuluvia hahmoja voit vapaasti halventaa.


      • Mutta ethän sinä pilkkaa koska kerrot heti että et ole tosissasi.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Mutta ethän sinä pilkkaa koska kerrot heti että et ole tosissasi.

        Aivan, siksi pyysinkin, että sinä tekisti tämän aloituksen, jotta selviäisi, että kristinuskoa todellakin tällä foorumilla saa pilkata.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Aivan, siksi pyysinkin, että sinä tekisti tämän aloituksen, jotta selviäisi, että kristinuskoa todellakin tällä foorumilla saa pilkata.

        Älä pyydä muita tekemään sellaista mihin et itse pysty.


      • tuliko.mieleen

        Kirjoitus yhdistettynä tuollaista nikkiä ja menoraa, niin kyllä se voidaan ottaa pilkkaamisena kyseisellä palstalla. Mikäli olet tuollaisen viestin postattanut viimeaikoina, niin todennäköisesti myös anonyyminä tekemäsi aloitus poistetaan, koska joku siellä muistaa, että sinä rekatulla nikilläsi ja menora -kuvakkeella postailit samaa.


      • RobottiPoisti

        Robotti on poistanut.


      • RobottiPoisti

        En aio kokeilla, koska joku pyytäisi sen poistoon luullen, että se on sinun tekemäsi. Jos maltat odottaa muutaman viikon, että "unohdut" kyseisellä palstalla, se saattaa onnistua.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Ja kuten voit huomata, aloitus "Sananvapaus Suomessa" on poistettu, joten se siitä sananvapaudesta.

        Ei sitä varmaan valtio poistanut, vai väitätkö että poisti kun kerran sananvapaudesta huutelet?


    • okokokokok

      Kyllä se varmaan oli jonku pullopere sian poika ,joka pökki pentujansa päissään ja piekseli niitä.

    • Jeesuksen keho oli samaa lihaa kuin meidänkin , kehossa ei ollut mitään jumalallista.
      Mutta henki oli jumalan joka meissäkin on mutta niin täynnä likaa edessään että hädin tuskin pystyy erottautumaan....siis meissä, ei jeesuksessa.
      Kaikilla meillä on mahdollisuus kirkkauteen mutta jokainen keksii syitä paeta sitä (lahkot kaikki , sisältäen kaikki uskonnot myös sekä suuntaukset).
      Ei ole kuin yksi totuus ja me elämme sitä juurikin ilman tuomitsemista, huolta huomisesta taikka menneestä , kaikki on täydellistä juurikin nyt.

      • Tämä on kristityn sanomaa eikä yhtään sen vähempää taikka suurempaa, lihan kautta tämä esille tulee joten rajoittunutta mutta suunta on selkeä ja siksi uskallankin mainita.


      • Olen samaa mieltä, että keho oli kuin meidän, mutta henki oli Jumalan. Muusta en ole niin varma.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että keho oli kuin meidän, mutta henki oli Jumalan. Muusta en ole niin varma.

        Siksi meidän täytyykin olla valppaina/hereillä/valveilla ja tarkkailla ainoastaan eikä tuomita.


      • meluatyhjästä

        Ei tarusankarissa ole lihaa eikä läskiä..


    • Kirjakääröt

      1Kor.15:47 Biblia (1776) Ensimäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta. Kirjoitetaan: Ensimmäinen.

      • LippuHelvettiinKiitos

        Ja toinen ihminen oli raamatun mukaan Eeva.


      • menopaluuko
        LippuHelvettiinKiitos kirjoitti:

        Ja toinen ihminen oli raamatun mukaan Eeva.

        Kylkiluusta tehty .


    • Jobinpostia

      Ap.t. 2:31. 2:27. 13:35. Ps.16:10 Ap.t.13:34 Ja että hän herätti hänet kuolleista, niin ettei hän enää palaja katovaisuuteen......

      • Kunnia.Jumalalle

        Saatana käyttää Jumalaa omiin sysimustiin motiiveihinsa, mieti tekosiasi Saatanan oppipoika!


      • Luulisi että tämä nyt kiistattomasti vakuuttaisi YksinkertaistaEiköVain siitä, että tällä palstalla saa haukkua kristinuskoa mielin määrin, mutta islamista ei saa sanoa puolta sanaa.


      • vasentuoli

        Kristityt vo ivat arvostella omaa uskontoaan ja muslimit omaansa, mutta ei päinvastoin.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Luulisi että tämä nyt kiistattomasti vakuuttaisi YksinkertaistaEiköVain siitä, että tällä palstalla saa haukkua kristinuskoa mielin määrin, mutta islamista ei saa sanoa puolta sanaa.

        Miksi luterilaisuutta käsittelevällä palstalla pitäisi haukkua vieraita uskontoja?


    • okokokokokq

      Ei ole Jumala jos Jeesuskin on Jumala. Silloin kaikki on jumalallista ja Saatanakin on Jumala, Jumalan vastustaja. Mutta oikeasti vain Jumala on Jumala ja kaikki muu on alisteista hänelle myös Jeesus ja Saatana. Jos Jumalalla on poika niin hänellä on vaimokin ja muitakin poikia. Jumala on Molemmat mies ja nainen ja näköjään lisääntyykin suvullisesti krt,n mukaan.

      • Hieman on sinulla kolminaisuusopin alkeet hukassa.


      • taistelijaörkki

        Kun Jumalan pojat tulivat maan päälle niin he lisääntyivät ihmisten tyttärien kanssa ja he olivat niitä sankareita eli voisiko heitä kutsua puolijumaliksi . Jos voi niin myös Jeesus oli puolijumala eli sankari.


      • talvi.boikottiin1
        Kristitty.net kirjoitti:

        Hieman on sinulla kolminaisuusopin alkeet hukassa.

        Sitten kun Herra kristitty huomaa sen , että nykyään on ajattelun vapaus niin ehkä hänkin ymmärtää jotain asioista. Kolminaisuusoppi on omituinen väännös. Se ei kestä lähempää tarkastelua. Olet ajattelussa noin 500 vuotta myöhässä.


      • Kunnia.Jumalalle
        Kristitty.net kirjoitti:

        Hieman on sinulla kolminaisuusopin alkeet hukassa.

        Kristinuskon Jumala ei ole Jumala ja Jeesus ei ole Jumalan poika!l

        Niinpä niin, minkä taakseen jättää sen eestään löytää. Oletko nyt tyytyväinen aikaansaannokseesi. Ihaile sitä, itsekäs paskiainen! Ei se Jumala turhaan kieltänyt ja käskenyt!


      • talvi.boikottiin1 kirjoitti:

        Sitten kun Herra kristitty huomaa sen , että nykyään on ajattelun vapaus niin ehkä hänkin ymmärtää jotain asioista. Kolminaisuusoppi on omituinen väännös. Se ei kestä lähempää tarkastelua. Olet ajattelussa noin 500 vuotta myöhässä.

        Ai jahas. Sinä olet ajattelussa 2000 vuotta myöhässä. Tämä areiolaisuus kumottiin jo varhain.


      • Kunnia.Jumalalle kirjoitti:

        Kristinuskon Jumala ei ole Jumala ja Jeesus ei ole Jumalan poika!l

        Niinpä niin, minkä taakseen jättää sen eestään löytää. Oletko nyt tyytyväinen aikaansaannokseesi. Ihaile sitä, itsekäs paskiainen! Ei se Jumala turhaan kieltänyt ja käskenyt!

        Huomaatko ollenkaan, mitä minä sanoin? En ole tätä mieltä. Miten sen voisi enää selvemmin sanoa?


      • Kunnia.Jumalalle
        Kristitty.net kirjoitti:

        Huomaatko ollenkaan, mitä minä sanoin? En ole tätä mieltä. Miten sen voisi enää selvemmin sanoa?

        Sen olisi voinut jättää sanomatta. Jos Pyhä Henki ei johda suuta on parempi olla puhumatta. Miten vähän viisautta, mutta miten paljon puhetta sinuun rakas veli mahtuu. On kristityn velvollisuus pysäyttää itsekkäät halut, jotka eivät ole lähtöisin Raamatun ohjeista meille, vaikka et kristitty ehkä olekaan?


      • varovaisuutta
        Kristitty.net kirjoitti:

        Huomaatko ollenkaan, mitä minä sanoin? En ole tätä mieltä. Miten sen voisi enää selvemmin sanoa?

        Eräässä keskustelussa puolustit pedofiliaa juuri sellaisin sanoin, joilla pedofiilit puolustavat itseään. Pitkän ajan päästä kirjoitit:

        "Jokainen järkevä ihminen kyllä ymmärtää..."

        Tai sinne päin. Vetosit lukijoiden "järkevyyteen", kuten taas.


      • taistelijaörkki kirjoitti:

        Kun Jumalan pojat tulivat maan päälle niin he lisääntyivät ihmisten tyttärien kanssa ja he olivat niitä sankareita eli voisiko heitä kutsua puolijumaliksi . Jos voi niin myös Jeesus oli puolijumala eli sankari.

        Taisivat "muinaisia sankareita" olla ne "jättiläiset".


      • rffrfrfrfrfrfrede
        Kristitty.net kirjoitti:

        Ai jahas. Sinä olet ajattelussa 2000 vuotta myöhässä. Tämä areiolaisuus kumottiin jo varhain.

        Areiolaisuutta ei kumottu vaan kannattajia vainottiin ja tapettiinkin lopulta. Että sellainen kumoaminen kyseessä.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Hieman on sinulla kolminaisuusopin alkeet hukassa.

        Kolminaisuusoppia ei UT:ssa ole ja hyvin harvat kristitytkään sitä tuntevat joten ...
        Jeesus kasvoi itsensä edessä ja rukoili itseään ja on oikeasti JHWH kolmella eri nimellä, yhdellä inkarnaatiolla ja välillä elävänä, välillä kuolleena. Noinko se menee ?


      • dikduk kirjoitti:

        Kolminaisuusoppia ei UT:ssa ole ja hyvin harvat kristitytkään sitä tuntevat joten ...
        Jeesus kasvoi itsensä edessä ja rukoili itseään ja on oikeasti JHWH kolmella eri nimellä, yhdellä inkarnaatiolla ja välillä elävänä, välillä kuolleena. Noinko se menee ?

        Eikö ole mukava elää demokraattisessa ja vapaassa Suomessa, jossa saa ääneen sanoa kristinuskosta aivan mitä tahansa? Kokeilee samaa islam palstalla, viestisi poistetaan alta aika yksin, jos yhtään kritisoit islamia, vaikka tekisit sen kuinka asiallisesti. Siitä tässä minun aloituksessani on pointti.

        Myönnän, että kolminaisuus on kova pala juutalaisille, ja tässä tarvitaan enemmän asiallista dialogia ja kristityiltä enemmän kärsivällisyyttä sekä osittain omien oppien tarkistusta. Jumala on yksi, echad, ei kolme. Aivan kuten avioliitossa mies ja nainen ovat yksi, mutta ovat silti kaksi eri persoonaa. Jeesus voi rukoilla Isää, koska he ovat kaksi eri persoonaa, mutta silti Jumala on yksi. Yksinkertaista kuin 1 1 1=3, jos sen oikein ymmärtää.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Eikö ole mukava elää demokraattisessa ja vapaassa Suomessa, jossa saa ääneen sanoa kristinuskosta aivan mitä tahansa? Kokeilee samaa islam palstalla, viestisi poistetaan alta aika yksin, jos yhtään kritisoit islamia, vaikka tekisit sen kuinka asiallisesti. Siitä tässä minun aloituksessani on pointti.

        Myönnän, että kolminaisuus on kova pala juutalaisille, ja tässä tarvitaan enemmän asiallista dialogia ja kristityiltä enemmän kärsivällisyyttä sekä osittain omien oppien tarkistusta. Jumala on yksi, echad, ei kolme. Aivan kuten avioliitossa mies ja nainen ovat yksi, mutta ovat silti kaksi eri persoonaa. Jeesus voi rukoilla Isää, koska he ovat kaksi eri persoonaa, mutta silti Jumala on yksi. Yksinkertaista kuin 1 1 1=3, jos sen oikein ymmärtää.

        Sekoita kunnolla. Ei tuota kukaan ymmärrä.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Eikö ole mukava elää demokraattisessa ja vapaassa Suomessa, jossa saa ääneen sanoa kristinuskosta aivan mitä tahansa? Kokeilee samaa islam palstalla, viestisi poistetaan alta aika yksin, jos yhtään kritisoit islamia, vaikka tekisit sen kuinka asiallisesti. Siitä tässä minun aloituksessani on pointti.

        Myönnän, että kolminaisuus on kova pala juutalaisille, ja tässä tarvitaan enemmän asiallista dialogia ja kristityiltä enemmän kärsivällisyyttä sekä osittain omien oppien tarkistusta. Jumala on yksi, echad, ei kolme. Aivan kuten avioliitossa mies ja nainen ovat yksi, mutta ovat silti kaksi eri persoonaa. Jeesus voi rukoilla Isää, koska he ovat kaksi eri persoonaa, mutta silti Jumala on yksi. Yksinkertaista kuin 1 1 1=3, jos sen oikein ymmärtää.

        Ei ole kova pala - paitsi jos uskoo että JHWH valehtelee: ei olekaan yksi, ei olekaan ainoa syntien anteeksi antaja, vaihtaakin nimensä vastoin ilmoitustaan, ei olekaan aina elävä jumala, vaan kuolee välillä ja kutsuu itseään avukseen kuollessaan. Sitten toisella nimellä herättää itsensä, ei ole aina sama vaan on välillä inkarnoitunut ihmiseksi, jolla on äitinä juutalaisnainen ja isänä hän itse jumalana ym ym .Lopulta taivaassa JHWH alkaa jonkun Melkisedekin ylipapiksi jolla voi selittää miksi hänen oma kuolemansa rikkoi hänen itsensä antaman lain kaikki määräykset, tuolloin kun olikin yllätykselliseti voimassa jokin uusi lakikikoelma.

        Missä JHWH ilmoittaa ettei hän olekaan minä, nimeltään JHWH ja yksi, vaan on kuten naiva ihmispari joka naidessaan on yksi liha joku muu yksi, jotta saadaan kolme, jotka kristillinen teologia sitten julistaa yhdeksi jumalaksi vaikka ovat 3 eri persoonaa, toinen toisen isä, toinen toisen poika ynnä vielä jonkin Henki persoona .Vastaus: ei missään, vaan se on vain kristillisessä teologiassa, uudessa uskonnossa.


      • dikduk kirjoitti:

        Ei ole kova pala - paitsi jos uskoo että JHWH valehtelee: ei olekaan yksi, ei olekaan ainoa syntien anteeksi antaja, vaihtaakin nimensä vastoin ilmoitustaan, ei olekaan aina elävä jumala, vaan kuolee välillä ja kutsuu itseään avukseen kuollessaan. Sitten toisella nimellä herättää itsensä, ei ole aina sama vaan on välillä inkarnoitunut ihmiseksi, jolla on äitinä juutalaisnainen ja isänä hän itse jumalana ym ym .Lopulta taivaassa JHWH alkaa jonkun Melkisedekin ylipapiksi jolla voi selittää miksi hänen oma kuolemansa rikkoi hänen itsensä antaman lain kaikki määräykset, tuolloin kun olikin yllätykselliseti voimassa jokin uusi lakikikoelma.

        Missä JHWH ilmoittaa ettei hän olekaan minä, nimeltään JHWH ja yksi, vaan on kuten naiva ihmispari joka naidessaan on yksi liha joku muu yksi, jotta saadaan kolme, jotka kristillinen teologia sitten julistaa yhdeksi jumalaksi vaikka ovat 3 eri persoonaa, toinen toisen isä, toinen toisen poika ynnä vielä jonkin Henki persoona .Vastaus: ei missään, vaan se on vain kristillisessä teologiassa, uudessa uskonnossa.

        Eikö olekin hienoa elää vapaassa maassa, jossa saa rauhassa pilkata toista uskontoa? Kokeile Israelissa lausua paha sana Mooseksesta tai vaikkapa Rashista, voipi olla, että alkaa kivet lennellä. Jokin voima vetää kuitenkin sinut juutalaisen tänne luterilaisten palstalle pilkkaamaan kristinuskoa. Saattaa olla, että se sinun uskontosi on sittenkin niin köyhää, että kaipaat jotain muuta. Tai sitten sinulla vain on niin tylsää, että haluat huviksesi väitellä.

        Olet moneen kertaan sanonut samat. Olen monta kertaa vastannut, että Jehova on yksi, echad, edelleen, vaikka onkin kolmiyhteinen. Kaikki kristinuskon opinkappaleet löytyvät jo heprealaisesta Raamatusta, mutta sinä et ole koskaan kommentoinut ainuttakaan Raamatun jaetta, joten on aivan turha postata niitä tänne.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Eikö olekin hienoa elää vapaassa maassa, jossa saa rauhassa pilkata toista uskontoa? Kokeile Israelissa lausua paha sana Mooseksesta tai vaikkapa Rashista, voipi olla, että alkaa kivet lennellä. Jokin voima vetää kuitenkin sinut juutalaisen tänne luterilaisten palstalle pilkkaamaan kristinuskoa. Saattaa olla, että se sinun uskontosi on sittenkin niin köyhää, että kaipaat jotain muuta. Tai sitten sinulla vain on niin tylsää, että haluat huviksesi väitellä.

        Olet moneen kertaan sanonut samat. Olen monta kertaa vastannut, että Jehova on yksi, echad, edelleen, vaikka onkin kolmiyhteinen. Kaikki kristinuskon opinkappaleet löytyvät jo heprealaisesta Raamatusta, mutta sinä et ole koskaan kommentoinut ainuttakaan Raamatun jaetta, joten on aivan turha postata niitä tänne.

        "Eikö olekin hienoa elää vapaassa maassa, jossa saa rauhassa pilkata toista uskontoa? Kokeile Israelissa lausua paha sana Mooseksesta tai vaikkapa Rashista, voipi olla, että alkaa kivet lennellä."Saa sanoa ja sanotaan, suurin osa Israelin juutalaisväestöstä ei ole uskovia.Lue joskus vaikka israelilaisia lehtiä. Enkä pilkkaa kristinuskoa, mutta puolusta kyllä omaani kun on tarpeen .

        "Olet moneen kertaan sanonut samat. Olen monta kertaa vastannut, että Jehova on yksi, echad, edelleen, vaikka onkin kolmiyhteinen." Olet sanonut mutta JHWH ei ole sanonut kuten sinä, joten voisin sanoa että pilkkaat Israelin jumalaa, mutta asia ei tietenkään ole niin koska olet kristitty,Jeesus-jumalaan uskova ja esität oman uskontosi oppeja.

        "Kaikki kristinuskon opinkappaleet löytyvät jo heprealaisesta Raamatusta, mutta sinä et ole koskaan kommentoinut ainuttakaan Raamatun jaetta, joten on aivan turha postata niitä tänne." Ei pidä paikkaansa ja olen silti komentoinut joka jaetta jonka olet esittänyt. Kristinusko on täysin uusi uskonto ja sillä ainoana uskontona maailmassa on kolmiyhteinen jumala jota muuten ei vielä ole edes UT.ssa .


      • vasentuoli

        Jahvella oli ennen vaimokin, Asera, eikuitenkaan Jeesuksen äiti.


    • "Kristinuskon Jumala ei ole Jumala ja Jeesus ei ole Jumalan poika "

      Juuri näin!!! Jeesus oli profeetta ja kristinusko on monijumalainen harhaoppi palvoen isääjumalaa, poikajumalaa ja Maria-jumalaa.

      • Selitä miten tämä sinun symbioosisi Jeesuksen ja islamin yhdistämisestä oikein toimii?


      • Ei minulla ole islamin kanssa tekemistä.


    • "Kristinuskon Jumala ei ole Jumala ja Jeesus ei ole Jumalan poika "

      Aikoinaan Jeesus ratsasti aasilla, mutta nykyisin aasit ratsastavat Jeesuksella.

    • Paavali on määritellyt kriteerit kristinuskon Jumalalle. Paavali on kristinuskon perustaja ja kristinuskon korkein auktoriteetti.

      Onko Jeesus Jumalan poika on tulkintakysymys. Uskoville on, kieltäjille ei, epäilijöille epäselvä.

    • Taas on monta viestiä poistettu, jossa todetaan eräs fakta islamista. Ettekö usko minua? Tällä palstalla saa haukkua kristinuskoa, mutta islamista ei saa sanoa puolta sanaa. Mielenkiintoista.

      • Ehkä kyse on puhtaasti vain sinun ja Jumalan suhteesta?


      • Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Ehkä kyse on puhtaasti vain sinun ja Jumalan suhteesta?

        Niin varmaan. Kyse on pelkurimaisesta sensuurista, joka poistaa kaikki islamia kritisoivat aloitukset, jotta Suomi24 ylläpidon ei tarvitse olla poliisille vastaamassa kaikkiin tappouhkauksiin ja kaivelemaan ip-osoitteita.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Niin varmaan. Kyse on pelkurimaisesta sensuurista, joka poistaa kaikki islamia kritisoivat aloitukset, jotta Suomi24 ylläpidon ei tarvitse olla poliisille vastaamassa kaikkiin tappouhkauksiin ja kaivelemaan ip-osoitteita.

        Et, sentään rohkene huutaa Jumalan puoleen? Onko se pelkuruutta?


      • Juu, ikävä kyllä se on näin nykyään. Se johtuu siitä että muslimeja pelätään koska ne on väkivaltaisia. Kristittyjä ei pelätä, koska ne on rauhallisia, ja siksi heitä saa haukkua. Muslimeja ei saa haukkua, koska valtaeliitti pelkää että ne ryhtyy väkivaltaan. Tällä tavalla valtaeliitti ikävä kyllä sitten antaa väkivaltaisille ihmisille vallan määrätä.

        Todellisuudessahan pitäisi puuttua niihin väkivaltaisiin ihmisiin, mutta nykyään elämme ylösalaisin käännetyssä satanistisessa maailmassa, ja siksi puututaan rauhanomaisten ihmisten sanomisiin, ja suojellaan väkivaltaisia ihmisiä.

        Valtaeliitti on päättänyt että kehitysmaalaisia muslimeja pitää ottaa maahan, ja on helpompi "ennaltaehkäisevästi" puuttua rauhanomaisten ihmisten provosointiin väkivaltaisia ihmisiä kohtaan, sen sijaan että suojeltaisiin sananvapautta ja puututtaisiin väkivaltaan. Tämä väkivallan "ennaltaehkäiseminen" kuitenkin aiheuttaa paljon suurempia ongelmia tulevaisuudessa, koska väkivaltaisille ihimsille tosiaan annetaan se valta määrätä yhteiskunnan suunta. Se ei myöskään edes ole todellista ennaltaehkäisemistä, koska rajat kiinni olisi se oikea ennaltaehkäisy väkivallan estämiseen. Sillä tavalla ei tarvitsisi myöskään alkaa rajoittamaan sananvapautta.


      • ddddddddddede
        Trexnonar kirjoitti:

        Juu, ikävä kyllä se on näin nykyään. Se johtuu siitä että muslimeja pelätään koska ne on väkivaltaisia. Kristittyjä ei pelätä, koska ne on rauhallisia, ja siksi heitä saa haukkua. Muslimeja ei saa haukkua, koska valtaeliitti pelkää että ne ryhtyy väkivaltaan. Tällä tavalla valtaeliitti ikävä kyllä sitten antaa väkivaltaisille ihmisille vallan määrätä.

        Todellisuudessahan pitäisi puuttua niihin väkivaltaisiin ihmisiin, mutta nykyään elämme ylösalaisin käännetyssä satanistisessa maailmassa, ja siksi puututaan rauhanomaisten ihmisten sanomisiin, ja suojellaan väkivaltaisia ihmisiä.

        Valtaeliitti on päättänyt että kehitysmaalaisia muslimeja pitää ottaa maahan, ja on helpompi "ennaltaehkäisevästi" puuttua rauhanomaisten ihmisten provosointiin väkivaltaisia ihmisiä kohtaan, sen sijaan että suojeltaisiin sananvapautta ja puututtaisiin väkivaltaan. Tämä väkivallan "ennaltaehkäiseminen" kuitenkin aiheuttaa paljon suurempia ongelmia tulevaisuudessa, koska väkivaltaisille ihimsille tosiaan annetaan se valta määrätä yhteiskunnan suunta. Se ei myöskään edes ole todellista ennaltaehkäisemistä, koska rajat kiinni olisi se oikea ennaltaehkäisy väkivallan estämiseen. Sillä tavalla ei tarvitsisi myöskään alkaa rajoittamaan sananvapautta.

        Kristityt mafiosot ja esim natsit ovat kuitenkin aina vierahamme. Väkivaltaa riittää myös kristityissä.


      • suurisuunnitelma

        Se eliitti käyttää muslimiterroria iskuissaan - tiedän faktana erään tapauksen. Ja faktana myös itänaapuri käyttää. Että se siitä islamiterrorismista - rahoituksestahan sen tietää. Ja kaikki raha liikkuu tänä päivänä helposti seurattavalla järjestelmällä. Mistä kuvittelette niiden saavat aseensa - ihmetekoinako?!

        Tuosta rahasta ja skandaalista, joka liittyy tuon rahan seuraamiseen. Suomikin kivasti mukana.

        http://www.kaapeli.fi/book/pesukone.htm

        Mutta mielenkiintoisintahan on Albert Piken kolmannen maailmansodan ennustaminen, että miten juutalaiset ja islam on saatava vastakkain, josta saadaan sota. Sekä puheet Israelin valtiosta, jota tuolloin ei edes ollut - hän sentään kuoli 1800-luvun lopulla, mutta hyvin tiesi, että miten käydään ensimmäinen ja toinenkin maailmansota.

        Aika puhuvaa, että hänestä on kirjoitettu wikipediaan vain kaksi kokonaista riviä tietoja. Englannin kielellä onkin sitten runsaasti tekstiä - miksiköhän ei kestä suomeksi sanoa mitään?! Siirretty teksti, en laita lähdettä, etten tipahda s.ensuuriin.

        ......Ennustuksen kirjoitti lähes 150 vuotta sitten USA:n armeijan kapteeni, vapaamuurari Albert Pike. Hän lähetti kirjeen italialaiselle poliitikolle Giuseppe Mazzinille.

        Kirje on päivätty 15.08.1871 ja se kertoo syyt kuinka ja miksi ensimmäinen maailmansota ja toinen maailmansota alkoivat 1900-luvulla.

        Ensimmäinen maailmansota

        Ensimmäinen maailmansota tullaan aiheuttamaan, jotta Illuminati saa kaadettua tsaarien vallan Venäjällä sekä luotua Venäjästä kommunistisen valtion. Illuminatin toimitsijat luovat vastakkainasettelua Britannian sekä Saksan välille, jota käytetään hyväksi ensimmäisen maailmansodan sytyttämistä varten. Sodan loppuvaiheessa kommunismi rakentuu ja sitä käytetään tuhoamaan muita hallituksia sekä heikentämään uskontoja.

        Toinen maailmansota

        Toinen maailmansota täytyy sytyttää käyttämällä hyväkseen Illuminatin toimitsijoiden luomaa vastakkainasettelua fasistien sekä poliittisen sionistien kesken. Sota täytyy toteuttaa siten, että natsismi tuhoutuu ja poliittinen sionismi on tarpeeksi vahva perustamaan Israelin Palestiinaan.

        Toisen maailmansodan aikana kansainvälisestä kommunismista täytyy tulla tarpeeksi vahva tasapainottamaan kristikuntaa, joka olisi sitten hillitty ja pidetty kurissa, kunnes tarvitsemme sitä lopullista sosiaalista mullistusta varten.

        Kolmas maailmansota

        Kolmas maailmansota täytyy sytyttää käyttämällä hyväkseen Illuminatin toimitsijoiden luomaa vastakkainasettelua poliittisen sionismin sekä Islamistisen maailman johtajien kesken.

        Sota täytyy toteuttaa siten että Islam (Arabien maailma) sekä poliittinen sionismi (Israel) tuhoavat toisensa.

        Samaan aikaan muut valtiot ovat jälleen kerran jakaantuneet tässä kysymyksessä ja joutuvat taistelemaan viimeiseen pisteeseen saakka fyysisesti, moraalisesti, henkisesti sekä taloudellisesti.

        Tulemme vapauttamaan nihilistit sekä ateistit ja yllytämme suunnattomalle sosiaaliselle mullistukselle joka kaikessa siinä kauheudessaan tulee näyttämään selvästi jokaiselle valtiolle absoluuttisen ateismin vaikutuksen, raakalaisuuden syntyperän ja suurimman verisen mullistuksen.

        Jokainen kansalainen on pakotettu puolustamaan itseään maailman vähemmistöjen vallankumousta vastaan, joka johtaa noiden sivilisaation tuhoajien tuhoon. Kansakunta on pettynyt kristinuskoon, joiden deistinen sielu tulee tuosta hetkestä lähtien olemaan ilman kompassia tai suuntaa, he ovat huolestuneita, mutta ilman tietoa siitä mihin suuntaan palvoa, he saavat todellisen valaistuksen virheettömän Luciferin doktriinin universaalin manifestaatin kautta, joka viimein päätyy julkiseen perspektiiviin.

        Tämä manifestaatio tulee johtamaan yleisestä taantumuksellisesta liikkeestä, joka johtaa kristinuskon sekä ateismin tuhoon - molemmat valloitettu ja tuhottu samaan aikaan.

        Kirjeessä mainittiin että lopulta kaikki tämä johtaa yhteen maailman hallintoon.

        Kirje oli väitetysti kerran näytillä Britannian museon kirjastossa, mutta mysteerisesti katosi 70-luvulla eikä sen jälkeen ole nähty. ....

        Tekstillä on tarkat lähdetiedot.


      • näinpyöritetään

        Kertokaapa minulle, että miten Albert Pike osasi kertoa tämän jo 15.8.1871, nimittäin kun toisen maailmansodan salausaika päättyi, niin tuon sodan taustat eivät todellakaan kestä päivänvaloa.

        ...Toinen maailmansota täytyy sytyttää käyttämällä hyväkseen Illuminatin toimitsijoiden luomaa vastakkainasettelua fasistien sekä poliittisen sionistien kesken. Sota täytyy toteuttaa siten, että natsismi tuhoutuu ja poliittinen sionismi on tarpeeksi vahva perustamaan Israelin Palestiinaan....

        EU:n perusta luotiin natsi-Saksan aikana ja tuon saman elinkeinoelämän voimin, joka vastasi rivijuutalaisten tuhosta - natsismi ehkä kuoli, mutta aate on silti kansallissosialismia, ja pakollinen tällä hetkellä EU:n jäsenvaltioille (kolmannen tien politiikka).

        Hän, kreivi Coudenhove-Kalergi on Pan-eurooppaliikkeen (tunnuksena Konstantinus Suuren risti, jota ympäröi EU-lipun ja Ilmestyskirjan 12 tähden tähtikehä) kautta EU:n nimellisiä ideologeja, ja hän on poliittisessa julistuksessaan, kirjassaan lausunut näin:


        ” Juutalaisten tuhoamisen sijasta on Eurooppa tuon keinotekoisen valintaprosessin kautta tahtomattaan jalostanut ja kehittänyt siitä kansasta tulevaisuuden johtajakansan. Ei siis ihme, että tämä getto-vankilasta paennut kansa kehittyi Euroopan henkiseksi ylimistöksi. Niin antoi laupias johdatus Pyhän hengen armosta Euroopalle juutalaisten vapautumisen ansiosta uuden aatelisen rodun hetkellä, jolloin feodaaliaateli tuhoutui. ”

        – Coudenhove-Kalergi. Praktischer Idealismus[2]

        Miten Pyhän hengen armo oikein toimi tässä, kun te olette täälläkin saarnanneet, että Luther oli pelkkä antisemitisti, hyvät uskovaiset? Ja jos mikä niin Paavali, Pyhä henki ja Luther kuuluvat yhteen, kuten aatteesta tiedetään.

        Tästä Albert Pikeestä Lutherin kautta meidän päiviin näkee oikein hyvin, että kuinka maailman tanssii joidenkin narujenvetäjien mukaan.

        Mikä on lopullinen suunnitelma?


      • näinpyöritetään kirjoitti:

        Kertokaapa minulle, että miten Albert Pike osasi kertoa tämän jo 15.8.1871, nimittäin kun toisen maailmansodan salausaika päättyi, niin tuon sodan taustat eivät todellakaan kestä päivänvaloa.

        ...Toinen maailmansota täytyy sytyttää käyttämällä hyväkseen Illuminatin toimitsijoiden luomaa vastakkainasettelua fasistien sekä poliittisen sionistien kesken. Sota täytyy toteuttaa siten, että natsismi tuhoutuu ja poliittinen sionismi on tarpeeksi vahva perustamaan Israelin Palestiinaan....

        EU:n perusta luotiin natsi-Saksan aikana ja tuon saman elinkeinoelämän voimin, joka vastasi rivijuutalaisten tuhosta - natsismi ehkä kuoli, mutta aate on silti kansallissosialismia, ja pakollinen tällä hetkellä EU:n jäsenvaltioille (kolmannen tien politiikka).

        Hän, kreivi Coudenhove-Kalergi on Pan-eurooppaliikkeen (tunnuksena Konstantinus Suuren risti, jota ympäröi EU-lipun ja Ilmestyskirjan 12 tähden tähtikehä) kautta EU:n nimellisiä ideologeja, ja hän on poliittisessa julistuksessaan, kirjassaan lausunut näin:


        ” Juutalaisten tuhoamisen sijasta on Eurooppa tuon keinotekoisen valintaprosessin kautta tahtomattaan jalostanut ja kehittänyt siitä kansasta tulevaisuuden johtajakansan. Ei siis ihme, että tämä getto-vankilasta paennut kansa kehittyi Euroopan henkiseksi ylimistöksi. Niin antoi laupias johdatus Pyhän hengen armosta Euroopalle juutalaisten vapautumisen ansiosta uuden aatelisen rodun hetkellä, jolloin feodaaliaateli tuhoutui. ”

        – Coudenhove-Kalergi. Praktischer Idealismus[2]

        Miten Pyhän hengen armo oikein toimi tässä, kun te olette täälläkin saarnanneet, että Luther oli pelkkä antisemitisti, hyvät uskovaiset? Ja jos mikä niin Paavali, Pyhä henki ja Luther kuuluvat yhteen, kuten aatteesta tiedetään.

        Tästä Albert Pikeestä Lutherin kautta meidän päiviin näkee oikein hyvin, että kuinka maailman tanssii joidenkin narujenvetäjien mukaan.

        Mikä on lopullinen suunnitelma?

        Kovasti vaikuttaa siltä, että tuo kirje on kirjoitettu tilaustyönä noin sata vuotta väitetyn kirjoitusajankohtansa jälkeen. Vai onko todisteita muusta?

        Kannattaa aina suhtautua jättimäisin varauksin kaikkeen mitä tunnetusti arvostelukyvyttömät denialistit julistavat varmana totena.


      • ihmistenaivorakenne

        Niin, ja jos ei olisi suhtauduttu jättimäisin varauksin kaikkeen mitä tunnetusti arvostelukyvyttömät denialistit julistivat varmana totena, eikä olisi laskettu intiaaneja kanooteissa, tai muumeja laaksossa tai kysytty lääkityksen tasosta, tai jopa ehdotettu tiedon ehkäisyyn foliohattujen käyttöä tai mietitty penaalin terävimpiä kyniä, niin olisiko mahdollisesti meidän maailmamme tällä hetkellä ehkä jonkilaisessa paremmassa balanssissa kuin nyt - oletko miettinyt?

        Salaliittoteorioiden äiti on ehdottomasti koneistoon syötetty salaliittoteoria, että jos jokin ei sovi sinun maailmankuvan kokoosi, ehdota folion käyttöä lääkityksen tarkistamisen jälkeen, ettei ryhdy totuusvanne kiristämään päätä.

        Näin livenä koneet, jotka törmäsivät Yhdysvalloissa pilvenpiirtäjiin 9/11, ja jos joku olisi aikaisemmin kertonut, että sellaista voisi tapahtua, olisin käskenyt laskemaan terävimmät kynät muumilaaksossa, koska 3000:n arkkitehdin todistus siitä, että pilvenpiirtäjiin oli asennettu räjähteet ei pystynyt voittamaan sitä kuvitelmaa, ettei tällaista vain sinun pienessä maailmankuvassasi koskaan tapahtua ja niinpä 3000 arkkitehdin todistus olikin vain salaliittoteoria.

        Näin syntyy totuuksia.


      • mitäteet

        Oli karmea salaliittoteoria, kun väitin jo vuosia sitten, että vanhukset ovat yksityistetyssä laitoshoidossa heitteillä, ja että oma isoäitini kuoli sellaisessa nälkään. Minun käskettiin tarkistaa lääkitys ja hankkiutua hoitoon. Ja nyt se on totuus. Näin se vain menee, kun eteenpäin potkitaan uskolla.


    • "En ole tätä mieltä, kunhan kokeilen tässä sananvapauden rajoja Suomessa."

      Älä leikittele VAKAVALLA asialla!!!

      • Ai sananvapaus ei ole vakava asia, eikä se, että tällä foorumilla saa pilkata kristinuskoa, mutta joka ikinen viesti, jossa lausutaan eräs fakta islamista, poistetaan samoin tein?


      • tarvitset.neuvoa

        << Kristinuskon Jumala ei ole Jumala ja Jeesus ei ole Jumalan poika<<

        Sanon samoin:

        Tuo esiin toraistista näkemystäsi, mutta älä leikittele VAKAVALLA asialla. Sanoudu myös selvästi irti pedofiliasta, vaikka Toora ei sitä kielläkään.

        Tarvitset neuvoa, koska sinulla ei ole sisäsyntyistä käsitystä, mikä on sopivaa.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Ai sananvapaus ei ole vakava asia, eikä se, että tällä foorumilla saa pilkata kristinuskoa, mutta joka ikinen viesti, jossa lausutaan eräs fakta islamista, poistetaan samoin tein?

        Miksi tunnet tarvetta tehdä kauhistuttavan otsikon aloitukseesi??? Pidä varasi. Omassa oveluudessasi olet muka sananvapauden rajoja kokeilemassa, MUTTA ettei vaan sielunvihollinen jo herjauksia päähäsi laita. Suosittelet että KADUT ja pyydät HERJASI ANTEEKSI ja teet PARANNUKSEN ja otat KRISTUKSEN henkilökohtaiseksi VAPAHTAJAKSESI ja sitä kautta PELASTUT!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Miksi tunnet tarvetta tehdä kauhistuttavan otsikon aloitukseesi??? Pidä varasi. Omassa oveluudessasi olet muka sananvapauden rajoja kokeilemassa, MUTTA ettei vaan sielunvihollinen jo herjauksia päähäsi laita. Suosittelet että KADUT ja pyydät HERJASI ANTEEKSI ja teet PARANNUKSEN ja otat KRISTUKSEN henkilökohtaiseksi VAPAHTAJAKSESI ja sitä kautta PELASTUT!!!

        Tämän aloituksen otsikko on suora lainaus nikiltä YksinkertaistaEiköVain, joka toisessa, jo poistetussa aloituksessa, ei uskonut, että tällaista väittämää saisi esittää tällä palstalla. Kuten olen osoittanut, tällaisen asian saa tällä palstalla sanoa ääneen, mutta islamia ei saa kritisoida, vaan jokainen viesti poistetaan oitis. Pointti saattaa osalta mennä ohi, koska tuota toista keskustelua ei enää ole, mutta koska sanon heti aloituksessa, että en ole tätä mieltä, tekoni on mielestäni täysin oikeutettu, osoittaakseni pointtini, sen asian, että kristinuskoa saa lausua aivan mitä tahansa, islamista ei edes puolta sanaa.


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Miksi tunnet tarvetta tehdä kauhistuttavan otsikon aloitukseesi??? Pidä varasi. Omassa oveluudessasi olet muka sananvapauden rajoja kokeilemassa, MUTTA ettei vaan sielunvihollinen jo herjauksia päähäsi laita. Suosittelet että KADUT ja pyydät HERJASI ANTEEKSI ja teet PARANNUKSEN ja otat KRISTUKSEN henkilökohtaiseksi VAPAHTAJAKSESI ja sitä kautta PELASTUT!!!

        Jos joku ei usko minua seuraa tätä palstaa. Katso tätä viestiä. Mitään ihmisryhmää pilkkaamatta tai solvaamatta, yllyttämättä yhtään ketään väkivaltaa ketään vastaan, totean vain oman näkemykseni, että Allah ei ole Jumala ja Muhammed on väärä profeetta. Odota hetki. Tämä viesti poistetaan hyvin pian. Minun mielestäni tämä on vakava asia ja siksi otsikkoni on täysin oikeutettu.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Jos joku ei usko minua seuraa tätä palstaa. Katso tätä viestiä. Mitään ihmisryhmää pilkkaamatta tai solvaamatta, yllyttämättä yhtään ketään väkivaltaa ketään vastaan, totean vain oman näkemykseni, että Allah ei ole Jumala ja Muhammed on väärä profeetta. Odota hetki. Tämä viesti poistetaan hyvin pian. Minun mielestäni tämä on vakava asia ja siksi otsikkoni on täysin oikeutettu.

        Mikään syy ei oikeuta tuollaista otsikointia!!!


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Jos joku ei usko minua seuraa tätä palstaa. Katso tätä viestiä. Mitään ihmisryhmää pilkkaamatta tai solvaamatta, yllyttämättä yhtään ketään väkivaltaa ketään vastaan, totean vain oman näkemykseni, että Allah ei ole Jumala ja Muhammed on väärä profeetta. Odota hetki. Tämä viesti poistetaan hyvin pian. Minun mielestäni tämä on vakava asia ja siksi otsikkoni on täysin oikeutettu.

        Kosta siis tiedät, että tuollainen otsikko saa jäädä eksyttämään ihmisiä, miksi sellaisen laitat??? SIELUNVIHOLLINEN kuiskuttelee niin ovelasti, että saatat hyvinkin kuvitella olevasi sananvapauden asialla, kun todellisuudessa teet tuon käärmeen töitä!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Mikään syy ei oikeuta tuollaista otsikointia!!!

        Ai ei edes se, että kyseessä on suora lainaus, ja heti alkuun sanon, että minä en ole tätä mieltä? Ei edes se, että minulla on tässä vakava pointti, jonka jo olenkin todistanut kiistatta, että kristinuskoa saa pilkata ja solvata, mutta islamia ei edes asiallisesti kritisoida.

        Sanoohan Raamattukin, että Jumalaa ei ole. Konteksti tulee ottaa huomioon.


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Kosta siis tiedät, että tuollainen otsikko saa jäädä eksyttämään ihmisiä, miksi sellaisen laitat??? SIELUNVIHOLLINEN kuiskuttelee niin ovelasti, että saatat hyvinkin kuvitella olevasi sananvapauden asialla, kun todellisuudessa teet tuon käärmeen töitä!!!

        Kuvitteletko todella, että joku näkee tuon otsikon ja vakuuttuu asiasta oitis? Mitä jos koittaisit hieman rauhoittua.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Ai ei edes se, että kyseessä on suora lainaus, ja heti alkuun sanon, että minä en ole tätä mieltä? Ei edes se, että minulla on tässä vakava pointti, jonka jo olenkin todistanut kiistatta, että kristinuskoa saa pilkata ja solvata, mutta islamia ei edes asiallisesti kritisoida.

        Sanoohan Raamattukin, että Jumalaa ei ole. Konteksti tulee ottaa huomioon.

        Miksi siis jatkat pilkkaamista???


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Kuvitteletko todella, että joku näkee tuon otsikon ja vakuuttuu asiasta oitis? Mitä jos koittaisit hieman rauhoittua.

        Jos antaa sielunviholliselle pikkusormen jne. jne !!!


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Jos joku ei usko minua seuraa tätä palstaa. Katso tätä viestiä. Mitään ihmisryhmää pilkkaamatta tai solvaamatta, yllyttämättä yhtään ketään väkivaltaa ketään vastaan, totean vain oman näkemykseni, että Allah ei ole Jumala ja Muhammed on väärä profeetta. Odota hetki. Tämä viesti poistetaan hyvin pian. Minun mielestäni tämä on vakava asia ja siksi otsikkoni on täysin oikeutettu.

        Ei kannata ainakaan sanoa, että Allah ei ole Jumala. Se on vale, sillä Allah on suomeksi Jumala.


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Miksi siis jatkat pilkkaamista???

        Jatkan pilkkaamista? Minä en ole mitään pilkannut. Saan aloitukseni otsikossa lainata nimimerkin YksinkertaistaEiköVain esittämää väitettä ja sen perään todeta, että minä en ole tätä mieltä. Koita nyt jo vihdoin tajuta.

        Eikö sinua häiritse, että Raamatussa sanotaan, että Jumalaa ei ole? Miksi Raamatussa on tällaista pilkkaamista? Ilmeisesti et lue Raamattua!


      • torre12 kirjoitti:

        Ei kannata ainakaan sanoa, että Allah ei ole Jumala. Se on vale, sillä Allah on suomeksi Jumala.

        Tuo on kyllä totta!!!


      • torre12 kirjoitti:

        Ei kannata ainakaan sanoa, että Allah ei ole Jumala. Se on vale, sillä Allah on suomeksi Jumala.

        Mielenkiintoista. Saakohan sensuurin mielestä sanoa, että ei kannata sanoa, että Allah ei ole Jumala. Siinähän tuo sensuroitu väite esiintyy. Katsotaan kauanko pysyy tällä palstalla.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Jatkan pilkkaamista? Minä en ole mitään pilkannut. Saan aloitukseni otsikossa lainata nimimerkin YksinkertaistaEiköVain esittämää väitettä ja sen perään todeta, että minä en ole tätä mieltä. Koita nyt jo vihdoin tajuta.

        Eikö sinua häiritse, että Raamatussa sanotaan, että Jumalaa ei ole? Miksi Raamatussa on tällaista pilkkaamista? Ilmeisesti et lue Raamattua!

        Sinähän tässä tapauksessa tuon otsikon esille laitoit!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta!!!

        Hetkonen, mitäs ihmettä tämä nyt on, minun otsikkoni on pilkkaamista, mutta väite, että Allah on Jumalan, on sinun mielestäsi totta?


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Sinähän tässä tapauksessa tuon otsikon esille laitoit!!!

        Niin, koska YksinkertaistaEiköVain ei suostunut sitä tekemään. Minulle on erittäin painavat syyt tehdä tuo otsikko. Jokainen vajaampikin ihminen ymmärtää, mikä minun pointtini on, kun lukee aloituksen, saati jos vaivautuu lukemaan koko ketjun.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Hetkonen, mitäs ihmettä tämä nyt on, minun otsikkoni on pilkkaamista, mutta väite, että Allah on Jumalan, on sinun mielestäsi totta?

        Torre totesi että Allah on suomeksi Jumala ja tämä on totta!!!


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Niin, koska YksinkertaistaEiköVain ei suostunut sitä tekemään. Minulle on erittäin painavat syyt tehdä tuo otsikko. Jokainen vajaampikin ihminen ymmärtää, mikä minun pointtini on, kun lukee aloituksen, saati jos vaivautuu lukemaan koko ketjun.

        YKSIKÄÄN Kristuksen oma EI tuollaista otsikkoa laittaisi!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        YKSIKÄÄN Kristuksen oma EI tuollaista otsikkoa laittaisi!!!

        Ai ei laittaisi vai, kun kyse on suorasta lainauksesta ja sanoo, että ei ole tätä mieltä? Ja kun on sananvapaudesta kyse? En jatka kanssasi tästä aiheesta jauhamista enää enempää, etsi Raamatustasi jae, jossa sanotaan että Jumalaa ei ole, ja valita sitten Jumalalle, miksi ihmeessä Jumala sallii sanassaan noin sanottavan.


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Torre totesi että Allah on suomeksi Jumala ja tämä on totta!!!

        Allah ei ole suomeksi Jumala, Allah tarkoittaa epäjumalaa.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Ai ei laittaisi vai, kun kyse on suorasta lainauksesta ja sanoo, että ei ole tätä mieltä? Ja kun on sananvapaudesta kyse? En jatka kanssasi tästä aiheesta jauhamista enää enempää, etsi Raamatustasi jae, jossa sanotaan että Jumalaa ei ole, ja valita sitten Jumalalle, miksi ihmeessä Jumala sallii sanassaan noin sanottavan.

        Oli lainaus tai ei SINÄ sen otsikoksi laitoit!!! Sananvapauden nimissä menevät monet muutkin kadotukseen!!!


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Allah ei ole suomeksi Jumala, Allah tarkoittaa epäjumalaa.

        En ole arabian osaaja, mutta uskaltaisin väittää, että Allah on suomeksi Jumala. MUTTA!!! tämä ei tietenkään ole myönnytys islamin jumalakäsitykselle, joka on todellakin epäjumala!!!


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Allah ei ole suomeksi Jumala, Allah tarkoittaa epäjumalaa.

        Eikö valheillasi ole mitään rajaa?


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Oli lainaus tai ei SINÄ sen otsikoksi laitoit!!! Sananvapauden nimissä menevät monet muutkin kadotukseen!!!

        Eli siis uskova joutuu kadotukseen, jos lainaa jonkun ateistin väittämää, ja toteaa, että olen eri mieltä? Selvä homma.


      • Kristitty.net kirjoitti:

        Eli siis uskova joutuu kadotukseen, jos lainaa jonkun ateistin väittämää, ja toteaa, että olen eri mieltä? Selvä homma.

        Uskova EI laita tuollaisia tekstejä esille. Asiaa ei lievennä se, että laitettuaan moisen RIENAUKSEN esille yrittää raukkamaisesti vierittää syyn toisen niskoille: "se oli vain lainaus..ruikutus...ruikutus..."


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Uskova EI laita tuollaisia tekstejä esille. Asiaa ei lievennä se, että laitettuaan moisen RIENAUKSEN esille yrittää raukkamaisesti vierittää syyn toisen niskoille: "se oli vain lainaus..ruikutus...ruikutus..."

        Eli siis Raamattukaan ei sano, että Jumalaa ei ole?


    • Mekaikkiolemmejumalia

      Ei olekkaan, neuvosto toi atlantiksen aikoihin ihmisen maahan, ja sitten ihmiset unohtivat olevansa jumalia, ym.
      Tarina alkoi siis jo atlantiksen aikoina, Jeesus on vain yks tarinanjoukos.

      • Raamatun aikaan tosiaan jumalia riitti. Kaikilla kansoilla oli oma Jumala, kuten Israelillakin.

        Nykyään jumalia ei ole millään kansalla?


    • On tää kyöpelinä olo joskus raskasta. Haukkasin tuossa välipalks herkkukorppua ja teetä, mut on vielä muutamii palstavundui niiku kamaloittamatta, niet eikun töitä jatkaan.

    • tietoasinne

      On jälleen edellä niin kummallinen ajatelma, että siirrän vielä tänne loppuun, jos auttaisi ihmisten tiedon lisääntymiseen. Pidän tietämättömyyden huippuna, jos ei uskovaiset tiedä Jeesuksen asemaa edes islaminuskossa.

      Edellä ihmetellään, että miten Jeesuksen ja Islamin symbioosi oikein toimii. Siihen auttaa helposti wikipedia Jeesus Islamin uskossa:

      " Jeesus (arab. عيسى‎, ‘Īsā) on islaminuskossa profeetta ja Messias. Muslimit uskovat, että hän syntyi Mariasta neitseellisesti, suoritti ihmetekoja, saarnasi ja lopulta nostettiin taivaaseen. Koraanissa kuvatun Jeesuksen elämän yksityiskohdat vastaavat pääpiirteittäin Raamatussa kuvatun kristinuskon Jeesuksen elämää paitsi, että häntä ei ristiinnaulittu eikä hän ollut jumalallinen. Profeetta Jeesus oli lempeä opettaja, mutta toisaalta ankara askeetti. Myöhemmin islamilainen perimätieto on lisännyt ja laajentanut Koraanin antamaa suppeaa Jeesus-kuvaa. Jeesuksen jälkeen seuraavaksi islamin profeetaksi tuli Muhammad."

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesus_islaminuskossa

      Jeesuksen on Islamin tärkein profeetta - Muhammediakin tärkeämpi.

      • käsittämätönoppi

        Islamin usko syntyi Arabianniemimaalla 600-luvulla kristinuskosta ja juutalaisuudesta - se on kristinuskon oppisuunta siinä missä paavalilaisuuskin. Muhammed toimi uskonpuhdistajana kuten Luther. Muhammed ei kumonnut kristinuskoa tai juutalaisuutta, vaan hän halusi palauttaa kristinuskon sen alkuperäiseen muotoon, ja 700-luvulla tämä oppi sai sitten muotonsa.

        Jeesus on tärkein profeetta, mutta Jeesusta ei tämän opin mukaan ristiinnaulittu, eikä hän ollut Jumala, mutta hän oli Jumalan lähettämä profeetta. Tämä vastaa täysin Raamatussa - mm. Johanneksen evankeliumin 8. luku - Jeesuksen sanoja Isästä, joka hänet on lähettänyt.

        Kristinuskon kolminaisuusoppihan laittaa kaiken päälaelleen, että Jeesus olisi itse tuo Jumala, joka puhuu itsestään itsensä lähettämänä. Mutta kaikista pahimpana näen Jumalan ristiinnaulitsemisen - kolminaisuusopin mukaan ei ristiinnaulita ja kirota vain profeettaa, vaan itse Jumala (Paavali, galatalaiskirje, luku 3, jae 13), koska kiroamiseen tarvitaan Saatanan apua.

        Jos kenenkään muun korvaan ja mieleen ei satu tällainen Jeesuksen kiroaminen Jumalana ristille, niin täytyy olla kyllä sielutonta jengiä.

        3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

        Onko tämäkin teidän mielestä Raamatun Jumalan sanaa kirota itsensä Jumalan ristille?

        En näe mitään muuta kristinuskon kolminaisuusopin ontuvaan Jumala-logiikkaan paremmin sopivaa kuin sen, että keisari Konstantinus Suuri halusi päästä Jumalaksi Jumalan paikalle vaatien juuri kirkkoa tekemään kolminaisuusopin v. 325.

        Keisareista aikaisemminkin oli perustettu Jumala-kultti, mutta Konstantinus Suuri jäi keisareista viimeiseksi Jumalaksi. Ja keisari Konstantinus Suuren voima elää edelleenkin hyvin vahvana meidän aikana ritarikunnissa. Sellaiseen mm. kuuluu presidentti Niinistö. Tuon ritarikunnan on muuten perustanut natsi.


      • kadonnutmaailma

        Vanhana ja kauan eläneenä ja monta maailmaa nähneenä ihmisenä minua häiritse tämän päivän ihmisten tietämättömyys asioista, jotka ovat aikaisemmin kuuluneet yleissivistykseen.

        Samoin häiritsee ihmisten opettaminen uskomaan omiin mielipiteisiinsä tiedon sijasta (tämän apuna toimii täälläkin moderointi), ja kaikenlaisten ismien muodostaminen tyylillä, jos et ole meidän puolesta, niin olet meitä vastaan- pitää olla anti tai pro, mutta totuudesta ei ole väliä. Minustakin varmaan tämän tiedonjakamisen seurauksena tehdään seuraavaksi islamisti.

        Tästä onkin saatu johdettua terrorismi, jota liikuttelee selvästi ateismi, koska rahoittajina ja kouluttajina on vuosikymmenet toimineet maiden johtajat tiedustelupalvelujen avulla, kuten Alexander Litvinenko on mm. todistanut ennen kuin kuoli myrkytettynä minkä lie ismin seurauksena.

        Toinen todistettu tapahtuma liittyy EU:n ja Luxemburgiin - siellä rahastoihin Heineken ja Eurolux (kerätty poliittista tarkoitusta varten korruptiolla) - sekä Ranskan ex-presidentti Sarkozyyn sekä Pakistanilaisen ydinsukellusveneen tuhoamiseen tilattuna terrori-iskuna, kun jäi korruptiorahat saamatta.

        Samanlaisia tilattuja terroiskuja on toimitettu muuallekin. Tosin tämä Nicolas Sarkozyn mafiamainen skandaali oli luettavissa vain ranskaksi tai englanniksi - Suomi ei halua ryvettää Eu-intoa tällaisilla tiedoilla.

        Maailma on täynnä pelkkää propagandaa, ja itse tieto - se vähäkin, jota olisi - valuu ihmisten järjestä ja päästä kuin vesi hanhen selästä.

        Uskomattomin tilanne oli keväällä 2011 ns. arabikevään islamilaisten maiden vallankumouksen nimissä, kun Yhdysvallat taisteli yhdessä Libyan Lontoossa perustetun opposition (miten diktatuurilla on oppositio?) kanssa - joka muodostui Al Qaidasta (islamiterrorismiksi ja Yhdysvaltain metsästämäksi nimetyn Osama Bin Ladenin järjestö) - vapauttaaksen humanitäärisellä ilmavalvonalla - kuten meille kerrottiin - Libyan kansa hirmuhallitsijalta. Ja ilman tuota arabikevättä ei nyt Libyasta lähtisikään näitä pakolaisveneitä, jotta voitaisiin humanitäärisen avun nimissä upottaa afrikkalaisia Välimereen. Libyassa sanotaan myös sijaitsevan nyt Isis-keskuksen.

        Al Qaidan tilalle piti saada pikaisesti nimi Isis, kun Al Qaida ryvettyi jo Yhdysvaltojen kumppanina tuossa arabikevätkohkauksessa 2011.

        Ihmisten aivot on tuhottu tänä päivänä jo lopullisesti. Surullista. Tästä tilanteesta ei ole edes paluuta.

        Jos olet elänyt 20-vuotiaaksi, tai vaikkapa 30-vuotiaaksi, et voi mitenkään tietää, että millainen maailma oli aikaisemmin - ja tänä päivänä ketään ei edes kiinnosta se, kun meillä on propaganda, joka luo tyhjyyden sijaan mielikuvat mielipiteiden avuksi. Ja siitä sitten syntyy se tämän päivän ihmisen totuus, jolla välttämättä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.


      • ismeistämaailmankuva

        Ja hyvä esimerkki sekin, että eräs täälläkin vouhkaa minun kirjoituksia antisemitismiksi sionismin nimissä, jotka ovat pelkkää totuutta salausajan päätyttyä toisen maailmansodan tapahtumista ja natsismista - sen aikaisen terrorismin nimissä tehtyä törkeyttä tavalliselle kansalle rahan nimissä. Sitä on myös Suomessa suoritetty kansanmurha hoivanimisenä - etsikääpä sen takana oleva ismi.


      • tiedettyäeiennustettua

        Ja kun puhutaan maailmasta - edellä on rapparimestari Albert Piken tiedot tulevasta kolmesta maailmansodasta suunniteltuna valmiiksi - kaksi ensimmäistä voimme todeta onnistuneen juuri suunnitelmien mukaan - kolmas on parhaillaan menossa, kuten Sauli Niinistö kertoi tammikuussa 2011. Ja tämä Albert Piken kohta italilaiselle poliitikolle jo 1800-luvun lopussa kertoo siitä:

        .......Toisen maailmansodan aikana kansainvälisestä kommunismista täytyy tulla tarpeeksi vahva tasapainottamaan kristikuntaa, joka olisi sitten hillitty ja pidetty kurissa, kunnes tarvitsemme sitä lopullista sosiaalista mullistusta varten....

        Me käymme nyt tätä sosiaalista mullistusta, jossa on opetettu kansalaiset jopa aatelisten jälkeen kutsumaan toisiaan eliittiin kuuluvaksi. Se oli vain yksi päivä, kun tuo eliitti-sana lanseerattiin tiedotusvälineissä - eikä siitä ole edes montaa vuotta. Meidän pitää ymmärtää, että on vähempiosaisia, sitten on keskiosaisia ja sitten on eliitti. Meille opetetaan, että eliitti hallitsee, ja sitä on toteltava, mutta keskiosa ei tule toimeen, koska vähempiosaiset vievät kaiken. Ne pitää poistaa vaikka eutanasialla, ja kurittamalla laitettava kyykkyyt - sehän on heidän oma vika, jos on lusikalla annettu.

        Nyt on kristinuskokin käytetty loppuun - se tuhotaan, eikä sen tuhoaminen tunnu olevan ollenkaan vaikeaa sisältäpäinkään - kirkon toiminta ja kristittyjen toiminta ei ole kestänyt päivänvaloa.

        Pikeen kirjeen kolmas maailmansota:

        " Jokainen kansalainen on pakotettu puolustamaan itseään maailman vähemmistöjen vallankumousta vastaan, joka johtaa noiden sivilisaation tuhoajien tuhoon. Kansakunta on pettynyt kristinuskoon, joiden deistinen sielu tulee tuosta hetkestä lähtien olemaan ilman kompassia tai suuntaa, he ovat huolestuneita, mutta ilman tietoa siitä mihin suuntaan palvoa, he saavat todellisen valaistuksen virheettömän Luciferin doktriinin universaalin manifestaatin kautta, joka viimein päätyy julkiseen perspektiiviin."

        Minä en ymmärrä Albert Pikeen kirjeen monologin hienoja loppusointuja, mutta muuten pääpiirteittäin kyllä - ja tässähän me olemme nyt menossa.


      • tuhottuihminen

        Mistä te kuvittelette, että kaikki syntyy vain yhtenä päivänä? PAM.!

        Kuten nyt vanhusten huono laitoshoitokohtelu, josta on valitettu vuodesta 2011 lähtien. Ja kuten Superin Silja Paavola jo vuosia sitten totesi, että tämä on poliittinen tahto, että mitään ei tehdä asialle, jonka kurjuus tiedetään. Yhtä äkkiäkö te kuvittelette päättäjien, poliitikkojen ja valvojien vain heränneet kuin pahasta unesta?

        Yhtenäkö päivänäkö he heräsivät keksimään - herranjestas - on sellaisiakin ihmisiä kuin homoja! Nyt liikkeelle homokampanjoita puolesta ja vastaan!

        Yhtenä päivänäkö keksittiin, että - sussiunatkoon! - on sellainenkin elinjohto maailmassa, jota voidaan kutsua eliitiksi? Hei, mutta sinä et kuulu eliittiin, muista se, mutta kadehtia toki saat, ja kun kadehdit, niin toisaalla väheksyt.

        Tästä syntyy tosi kivasti kiusaamista; työpaikkakiusaamista ja koulukiusaamista.

        Tämä on sitä propagandaa, jolla liikutellaan ismien eteen massoja. Mutta metkaa - näissä ismeissä nyt näkyy jopa Israelin valtion perustamisen tarkoitus toisen maailmansodan seurauksin, ja kolmannen maailmansodan tarkoitus ja merkitys.

        Albert Pike jo 1800-luvun lopulla, kun Israelin valtiosta ei ollut vielä tietoakaan - oliko edes poliittisesta sionimista - en tiedä.

        " Sota täytyy toteuttaa siten että Islam (Arabien maailma) sekä poliittinen sionismi (Israel) tuhoavat toisensa."

        Miten pelastat maailman tältä karmealta kehitykseltä?


    • Palatakseni tämä aloituksen aiheeseen, uskotko, että täällä saa vapaasti haukkua kristinuskoa, mutta islamista ei saa sanoa puolta sanaa?

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      316
      3163
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      200
      2591
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2439
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1945
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1937
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1612
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1446
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1266
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      118
      1194
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      219
      1134
    Aihe