Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Keväällä+2016+luin+Lutherin+teoksen+Juutalaisista+ja+heidän+valheistaan.+Oli+silloin+vielä+luterilainen,+mutta+rakastunut+jo+Israeliin+ja+juutalaiseen+kansaan.+Se+oli+mullistava+hetki,+en+voinut+ymmärtää,+ahdisti+ja+koko+käsitykseni+Lutherista+mureni+yhdessä+hetkessä.+Hirvittävintä+oli+keskustella+asiasta+luterilaisten+kanssa,+kysyin+heiltä,+ovatko+he+tietoisia+Lutherin+antisemitistisistä+kirjoituksisa,+ja+useimmat+olivat.+Mutta+sen+sijaan,+että+he+olisivat+sanoneet,+että+tämä+on+kamalaa,+hirvittävää+ja+anteeksiantamatonta,+he+välittömästi+hyökkäsivät+kimppuuni+verbaalisesti+ja+olivat+oitis+puolustamassa+Lutheria.+Minä+raukka+en+voinut+käsittää,+kuinka+he+saattoivat+niin+verisesti+puolustaa+suurta+rotuvihaajaa+ja+antisemitistiä.+En+ymmärrä+vieläkään.
Tein+ainoan+loogisen+johtopäätöksen,+minun+on+irtisanouduttava+Lutherista+täysin.+En+tarvitse+häntä+kertomaan+minulle+armosta,+ymmärrän+sen+asian+jo.
Aion+saarnata+tästä+asiasta+täällä+kunnes+menee+perille+kaikille+luterilaisille,+millainen+mies+se+Luther+oikein+oli.
Toistan,+koska+en+ole+vielä+saanut+vastausta,+jos+Luther+olisi+kehoittanut+tappaamaan+suomalaisia,+kutsuisitko+itseäsi+edelleen+ylpeästi+luterilaiseksi?+Kehtaisitko+käydä+Luther+kirkossa?
07.02.2019 17:17
Ai+minä+vai?+Mistä+olet+päätellyt,+että+olen+Ellen+Whitelainen?+En+ole+adventisti+enkä+ole+koskaan+lukenut+riviäkään+Ellen+Whiten+kirjoituksia.
07.02.2019 17:11
Ehkä+voisit+hieman+hioa+tuota+ulostuloasi.
05.02.2019 21:14
Huomaatko+ollenkaan,+mitä+minä+sanoin?+En+ole+tätä+mieltä.+Miten+sen+voisi+enää+selvemmin+sanoa?
05.02.2019 21:06
Ai+jahas.+Sinä+olet+ajattelussa+2000+vuotta+myöhässä.+Tämä+areiolaisuus+kumottiin+jo+varhain.
05.02.2019 21:05
Niin,+luterilaiset+olivat+hiljaa,+eli+hyväksyivät+Hitlerin+hirmuteot.
05.02.2019 21:04
Minä+vain+siteeraan+suoraan+Jeesusta,+joka+sanoo,+että+laittomuuden+tekijät+eivät+pelastu.
05.02.2019 21:03
Sinä+väännät+Raamatun+selvää+sanaa+kieroon.+Katsotaan+mitä+Paavali+kirjoittaa:
"Kuinka+siis+on?+Saammeko+tehdä+syntiä,+koska+emme+ole+lain+alla,+vaan+armon+alla?+Pois+se!"+(Room.+6:15)
Paavali+siis+sanoo,+että+emme+saa+tehdä+syntiä,+vaikka+emme+ole+lain+alla.+Joten+lain+alla+oleminen+ei+tarkoita+lain+noudattamista+ja+sillä+selvä.
05.02.2019 21:02
Jokainen+järkevä+ihminen+kyllä+ymmärtää+mitä+kirjoitin+ja+miksi.+Mitä+sinä+luulet+tarkoittavat+minun+kryptiset+sanani+"En+ole+tätä+mieltä"?
05.02.2019 20:59
Sinähän+rehvastelit+olevasi+laittomuuden+tekijä,+joten+Jeesuksen+mukaan+sinä+et+pelastu.
05.02.2019 20:58
Hieman+on+sinulla+kolminaisuusopin+alkeet+hukassa.
05.02.2019 20:57
Kertokaa+millä+kriteereillä+päätät,+mikä+käskyä+on+kumottu,+mikä+on+voimassa,+mikä+on+vain+juutalaisille,+mikä+on+universaali?
05.02.2019 20:56
Aamen.+Toora+julistaa+Kristuksesta.+Ja+missään+kohtaa+Raamattua+ei+sanota,+että+uudessa+liitossa+armon+alla+saamme+tehdä+syntiä+ja+rikkoa+ainuttakaan+Tooran+pyhää+käskyä.
05.02.2019 20:56
"He+siis+valehtelevat,+että+he+pystyvät+noudattamaan+Jumalan+lakia+Tooraan+täydellisesti"
Raamattu+sanoo,+että+me+voimme+täyttää+lain+(5.+Moos.+30:14),+tämä+on+Jumalan+sana.
05.02.2019 20:55
Johan+minä+vastasin.+Jeesuksen+mukaan+laittomuuden+tekijät+eivät+pelastu.
05.02.2019 20:48
Kerro+nyt+vain,+missä+kohtaa+Paavali+sanoo,+että+saamme+tehdä+syntiä+ja+rikkoa+Jumalan+pyhää+lakia.
05.02.2019 20:36
No+en+todellakaan+ole+lausunut.+Jokainen+voi+tästä+ketjusta+todeta,+että+minä+vain+kokeilen+sanavapauden+rajoja.+Huomaa+mitä+minä+tässä+sanon+-+"en+ole+tätä+mieltä".+Minä+siis+esitän+tässä+lausuman,+jonka+perään+totean,+että+en+ole+tätä+mieltä.+Miten+se+on+Jumalan+nimen+lausumista+turhaan?
05.02.2019 20:35
Kuten+jokainen+voi+itse+todistaa,+sensuuri+sallii+kristinuskoa+pilkattavan+Suomessa,+mutta+islamia+ei+saa+edes+asiallisesti+kritisoida:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15550030/allah-ei-ole-jumala-ja-muhammed-on-vaara-profeetta
Tämä+aloitus+on+poistettu.
Sen+sijaan+tämä+aloitus+on+edelleen+täällä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15550019/jehova-ei-ole-jumala-ja-jeesus-oli-apara
Joten+se+siitä.+Eiköhän+tässä+ole+todisteita+tarpeeksi+YksinkertaistaEiköVaille.
05.02.2019 20:30
Sanon+vain+mitä+Jeesus+sanoi,+että+laittomuuden+tekijät+eivät+pääse+taivasten+valtakuntaan.
"Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herra,+Herra!',+pääse+taivasten+valtakuntaan,+vaan+se,+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon.+Moni+sanoo+minulle+sinä+päivänä:+'Herra,+Herra,+emmekö+me+sinun+nimesi+kautta+ennustaneet+ja+sinun+nimesi+kautta+ajaneet+ulos+riivaajia+ja+sinun+nimesi+kautta+tehneet+monta+voimallista+tekoa?'+Ja+silloin+minä+lausun+heille+julki:+'Minä+en+ole+koskaan+teitä+tuntenut;+menkää+pois+minun+tyköäni,+te+laittomuuden+tekijät'."+(Mt.+7:21-23)
05.02.2019 20:26
Ihmeellinen+tapa+on+sinulla+pilkata+ja+solvata.+Minä+kysyn+täysin+asiallisesti,+josko+yksi+usko+voisi+referoida+tänne+Kormanin+pointteja.
05.02.2019 20:22
44 / 845