Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

1. >>+Jos+kerran+kaikki+pitää+noudattaa,+niin+silloin+judaistin+pitäisi+myös+uhrata+eläin+ja+ruoka+uhreja+!!!+<<Emme+voi+uhrata+uhreja+ilman+temppeliä.+Se+että+emme+voi+toteuttaa+joitakin+käskyjä,+ei+tarkoita+että+saamme+rikkoa+niitä+käskyjä,+joita+voimme+toteuttaa.+Jeesus+sanoo+että+laista+ei+katoa+ainoakaan+piirto.+Et+kykene+tähän+sanomaan+yhtään+mitään.>>+Mutta+vaikka+siis+"Kristitty.net"+suu+vaahdossa+kehoittaa+muita+jopa+lakkautettuihin+vanhan+liiton+ulkoisin+tekoihin,+jotka+Jumala+on+selvästi+lakkkauttanut,+niin+hän+ei+itsekkään+niitä+noudata,+vaan+on+pahemman+laadun+lain+rikkoja+ITSE+!+<<Ad+hominem.+Mitä+sinua+liikuttaa+mitä+minä+teen?+Et+kykene+asialliseen+keskusteluun,+joudut+solvaamaan+muita.En+kehoita+ihmisiä+palaamaan+vanhaan+liittoon,+vaan+uuteen.+Mutta+kuten+ole+lukuisia+kertoja+osoittanut,+Jeremian+mukaan+uudessa+liitossa+Toora+eli+Mooseksen+laki+on+edelleen+voimassa.+Tähänkään+sinä+et+ole+kyennyt+sanomaan+yhtään+mitään+järkevää.
  2. >>+Sanohan,+mato+ja+käärme,+missä+kohtaa+Sanassa+on+kirjoitettu:+Joka+heittää+kymmenkäskyn+lain+syrjään,+niin+taivaan+portit+pysyvät+tiukasti+kiinni,+ei+mitään+asiaa+sisälle???++<<"Jos+te+minua+rakastatte,+niin+te+pidätte+minun+käskyni."+(Joh.+14:15)"Tässä+on+pyhien+kärsivällisyys,+niiden,+jotka+pitävät+Jumalan+käskyt+ja+Jeesuksen+uskon."+(Ilm.+14:12)"Ja+siitä+me+tiedämme+hänet+tuntevamme,+että+pidämme+hänen+käskynsä.+Joka+sanoo:+"Minä+tunnen+hänet",+eikä+pidä+hänen+käskyjänsä,+se+on+valhettelija,+ja+totuus+ei+ole+hänessä.+Mutta+joka+pitää+hänen+sanansa,+hänessä+on+Jumalan+rakkaus+totisesti+täydelliseksi+tullut.+Siitä+me+tiedämme,+että+me+hänessä+olemme.+Joka+sanoo+hänessä+pysyvänsä,+on+velvollinen+vaeltamaan,+niinkuin+hän+vaelsi."+(1.+Joh.+2:3-6)”Älkää+antako+kenenkään+vietellä+itseänne+millään+tavalla.+Sillä+se+päivä+ei+tule,+ennenkuin+luopumus+ensin+tapahtuu+ja+LAITTOMUUDEN+IHMINEN+ilmestyy,+kadotuksen+lapsi,+tuo+vastustaja,+joka+korottaa+itsensä+yli+kaiken,+mitä+jumalaksi+tai+jumaloitavaksi+kutsutaan,+niin+että+hän+asettuu+Jumalan+temppeliin+ja+julistaa+olevansa+Jumala.+Sillä+LAITTOMUUDEN+SALAISUUS+on+jo+vaikuttamassa;+jahka+vain+tulee+tieltä+poistetuksi+se,+joka+nyt+vielä+pidättää,+niin+silloin+ilmestyy+tuo+LAITON,+jonka+Herra+Jeesus+on+surmaava+suunsa+henkäyksellä+ja+tuhoava+tulemuksensa+ilmestyksellä,+tuo,+jonka+tulemus+tapahtuu+saatanan+vaikutuksesta+valheen+kaikella+voimalla+ja+tunnusteoilla+ja+ihmeillä+ja+kaikilla+vääryyden+viettelyksillä+niille,+jotka+joutuvat+kadotukseen,+sentähden+etteivät+ottaneet+vastaan+rakkautta+totuuteen,+voidaksensa+pelastua.”+(2.+Tess.+2:3,4,7-10)"Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herra,+Herra!',+pääse+taivasten+valtakuntaan,+vaan+se,+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon.+Moni+sanoo+minulle+sinä+päivänä:+'Herra,+Herra,+emmekö+me+sinun+nimesi+kautta+ennustaneet+ja+sinun+nimesi+kautta+ajaneet+ulos+riivaajia+ja+sinun+nimesi+kautta+tehneet+monta+voimallista+tekoa?'+Ja+silloin+minä+lausun+heille+julki:+'Minä+en+ole+koskaan+teitä+tuntenut;+menkää+pois+minun+tyköäni,+te+LAITTOMUUDEN+tekijät'."+(Mt.+7:21-23)
  3. Kuka+Ellen?+;)
  4. On+sinullakin+harrastus.
  5. Kysyin+missä+kohtaa+muualla+Raamatussa+puhutaan+kielillä+puhumisen+armolahjasta+kuin+1+Kor.+Jos+vastaus+on+niin+selvä+ei+luulisi+sinulla+olevan+vaikeuksia+postata+jakeita+tänne.