Vapaa kuvaus

Profiilikuva viittaa tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14754705/nakotesti-rotille

Aloituksia

79

Kommenttia

4196

1. On+on,+nyt+on+paha+kriisi,+joka+lukee+jo+otsikossa.+Evolutionistit+eli+ROTin+olkinuket+ovat+hukassa+ja+ROT+ei+selvästikään+voi+elää+ilman+olkinukkejaan,+nehän+ovat+täällä+nähdysti+ROTille+kaikki+kaikessa+ja+ROTin+viestinnän+pääasiallinen+kohde.Joten+auttakaa+nyt+hyvät+ihmiset+älkääkä+antako+olkiukkojen+eksyä.+Tuntomerkkejä+löytyy+kaikista+ROTin+aloittamista+ketjuista.+Jos+näette+jossain+olkiukon,+voitte+kysyä+tarkistuskysymyksenä+väittääkö+olkiukko+että+epigenetiikka+olisi+jotenkin+ristiriidassa+evoluution+kanssa+tai+mutaatioiden+kanssa+toisensa+poissulkeva+vaihtoehto.+Yhdenkään+ihmisen+ei+ole+havaittu+täälläkään+väittävän+tuollaisia,+joten+tuo+on+varsin+luotettava+tapa+tunnistaa+ROTin+omat+olkiukot.Auttakaa+ihmiset,+auttakaa!
  2. "Silloinhan+hän+saattaa+aivan+oikeasti+kuvitella+kykenevänsä+näkemään+evoluutioteoriassa+perustavaa+laatua+olevia+ongelmia+ja+kirjoittavansa+niistä+todenmukaisesti."Defenssimekanismit+selittävät+varmastikin+paljon+mutta+niiden+kauttakaan+on+vaikea+ymmärtää+miten+ROT+voisi+kuvitella+kirjoittavansa+totuudenmukaisesti,+kun+valehtelee+jatkuvasti+myös+ristiin+itsensä+kanssa,+pahimmillaan+peräkkäisissä+viesteissä,+ja+jää+siitä+jatkuvasti+todistetusti+kiinni,+eikä+edes+yritä+korjata+asioita.Ihan+itsestäänselvyyksien+jatkuva+pakoilu+on+kanssa+varsin+vaikea+selittää+millään+muulla+kuin+tahallisella+epärehellisyydellä.+Esimerkkinä+vaikka+tuo+profiilikuvassani+näkyvä+kromosomifuusio+tapauksesta+jonka+ROT+itse+otti+täällä+esille.+Tuossakaan+ei+edes+tarvitse+mennä+mihinkään+tieteellisiin+yksityiskohtiin+vaan+ROT+ei+kertakaikkiaan+kykene+edes+vastaamaan+kysymykseen+näkeekö+kuvassa+kaksi+pötkylää+peräkkäin.+Tuontasoinen+denialismi+on+jotain+ihan+käsittämätöntä.+Jos+tuntisin+jonkun+ROTin+oppilaan,+pyytäisin+asettamaan+luokassa+vaikka+kaksi+kynää+peräkkäin+ja+kysymään+ROTilta+katosiko+toinen+niistä+silloin."vuosien+aikana+tullut+lukijapalaute,+jonka+mukaan+monista+sivustaseuraajista+on+hauskaa+lukea+miten+jokin+sellainen+asia+oikeasti+on,+johon+ei+ole+helposti+saatavilla+olevaa+tietoa+yhteen+paikkaan+koottuna."Tuo+on+toki+arvokasta+ja+varmasti+tärkeä+syy+miksi+täyspäisetkin+ihmiset+viihtyvät+täällä+kretudenialistien+keskellä.+Joten+toivottavasti+jatkat+samaan+malliin+mielenkiintoisen+ja+hyödyllisen+tiedon+jakamista+:).
  3. Ai+esim.+kasvit+elävät+ja+tuottavat+hedelmiä+ilman+aurinkoa?
  4. Etkö+osaa+lukea+vai+ihanko+vain+älyllisestä+epärehellisyydestäsi+johtuen+yrität+viimeiseen+asti+roikkua+jo+kaatuneissa+olkiukoissasi+ja+savusilleissäsi?Et+vastannut+moneenko+kertaan+olet+lukenut+esim.+Ugaritista+löytyneet+tekstit?+Taipuuko+sinulta+sujuvasti+muinaiset+sumerin+ja+akkadin+kielet?+Entä+Egyptin+hieroglyfit?+Kun+arkeologit+löytävät+jostain+jotain,+niin+vedätkö+kurahousut+jalkaan+ja+painut+itse+perässä+kaivelemaan+hiekkalapiollasi+varmistaaksesi+tulokset?Tajuatko+jo+ettei+sillä+ole+nyt+mitään+merkitystä+moneenko+kertaan+minä+olen+lukenut+Raamatun+tai+osaanko+minä+henkilökohtaisesti+lukea+jotain+yksittäistä+muinaista+kieltä+sen+kulttuuritaustat+yms.+huomioiden?+Luuletko+että+tuollainen+harhautuksesi+menee+täällä+kovinkin+monelle+läpi?Entä+kuinka+monen+täällä+luulisit+ylipäänsä+olevan+erityisen+kiinnostunut+siitä+mitä+minä+tai+sinä+itse+tulkitsisimme+jostain+muinaisista+kielistä+tai+kaivauksilta+löytyneistä+kappaleista?+Olisiko+kenties+niin,+että+muita+kiinnostaa+sen+sijaan+se+mitä+kyseisten+aihepiirien+todelliset+asiantuntijat+ovat+kertoneet?+Minä+olen+kertonut+tässä+ketjussa+juuri+sitä,+sinä+olet+vain+lässyttänyt+vailla+lähteitä.On+yleensäkin+jokseenkin+vaikea+uskoa,+että+kukaan+yliopiston+läpikäynyt+esittäisi+noin+kummallisia+käsityksiä+mm.+siitä+miten+tieteellistä+tietoa+hyödynnetään."Arvasin+siis+oikein:+kyseinen+aihepiiri+ei+vastaa+opiskelutaustaasi.+Tämän+yrität+sitten+peitellä+näennäisellä+nöyryydellä."Kerros+valehtelija,+mitä+minä+olen+peitellyt?+Olenko+väittänyt+olevani+noiden+aihepiirien+asiantuntija+tai+että+koulutustaustani+on+jostain+muinaisista+kielistä?+Etkö+valehtelija+ole+vieläkään+osannut+lukea+sen+vertaa,+että+olen+koko+ajan+sanonut,+että+minä+en+esitä+noiden+alojen+asiantuntijaa,+enkä+vetoa+omaan+asiantuntemukseeni,+vaan+kerron+sitä+mitä+oikeat+asiantuntijat+kertovat,+lähdeviitteiden+kera.+Meneekö+jo+perille,+tampio?"Alkaa+vahvasti+haiskahtaa+siltä,+että+kyseessä+on+projektio"Projisoi+vaan+itseäsi+omiin+olkiukkoihisi.Et+muuten+vastannut+tunnetko+alkuliman,+sen+vakavasta+ylivertaisuusvinoumasta+kärsivän+noloa+projisointia+harrastavan+palstapölhön,+joka+käyttäytyy+samalla+tavoin+kuin+sinä+nyt?+Kiinnostaisi+tietää+onko+tuollainen+yleinenkin+oireyhtymä,+vai+kulkeeko+suvussasi?Et+edelleenkään+ole+onnistunut+kyseenalaistamaan+yhtään+mitään+vaan+olet+jauhanut+viestitolkulla+pelkkää+tyhjää+sanahelinääsi+ja+harhautusyrityksiäsi,+etkä+ole+edelleenkään+kyennyt+vastaamaan+mitään+perusteltua+saati+lähdeviitteiden+tukemaa+mihinkään+aloituksessa+esitettyyn.+Voinemme+jo+huoletta+todeta,+että+muuhun+et+pysty?