Vietin pitkää viikonloppua ystäväni luona. Hän näyttää olevan pohjalla. Kaljanhimo ajaa kaikkea tekemistä. Ego on jättikokoinen eikä hän kuuntele muita vaan selittää vain omaa kaikkitietämystään jokaiselle. Alkaa olla rasittavaa vaikka on yhdessäkin juopoteltu joskus. Itse en juo usein enkä paria kolmea juomaa enempää kerralla.
Kotimatkalla soitin hänelle ja sanoin että hävettää jo olla hänen seurassaan. Hänellä on pultsarin habitus ja joka päivä vedetään kaljaa niin kauan kuin ollaan pää pystyssä. Haju on hirveä ja jutut kelaa samaa levyä. Jos olet ystäväni kestät tämän. Jos et, emme olleetkaan koskaan ystäviä. Lopuksi: Olet Alkoholisti!
Hän ei lähtenyt keskustelemaan asiasta. Kysyi vaan sarkastisesti: Ja oliko jotain muuta?
Ei ole soittanut. Ehkä menetin ystävän. Ehkä juomaseura vaan vaihtuu aina uusiin, jotka eivät mainitse tuota syyttävää sanaa. Ihan sama. 34 vuoden ystävyys ehkä päättyi mutta sanoin vaan totuuden.
sanoin sen sanan
6
104
Vastaukset
- aa rules
Taidat itse olla juoppo.
- höhlästi sanottu
ja sinä taidat olla tyhmä
- Näin on!!
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/ - ????????+
Ketähän tässä syytetään juopoksi? Juoppoa vai juopon lähes raitista ystävää?
- aurinkotuolista
teit oikein. ystäväsi saattaa joku päivä vielä tula kiittämään sinua.
mullekin muutaman kerran mainittiin liiasta juomisesta ja nyt olen iloinen, että ystävillä oli rohkeutta ottaa asia esille.
herätti huomaamaan missä menin. - ht6r
no oliko sulla vielä tähänkin jotain muuta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740