Olen monta vuotta rakastanut erästä Juhania, jopa niin paljon että muita miehiä en edes kattellut. Eron jälkeen huomasin että maailma on täynnä miehiä: outoja ja ihania. En ennen tajunnut kuinka paljon ja kuinka erilaisia ne ovat sillä oon vain ollut toisen kanssa. Aprillipäivänä tapasin sitten erään miehen joka on ollut mielessäni tähän päivään asti. Sitä sanotaan, että silloin kun tapaa oikean kumppanin niin sen tuntee. Mä oon ruvennut tuntemaan niin. En ole koskaan tullut niin hyvin miehen kanssa toimeen kuin tulen Tapion kanssa. Naauramme samoille asioille, välitämme hirveästi toisistamme ja olemme niin samanlaisia, ymmärrämme toisiamme niin hyvin ettei sanoa siihen tarvita. Katse kertoo kaiken. Hän on mun unelmieni mies. Harmi vaan, että hän on varattu, on ollut jo puoli vuotta eikä halua satuttaa tyttöystävänsä muttei myöskään minua. Ongelmaan ei näytä löytyvän ratkaisua. Olen päättänyt jatkaa elämäni vaikka mies on aina mielessäni, pakkohan se on. On se kamalaa kun tapaa unelmiensa miehen, jonka kanssa on valmis mihin vaan muttei suhdetta millään synny. kamallaa mutta samalla ihanaa....
The one!
Sini
2
825
Vastaukset
- Doris
Hmmm.
Tutustu nyt kuitenkin siihen mieheen paremmin ennenkun suunnittelet mitään yhteistä sen kanssa.
Jos se onkin vaan epävarma ja on sun kanssa kaikesta samaa mieltä ettet karkais.
Sitten kun se saa sut jotenkin kiikkiin
niin saattaa muuttua. Tää nyt on vaan tämmöstä jahkailua. Onnea jatkossa! - Anonyymi
Voi voi saiko sini koskaan miestään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049