The one!

Sini

Olen monta vuotta rakastanut erästä Juhania, jopa niin paljon että muita miehiä en edes kattellut. Eron jälkeen huomasin että maailma on täynnä miehiä: outoja ja ihania. En ennen tajunnut kuinka paljon ja kuinka erilaisia ne ovat sillä oon vain ollut toisen kanssa. Aprillipäivänä tapasin sitten erään miehen joka on ollut mielessäni tähän päivään asti. Sitä sanotaan, että silloin kun tapaa oikean kumppanin niin sen tuntee. Mä oon ruvennut tuntemaan niin. En ole koskaan tullut niin hyvin miehen kanssa toimeen kuin tulen Tapion kanssa. Naauramme samoille asioille, välitämme hirveästi toisistamme ja olemme niin samanlaisia, ymmärrämme toisiamme niin hyvin ettei sanoa siihen tarvita. Katse kertoo kaiken. Hän on mun unelmieni mies. Harmi vaan, että hän on varattu, on ollut jo puoli vuotta eikä halua satuttaa tyttöystävänsä muttei myöskään minua. Ongelmaan ei näytä löytyvän ratkaisua. Olen päättänyt jatkaa elämäni vaikka mies on aina mielessäni, pakkohan se on. On se kamalaa kun tapaa unelmiensa miehen, jonka kanssa on valmis mihin vaan muttei suhdetta millään synny. kamallaa mutta samalla ihanaa....

2

838

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doris

Hmmm.
      Tutustu nyt kuitenkin siihen mieheen paremmin ennenkun suunnittelet mitään yhteistä sen kanssa.
      Jos se onkin vaan epävarma ja on sun kanssa kaikesta samaa mieltä ettet karkais.
      Sitten kun se saa sut jotenkin kiikkiin
      niin saattaa muuttua. Tää nyt on vaan tämmöstä jahkailua. Onnea jatkossa!

• Anonyymi

Voi voi saiko sini koskaan miestään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      143
      1346
    2. 74
      1234
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      798
    7. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      644
    10. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      48
      608
    Aihe