Olen monta vuotta rakastanut erästä Juhania, jopa niin paljon että muita miehiä en edes kattellut. Eron jälkeen huomasin että maailma on täynnä miehiä: outoja ja ihania. En ennen tajunnut kuinka paljon ja kuinka erilaisia ne ovat sillä oon vain ollut toisen kanssa. Aprillipäivänä tapasin sitten erään miehen joka on ollut mielessäni tähän päivään asti. Sitä sanotaan, että silloin kun tapaa oikean kumppanin niin sen tuntee. Mä oon ruvennut tuntemaan niin. En ole koskaan tullut niin hyvin miehen kanssa toimeen kuin tulen Tapion kanssa. Naauramme samoille asioille, välitämme hirveästi toisistamme ja olemme niin samanlaisia, ymmärrämme toisiamme niin hyvin ettei sanoa siihen tarvita. Katse kertoo kaiken. Hän on mun unelmieni mies. Harmi vaan, että hän on varattu, on ollut jo puoli vuotta eikä halua satuttaa tyttöystävänsä muttei myöskään minua. Ongelmaan ei näytä löytyvän ratkaisua. Olen päättänyt jatkaa elämäni vaikka mies on aina mielessäni, pakkohan se on. On se kamalaa kun tapaa unelmiensa miehen, jonka kanssa on valmis mihin vaan muttei suhdetta millään synny. kamallaa mutta samalla ihanaa....
The one!
Sini
2
770
Vastaukset
- Doris
Hmmm.
Tutustu nyt kuitenkin siihen mieheen paremmin ennenkun suunnittelet mitään yhteistä sen kanssa.
Jos se onkin vaan epävarma ja on sun kanssa kaikesta samaa mieltä ettet karkais.
Sitten kun se saa sut jotenkin kiikkiin
niin saattaa muuttua. Tää nyt on vaan tämmöstä jahkailua. Onnea jatkossa! - Anonyymi
Voi voi saiko sini koskaan miestään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2174198Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692695Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua331572Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571310
- 761281
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186