Olen polttanut vajaan vuoden. Ensimmäisinä kuukausina tuli tupakan jälkeen huimausta, joka on tietysti ymmärrettävää ja normaalia. Huimaus loppui itsekseen ajan mukana, mutta nyt sitä on alkanut ilmaantua uudelleen. Mistä voisi johtua? Olen aikeissa lopettaa muutenkin koko moskan polton ennen ensitalvea, kaduttaa tuo vuodentakainen päätös....
Tupakkahuimaus taas
7
186
Vastaukset
- 5555555
Jos olet vähentänyt tupakointia niin se johtuu siitä..Esim aamusauhuilla nousee helposti päähän jos polttaa jotain 5 sauhua vaan päiväs
- ffafewcew
Se on parasta se ''humala'' joku röökistä tulee
- rögettäjä
Hiilimonoksidi kai aiheuttaa tuon kyseisen "huimauksen"
- dfsdvsdver
tuskin ku nuuskalla tulee samallainen olo joskus harvoin
- ljölkjöljköljölkjölk
Huimaus tupakasta on vavhvimmillaan juuri kun on herännyt aikaisin aamusta eikä ole syönyt tai käynyt pesulla.
- urqwedqqd
Johtuu lievästä nikotiini myrkytyksestä kun keho ei ole tottunut siihen (tosin jos poltat askin päivässä vuoden niin ei tule tämmöistä enää).
- vattuhead
johtuu siitä,että kun sä tupakoimalla myrkytät sun elimistöäsi,se reagoi myrkkyyn noin. myös oksentelua ja päänsärkyä voi ilmetä joillakin tottumattomilla. kun oot tervannut keuhkojasi jonkin aikaa,keho on jo "tottunut" myrkkyyn ja alkaa pilaantua pikkuhiljaa voimatta yrittää huomioida myrkytysaikeitasi. nikotiini on paska juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756