Heips!
Kuka kanavanero tietäis, minne mun tv viis ja suomitv on kadonneet?Ne olivat pimeänä kauan (ja kun nettiä käytin, ne aina rötisi ja rätisi) palautin tehdasasetukset ja hain uudestaan kanavat.. Nyt niitä ei ole edes listalla. Kiittivaanmoi :(
SUOMITV ja TV-VIISI KAAPELISSA, missä ovat?
5
189
Vastaukset
- "en mä kerro"...
Ja et sitten suinkaan kertonut minkä operaattorin kaapelissa olet ja millä paikkakunnalla... Noista tiedoista olis apua jos kerran haluat vikaselvityksen.
- hölmöin
Noemminä tiijä mitä kaikkea pitää tietää :D Niin, siis Welho ja Helsinki :)
- hölmöin
hölmöin kirjoitti:
Noemminä tiijä mitä kaikkea pitää tietää :D Niin, siis Welho ja Helsinki :)
eiku kertoa.
- enpäs tiiä
Jaa, enpä oikein osaa sanoa muuta kuin 1. kokeile antennijohtojen liitännät, 2. tee uudelleen tehdasasetusten palautus 3. ja uudelleen kanavahaku. Ei ainakaan ole kuulunut mitään että olisi yleisempikin vika joten sulla varmaan yksittäistapaus jos nuo ko. kanavat kadonneet.
- hölmöin
Muut näkyy nyt mutta ei SUOMITV:) Kiitos kuitenkin enpäs tiiälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233