moneen kertaan, ja taas on palattu kiinni toisiimme. Oon kaivannu sua, kyllä sä sen oot tuntenu kun ollaan taas tavattu. En sano sulle hyvästejä, mutta mä jotenkin nyt luulen että ne tulee itsekseen sanomatta, ja sä tiedät miksi. Tulit liian läheiseksi, tärkeäksi, se ei sovi sun maailmaan. Silti jos jossain nähdään, mä hymyilen mutta yritän olla kuin "vitun kova jätkä", halaamatta pysyn tarpeeks kaukana. En mä keksi muuta löpinää, turhaa.
Hyvästit on sanottu
6
328
Vastaukset
- hmmm...
vakavaksi vetää :(
- väärin arvattu......
ainakin mun kohdalla hän se ei ole pitänyt mitään yhteyttä
olkoon sitten koko jätkä, en jää perään itkemään enää. ainakin yritän sen vähitellen lopettaa vaikkakin h******* vaikealta tuntuu taas jälleen kerran......... - petruska1
Miksi sun pitää olla kova jätkä....senkö takia että et voi näyttää tunteitasi ja tiedät että ei sovita yhteen....
Miksi ei saa tulla liian läheiseksi....tiedän että on väärin kertoa tunteistaan....se karkoittaa miehet....olen itse yrittänyt naisena opetella kertomaan niistä, mutta nyt taas huomasin että ei kannata....
olen jälleen yksin, jätetty. Ehkä sun onkin hyvä olla vaan pirun cool, mäkin olen tästä lähtien- elisabet12
Halaa, näytä miltä susta tuntuu,älä pelkää.
Kyllä sä taas musta eroon pääset....helposti, en ole tyhmä
- Tuun kaipaan sua
Tämä oli naiselta miehelle. "**tun kova jätkä" oli siksikin lainausmerkeissä. (Paha sana oli poistettu)
- en osaa mitään
Pahoin pelkään että tää on mulle. :( Älä mee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954