Ajan jos nyt ei ihan päivittäin niin ainakin viikottain pikku kaljassa. Osaan vetää rajan milloin olen juonut liikaa ja sen jälkeen en yleensä menekkään enää rattiin. Rajani on apauttiarallaa 10 keskioluen jälkeen. Voi vaihdella, mutta suunnilleen.
Tiedän, että tuo on laitonta ja monien mielestä paheksuttavaakin, mutta minun mielestäni aikuinen tervepäinen ihminen, jolla ei ole tarve kaahata humalassa tai päteä ajotaidoillaan niin asiassa ei ole mitään kummallista. Joidenkin mielestä reaktioajat huonontuvat humalassa, mutta minun mielestä se on soopaa. Olen ajanut varmaan 15- vuotta kännissä ja ikinä ole ollut edes mitään läheltäpititilannetta, joka olisi johtunut humalastani. Kaiken a ja o on todellakin asenne.
Kun pohditaan promillerajoja niin mielestäni ne pitäisi olla iän ja ennenkaikkea ajoiän mukaan. Juuri kortin saaneella 0 promillea ja esim 25- vuotiaalle sen voisi jo nostaa 0,6 promilleen. Kolmikymppiselle 1,0 promillea ja nelikymppisille 1,5 tai jopa vapaat promillet. Näin saisimme liikenteeseen enemmän vastuuntuntoisia autoilijoita, jotka osaavat ottaa vastuun ajostaan eivätkä ole noudattavinaan liikennesääntöjä.
Olen rattijuoppo!
Kesäterv Rattijuoppo
1
<50
Vastaukset
- Ota kunnolla jos ker
ja viiskymppisel 5promillea?älä naurata.Mikä tarve on päästä ajamaan kun on ottanu,ei vaan ymmärrä.Jos ei oo rahoo taxiin nii sit ottaa kämpil .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755