Sain diaknoosin eilen..COPD..ja jotain vielä tuntemattomia
mustia klönttejä joista otetaan ylihuomen koepala...
Alotin 14 vuotiaana vetäseen röökii nyt oon 34
20 vuotta...
EI EN VALITA!
Itse poltin, itse hankittu!
Mutta harkitkaa nyt edes, jos vähentäisitte tai peräti lopettaisitte =)
Olen menettänyt kaksi ystävääni samalle sairaudelle toinen kuoli
12/2010... 42 vuoden iässä ja toinen 5/2009... 50 vuoden iässä.
Kuhan vaan halusin sanoa et..näinkin voi käydä...
jokasen oma valinta.
Noin jatkakaa vaan
4
125
Vastaukset
- HIIIhoo
Tässä "hyvä" esimerkki miten saatta käydä/tulee käymään!
Olet vielä nuori ja elämä edessä ja nyt jo näin..
Voín vaan voimia ja jaksamisia sulle toivoa!!
Joskus se todellakin kolahtaa kohalle mitä ei todellakaan usko omalle kohalleen!
Valintoja on monia, mutta hyvä, että joku valasee ja jotkut voisivat ottaa opikai sinusta miten saattaa käydä ja HYVINKIN NUORENA!
Kiitos sulle tästä!
Onhan tuo varmaan harvinaista tuossa iässä?
Itse en koskaan ole kuullut, että vielä noin nuorella olisi tätä, mutta..
Tulipahan tieto tästäkin itselleni.(En ole polttanut enää vuosiin, astma tuli ja tupakointi jäi, mutta ei kuulema johtunut tupakoinnista, koska sitä kesti väin muutaman vuoden, mutta varmasti vaikutti tämänkin syntyyn.)
Kerrohan tuloksista miten on jne..?! :)- AP
Diagnoosi valrmistui COPD:ksi ja ikä on ihan sopiva ja kuulemma puhkeaa tuossa
30-40 maastossa ei siis mikään tavaton asia..siis.
Käskettiin lopettaa tupakointi jos haluan lisävuosia 10-20 tuon puolesta...
Koepalojen tulokset kävin tänään kuulemassa eivät jaksaneet kertoa puhelimessa..
Ja kyllä se on nyt sitten keuhkosyöpää...On vähän semmonen epätodellinen olo ollut tämän päivän.. Lääkäri antoi siltä kantilta noin 5 vuotta aikaa...Vähän on sellainen...tosi ahdistunut olo..pitäis kuulemma alkaa jotain solunsalpaushoitoja heti vetämään...tiedä sitten..täytyy miettiä..Ja ne pystyis kuulemma vielä koittaan leikaamalla saada pois.
- HIIIhoo
Voi Hirvitys sentään!! :(
Kauheasti Voimia Ja Todella Paljon Jaksamisia sinne!!!
Sanaton.. :( - 26072011
Jaksamista valoa ja voimia sinulle. Ite joskus vetäny muutaman tupakan kun on ollut juhlat, mutta kun luin kirjeesi niin en enään koskekkaan tupakkaan. Toivon puolestani kaikkia hyvää ja ehkä se kääntyy vielä paremmaks kuka tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004656690- 262501
- 2182457
- 1411734
- 1141688
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103- 741103
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62897