hengellistä musiikkia

susan_

Kaipaan juuri tällä hetkellä hengellistä musiikkia. Olisiko teillä antaa youtube linkkejä tms.karismaattiseen musiikkiin. Joku hyvä sivu missä niitä on, kiitos.

10

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meinatko sinäkin harjoitella ylistäminen ?? Tiedäthän kait että jonain päivänä ja lähiaikoinaan kun karismaattiset. Satoja tuhansia ylistää tuntitolkulla samoja kax sanoja transissa,, tai muutama lisä,,, niin antikristus ilmestyy paikalle ja sitten karismaattiset ylistää benny hinnin johdolla tuon pedon,, koska eivät muuta ymmärtää siinä vaiheessa siinä hengessä ja ilmapiirissä. Se on tää esiharjoittelu ja nykyajan ilmiö mitä Jukka Finlandia tuossa kuvaa ja jonka kopion minä otin ---> Ajan sävel on ylistyslaulut -tauotta ja pitkään- sekä Jumalan rakkaudesta saarnaaminen ilman parannuksen tekemistä ja synnin hylkäämistä.

Ja sinä, ihmislapsi! Sinun kansasi lapset puhuvat sinusta seinänvierustoilla ja talojen ovilla ja sanovat keskenään, toinen toisellensa, näin: 'Lähtekää kuulemaan, millainen sana nyt on tullut Herralta'. He tulevat sinun luoksesi joukoittain, istuvat edessäsi minun kansanani ja kuuntelevat sinun sanojasi, mutta he eivät tee niitten mukaan, sillä he osoittavat rakkautta suullansa, mutta heidän sydämensä kulkee väärän voiton perässä. Ja katso, sinä olet heille kuin rakkauslaulu, kauniisti laulettu ja hyvin soitettu: he sanojasi kyllä kuuntelevat, mutta eivät tee niitten mukaan. (Hes. 33:30-32).

Tämä maa on täynnä rakkautta ilman uskon kuuliaisuutta.

• apua äänenavaukseen
    • susan_

Voiko joku vastata oikeasti?
      Missä on ne ylistyslaulut joita lautettiin mm. Niilo Ylivainion aikana?

• Fiilis kattoon!

• Karismaattiset ylistäjät harjoittelee ottamaan vastaan antikristuxen siinä saatanallisissä hengessä jonka Rodney Howard Braun ja muut torontolaiset henget tarjoaa tänä päivänä !!!

• more music

laita hakusanaksi esim. hillsong youtubeen. On tosin englanninkielistä. Tai joku muu artistin nimi. Siellä on tosi paljon hyvää musiikkia! Ja kun saat yhden ladattua, seuraa ehdotuksia.

Tyhmää, kun ihan asialliseen aloitukseen piti taas joidenkin vastata ihan ala-arvoisesti. Nämä vastaukset tosin kertovat aina enemmän kirjoittajasta itsestään...

• Jymykalle
      • Norjan nuorten muistolle

Kiitos Jeesus verestäsi, joka pesee puhtaaksi kaikesta synnistä tänäkin surun päivänä!

• hhhhhhhkkkkkkkkkk
    • DoctorT

Ulla&Pete , siinä sinulle hyvää heng musiikkia. Löytyy tuubista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe