olisinpa voinut tarjota enemmän,
enemmän kuin muut
ettei tämä suru ja tyhjyys
söisi sisintäni näin
Minä hävisin
sen kai viimein tänään
itselleni tunnustin
istuin hiljaa portaissasi
silmäni hellivät
näkemäänsä
niin paljon onnen hetkiä
mutta
tiedäthän rakkain
miten ahne on rakkaus
se tahtoo kaiken
tai kuolee
eikä minussa lopulta
ollut tarpeeksi
olisinpa voinut
5
266
Vastaukset
- Puutarhuri Hekuli.
Rakasta ja laakase tunteesi hänelle kerro, kerro pienoinen hänelle itselleen, muuten sanomasi menee näidenpalstojen unholaan.. Mene ja kerro tunteesi avoimesti.
- Otatko vastaan ?
Sinä riität minulle, ihan varmasti!
Tule luokseni, sanon sen sinulle, näytän sen sinulle, merkitset minulle koko elämää. Suru hiipii puserooni, kun ajattelenkin, että häviät elämästäni.
Kiitos herkistävistä sanoistasi.- Ei ap.
Päivän jatkoja hänenkin kanssaan !
- Puutarhuri Hekuli.
Niin sanat ikävän vietäväksi en haluaisi itseäni vietävän. Asiat meni ne vaan pakenivat kuivattaen niin iloisena vellovan puron jonka yli rakensimme sillan. Muistatko sinä.Tarina rakkaudesta vai teimmekö itse pelkän tarinan TOISILLEMME??? Siitä pohjattomasta ikävästä kaipuusta asteli sydämen sopukoihin kysyen missä olet: Miten jaksat kantaa taakkaa tunteiden, taisimme sen tärkeämmän jopa unohdimme säihkähdimmekö rakkauden lujuuden joka oli rakennettu vain meille kahdelle. Niin me ajattelimme olevamme vahvoja jopa myrskyjen kestäviä. Silti istuessani yksin ajattellessani kesän lämpöä olet miellessäin, olen hieman huollissani sinusta miten voit, en kirjoittele täällä paljon etsin jos löytäisin sinut sen oikean, että voisin kysyä... en tiedä menikö oikealle henkilölle mutta kirjoitin kumminkin jos hän huomaisi erään onnettoman olevan vielä hengissä. siis itseäni tarkoitan....ikävä voi sattua koskea jopa varpaisiin asti...sepä siitä ajatuksistani ikävästäni..hän jätti minuun sellaista jota en voi unohtaa niin vain helposti.
- Oivoi :)
Ette te leikkivät palstarakastajat sure mitään eikä teille kukaan merkitse elämää
eikä mitään. Muuten ei pysty tähän mitä te teette !
Leikitte palstojen naisilla, siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740