Olen ollut sinkkumiehenä pian vuoden ja tämä aika on toisaalta ollut itsensä etsiskelyn aikaa. En viihdy kovin hyvin yksikseni, joten kaipaisin rinnalleni kumppania joka todella rakastaa ja jota saa todella rakastaa. Olen yrittänyt tehdä tuttavuutta useisiin naisiin, mutta jotkin asiat eivät vaan ole kohdanneet. Jos vaihdan katseita, niin saan niihin vastauksia ja jos menen sitten juttelemaan, minut saatetaan torjua kohteliaasti tai sitten juttelu ei vaan muuten luista (ts. yksinpuhelua).
Aloinkin pohtimaan, että onko syynä näihin "pakkeihin" olemukseni, ulkonäköni, tuoksuni, ääneni...mitähän näitä syitä vielä onkaan. Pukeudun siististi mutta en ole viimeisen päälle trendikäs, enkä toisaalta mikään kaljamahainen renttukaan. En ehdottele "meille vai teille..", koska tässä asiassa astuu sitten ujouteni esiin. En myöskään harrasta persareita, eli en mene sopertamaan räkä poskella. Pienessä hiprakassa on tullut välillä säädettyä ;) Joskus on sanottu, että rentut kiinnostavat enemmän kuin siistimmät. Olenkohan sitten liian siisti tai huoliteltu, kiltin näköinen tai hyvä käytöksinen?
Enkö ole kiinnostava?
3
179
Vastaukset
- lonely too
Minusta kuulostat ihan asialliselta tyypiltä. minuun vetoaa ainakin huumorintaju ja yleinen miehen olemus. Silmät on tärkeä asia. Jos silmätkin nauraa suun kanssa niin se on kaunista miehessä. Onko muut asiat elämässäsi järjestyksessä? Oletko etsinyt harrastusten parista naista?
- Mee too..
Opettele tanssimaan! Sitten tanssilavoille - selvinpäin. Takaan, että
jos osaat vähänkin tanssia ja käyttäydyt asiallisesti niin seuraa löytyy.
Mulla ollut seuranhakupalstoilla ilmoituksia huonoin tulokisin.
Mä olen lapseton lähes 50 kymppinen mies. En juo, mutta poltan,
Painoindeksi kohdillaan enkä muutenkaan ole siitä rumimmpasta päästä.
Mutta mutta... en löydä seuraa treffipalstoilta - en.
Eli ulos harrastusten pariin kuten lonely too ehdotti.- only the lonely
Voi kumpa osaisinkin tanssia. Tanssikurssille meno onkin käynyt mielessä, mutta en vaan ole saanut itseäni sinne raahattua. Tanssilavoille kyllä kiinnostaisi mennä, ihan sen tunnelmankin vuoksi. Valssin taidan joten kuten, mutta muita en lainkaan. Noloahan se on, jos daami tulee pyytämään tanssimaan ja sitten hän huomaakin, että eihän tämä osaakaan tanssia..
Mielestäni muut asiat elämässäni ovat järjestyksessä. Käyn vakituiseen työssä jne. Taloudelliseen tilanteeseen en tosin ole tyytyväinen, mutta harva lienee. En sentään ole menettänyt luottotietojani ;) Harrastukset painottuvat lähinnä kuntoiluun. Kuntosalilla ei pahemmin naisia näy eikä myöskään lenkkipoluilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719827- 766820
- 286486
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996235Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436099Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045987- 635405
- 465136
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604460- 504070