minulla olis mustikoita myytävänä noin 100 kg / päivä tai niin paljon kun haluat.
Hinta olis noin 4-5 euro / kg
voit ottaa minuun yhteyttä täältä tai puhelimitse
puhelin numero : 0453599767
Myyn mustikoita turun seudulta !!
funin
5
332
Vastaukset
- kerääj.,
jaa orjatyönkerääjätkö kerää sinulle myytäväksi.
- funin
kerään ihan itse ^_^ joten ei mitään orja hommia
- åla
Niin varmaan keräät vähintään toistakymmentä sangollista mustikoita /päivä ja ihan itse :D
- funin
voin myös tuoda tampereelle ja helsingille kunhan saadan hinta sopivaksi ja jos on kyseessä isosta määrästä
- mustikkaa???
FUNIN!Sinun numeroosi ei oteta puheluita.... Ottaisitko yhteyttä 0415450007 seppo. Olisin kiinnostunut ostamaan mustikoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869