Huomasin tässä että kahvivarastoni on hupenemassa. Kuukauden sisällä pitäisi sada uusi lähetys. Toimittajakin on tiedossa. Ajattelin heittää tässä idean että voisi tilata isomman erän kimpassa. 20 kg ostoksesta saisi 20% alennuksen. Myös postimaksu per kilo olisi alempi. Tuletko mukaan? Kahvin paahto kotona on helppo, mukava harrastus. Vastapaahdettua kahvia ei voi verrata kauan kaupassa lojuneeseen. Minulla on noin 6 vuoden kokemus. Vain 2 paahtoa epäonnistui alkuvaiheessa. Mitään kalliita erikoisvälineitä ei tarvita. Kahvimylly nyt on oiva apu - maksaa noin 25-60 €. Minä paahdan uunissa pellillä. Käy vaikka katsomassa www.ongebrand.nl - sivustolta mitä lajikkeita löytyy. Hinnat ovat noin puolet suomalaisten kauppojen raakakahvihinnoista. Minä tietysti opastan alkuun ihan ilman korvausta. Asun Pietarsaaren lähellä länsirannikolla.
Raakakahvia Hollannista
Coffeecup
2
377
Vastaukset
- kahveissa on eroja
Senseo uutteena
lempeintä kahvia
http://www.senseo.co.uk/Products/Coffee Pods/Pages/PodsOverview.aspx - Vihreä papu
Hei. Vieläkö olet kahvia tilaillut? Olen paahtanut uunissa nyt viisi 150g erää kahvia. Mielestäni sain erittäin hyvää kahvia. Raakakahvi varantoni on nyt melko finaalissa eikä ole hajuakaan uudesta erästä.
Tämän erän sain eräästä pienpaahtimosta mutta heiltä ei todennäköisesti saa lisää.
Raimo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171