miksi en saa arvostella persuja ja suomen sisua.
Olen parikymppinen työtön vasemmistolainen stadista,ei ole kavereita ja olen nettiriippuvainen - kulutan päiväni persupalstalla kirjoittamalla - ei oo muuta tekemistä.
Miksi viestini poistuu
stadista vaan
5
<50
Vastaukset
- häntäluusta
Revit älyttömyyksiä kuukausitolkulla. Ei yhtän järkevä kirjoitusta sinulta. Käy vain rähmälleen, kuin puolueesi ja vikise!
- ne siirretään
Kultaisissa raameissa puoluetoimistosi seinälle!
- Perus persu
Alustajalla menee hyvin. Meillä persuilla menee huonommin, olemme Soinia ja Hakkaraista myöten täysjuoppoja.
Minäkin oksensi juuri sänkyyni. - hommmisss
Mene Hommafoorumille, siellä sulle on kavereita.
- Don Jönner
Aidon soinistin tuntee hajusta. Joka rööristä tulee ja kaikki löytyy vaatteista. Saippua on heille tuntematon keltainen möykky? Dorkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725