Menin worldvisionin sivulla valitsemaan itselleni kummilasta, valitsin hakukriteerit, siinä tulee aina kolme tulosta. Toisella ja kolmannella sivulla oli sama henkilö, mutta eri tiedoilla! Asuinpaikka tosin oli sama:
s. 2: Kipchirchir, KENIA
Sukupuoli: poika
Kotimaa: KENIA
Syntymäaika: 27.12.2003
Harrastukset: Pallopelit
s. 3: Kipchirchir, KENIA
Sukupuoli: poika
Kotimaa: KENIA
Syntymäaika: 18.12.2002
Harrastukset: Pallopelit
...pitäskö mun luottaa tähän?
Worldvision huijausta!?
6
239
Vastaukset
- Kroidgliwisrir
Montako saman etunimen omaavaa henkilöa sinun kotipaikkunnallasi on?
- STATTTTTTTTTYY
Monta. Mutta pointti oli se, että syntymäajat ovat eri vaikka henkilö on sama!
- sponsormum
Mistä päättelet että henkilö on sama?
- Luotan
Vanha juttu jo, mutta kuvasta!
World Visionin kummiksi alkaessa lapsen saa valita sukupuolen, maan ja iän perusteella. Lisäksi jokaisesta lapsesta on kuva sivustolla.
Samalla naamalla EI VOI olla montaa eri lasta.
Itselläni on kummityttö Intiasta ja kummipoika Srilankasta ja vuosittaisten kuvien perusteella on samat lapset kuin kummisuhteen alussa... - Preikki
Höh? Sama maa,, sama sukupuoli ja sama harrastus (joka muuten hyvin todennäköisesti on suurimman osan harrastus, kun kyseessä on Kenia ja poikalapsi). Ei tuosta voi mitenkään päätellä, että kysymyksessä olisi sama poika.
En tiedä, mitä tuo Kipchirchir tarkoittaa, tarkoittaako se etunimeä vai paikkakuntaa vai koulun nimeä. Ja harrastus "pallopelit" on varmaan yhteinen nimitys kaikille mahdollisille pallon kanssa pelattaville jutuille. Joku tykkää jalkapallosta ja joku vaan muuten leikkii pallon kanssa, mikä on varmaan yleisin afrikkalaisen poikalapsen lelu.
Niin joo, tämähän on jo vanha aloitus.- kiitosjeesuskiiiitooos
Pääsetkö taivaaseen, antamalla huijareille rahasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059