Mistä vaatteet vauvalle

--------

Olen yrittänyt epätoivoisesti etsiä jostain netistä sopivia vauvanvaatepaketteja tai kohtuuhintaisia potkuhousuja yms, mutta mistään ei näytä löytyvän. Bodeja kyllä on, mutta potkuhousut eivät ilmeisesti ole muotia nykyään. Olemme saaneet melko paljon selaisia n. 70 cm ja siitä isompia, mutta siis 56-62 cm vaatteita ei ole juuri yhtään eikä niitä tunnu löytyvänkään. Mistä sellaisia saisi ostettua?

Huuto.netin ilmoituksia olen seurannut kohtuullisen tiiviisti, mutta joko siellä on valtavan isoja paketteja, joissa suurin osa vaatteista on tyyliin 80 cm tai sitten siellä on pieniä paketteja, joissa on ehkä yhdet potkarit ja bodyt ja kasa sukkia ja pipoja, joita en haluaisi ja tarvitsisi. Ja postikuluineen hintaa tulee usein varsin paljon. Ei ole aikaisempien lasten kohdalla ollut vaatteiden löytäminen näin hankalaa.

11

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta 3 äiti.

kirpparit on pullollaan alle 100cm vaatteita. Ostin lähes kaikki,varsinkin 50-62 koon vaatteet käytettynä. Mulle kelpaa vain hyvä tavara. Hm ja lindex'in nettikauppa? Itse en käytä potkareita vauvalle,koska en tykkää,mutta marketeissa näkyy olevan laajat valikoimat. Loppujen lopuksi 68 ja ylöspäin vaatteita tarvii eniten. Eli kaupunkikierrosta suosittelen jos asutte kauempana.

• hmmmmm..,,,

Elloksella on kivoja vauvan vaatteita.

• dfgfdsafg

S-marketissa/Prismassa ainakin on paljon vauvojen vaatteita kohtuu hintaan. Varmaan myös Cittareissa. Äitiypakkauksella pärjää pitkälle, vauva ei kuluta tai likaa potkareitaan alkuun :)

• kirppikselle

Kirppareille vaan. Niiltä löytää oikeasti lähes uudenveroisia ja halpoja vaatteita kun vain jaksaa etsiä ja penkoa :)

• :)

www.tori.fi

• mama11

facebookissa on myös ryhmä Lastentarvikkeiden kierrätystä ja lainausta jossa liikkuu paljon vaatteita niin pienestä koosta isoon. suosittelen :)

• myös toppahaalari 56
    • kantsii selata

vauva.fi sivulla osta&myy osiossa kanssa

• Pikkuinenp
    • kirppisäippis

täälläpäin mll järjestää useemman kerran vuoteen lastentarvikekirppiksiä. siellä tekee aina löytöjä. sit tavan kirppiksille vaan.

• kirppiksille vaan!

Lastentarvikkeisiin erikoistuneilta kirppareilta löytää varmasti pienempiäkin, siistejä vaatteita. Helppo löytää, kun ei ole muuta krääsää, minkä joukosta pitäisi etsiä... Esim. Jyväskylässä on Vekaratori, mistä minä löysin hyväkuntoisia vaatteita vastasyntyneelle. Ison läjän vaatteita sai siihen hintaan, mitä kaupassa olisi saanut maksaa yhdestä vaatteesta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe