Antti on ja pysyy

jari

homona. Ihan on perus hinaaja toi jätkä. Säälin niitä ketkä sitä ei tajua. Sinänsä sama mitä tekee ja laulaa muutenki kuin paviaani. Koko helvetin "pop-idols" formaatti on tehty lapsille ja idiootti örvelöille, jotka ei musiikista tajua enempää kuin sika satelliiteista.

5

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      Pura vihaas muihin..
      Ongelmia??

    • hanZu

      siis ne jotka ei tykkää antista... mielummi ku iron maiden:ista EI OLE tyylitajua... antti osaa oikeesti laulaa siksi siitä pidän :) ja mua ei yhä edellenkään haittaa onko se homo vai hetero vai bi... hywät ihmiset uskokaa jo!!! seksuaalisuus on jokaisen oma asia!!!! eikä meidän ole tarkoitus sitä pohtia!!!!

      • Tjaah.

        Iron Maiden / Nightwish >< Antti Tuisku ??
        HÄPEÄ!
        Eihän noita voi edes verrata!
        Iron Maidenia ja Nightwishiäkään ei ole oikein verrata keskenään, mutta että sotkea vielä se untuvikko - mukelo tähän. Voi luoja.

        Antti ei tule KOSKAAN tekemään LÄHESKÄÄN sellaisia hittejä kuin rautaneitsyet.
        Onko sinulla minkäänlaista käsitystä edes koko bändistä?
        Nightwishkin menestyy maailmalla ja tekee oikeasti laadukasta musiikkia.

        Tulkaa hyvät ihmiset kertomaan minullekin sitten kun Antti laulattaa stadionilla lähes puolta miljoonaa ihmistä. Tätähän Iron Maiden tekee.

        Nämä ihmiset ja bändit joka tapauksessa painivat AIVAN eri sarjoissa. Antti on valovuosien päässä oikeista artisteista.


      • Tykkää nykyään jostain hyvästä
        Tjaah. kirjoitti:

        Iron Maiden / Nightwish >< Antti Tuisku ??
        HÄPEÄ!
        Eihän noita voi edes verrata!
        Iron Maidenia ja Nightwishiäkään ei ole oikein verrata keskenään, mutta että sotkea vielä se untuvikko - mukelo tähän. Voi luoja.

        Antti ei tule KOSKAAN tekemään LÄHESKÄÄN sellaisia hittejä kuin rautaneitsyet.
        Onko sinulla minkäänlaista käsitystä edes koko bändistä?
        Nightwishkin menestyy maailmalla ja tekee oikeasti laadukasta musiikkia.

        Tulkaa hyvät ihmiset kertomaan minullekin sitten kun Antti laulattaa stadionilla lähes puolta miljoonaa ihmistä. Tätähän Iron Maiden tekee.

        Nämä ihmiset ja bändit joka tapauksessa painivat AIVAN eri sarjoissa. Antti on valovuosien päässä oikeista artisteista.

        Tykkäsin Antin musiikista joskus...-mut en enää! Aloin sit kuunnella Iron Maidenia ja Nicht Wischiä, mut vasta oon vaan vähän alotellu... Ennen kaikki mun kaverit oli myös ihan hulluina Anttiin, mut sit kaikki muuttu. Vaikka oon tyttö niin rakastan hevii... Alotin kuuntelun kun kuulin hevii ekan kerran. Ookko menossa siihen Iron Maidenin konserttiin?


    • minä

      mistäs sinä sen tiedät onx se homo vai hetero.... kerroppas et miks se ois ollu anniinan kaa jos se ois homo? antti on sentäs sen verran rehellinen jätkä et se kyl ei piilottelis homouttaan olemal naisten kaa... tai no enhän minäkään sitä varmax tiedä, mutta ketään ei sais haukkua homox pelkän näön ja äänen perusteella... ja vaikka se nyt oiski homo, ni entä sit? voiko ihmisiä arvostella pelkän homouden tai muun takia? sinustaki ois varmaa hauskaa jos sust tehtäis tänne sivut ja siel pohdittais et ootko homo vai et....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe