Onko tämän vesireitin varrella leirintä-alueita tai telttapaikkoja?
Matkassa pienellä moottoriveneellä ,Isä ja kaksi 9v lasta
Tre-H:linna vesireitti,yöpyminen
2
137
Vastaukset
- ...)...
Yöpyisit varmaan puolivälin tietämillä eli Vanajanselällä. Valkeakoskella on leirintäalue, muttei oikein osu veneelle (en ole ihan varma) ja kanavan joutuisit joka tapauksessa menemään ylös.
Vanajanselän alueella on kaksi SF-caravan aluetta, Sääksmäellä ja Iittalan Heinussa. Teltalla sinne ei taida päästä, ottanevat vain vaunuja vastaan. Aulangolla on taas avoinna vanha camping-alue, sinne pääsee mielestäni teltalla ja mökkejäkin on vuokralla. Tuossa linkki http://www.aulangonlomakyla.fi/suomeksi/kievari_ja_camping/
Jos aiotte yöpyä matkan puolivälillä, niin hyviä teltanpaikkoja on ainakin Mäntysaaressa iittalan yläpuolella ja Rahkasaaressa, joka on aikalailla Ruskeankärjen tasalla. Kannattaa ottaa omat nuotiopuut mukaan.
Jos taas eräelämä ei kiinnosta, niin Tyrvännön puolelta löytyy Petäys http://www.petaysresort.fi/
Jos matkaatte navakalla länsituulella, niin olkaa varovaisia "suntissa" eli siinä kohtaa, jossa selkä loppuu ja jokimainen reitti alkaa - siihen kasaantuu välillä kohtuu isot aallot.
Hauskaa veneretkeä!- pena-x
Kiitos ,näillä tärpeillä pääsen eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828