parhaat kaksosten vaunut ?

twins2

Kaksoset tulossa ja tunnen itseni täydeksi toopeksi katsoessani tuplavaunu tarjontaa :) Mitkä olisivat hinta-laatu suhteeltaan kannattavimmat hankkia ? Mahtuuko tuplavaunut normaaliin farmariautoon ?
T: Monen monta kysymystä kaksosista

7

4937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5 pojan isi

      carena double swing...on ihan hyvä kettereät joka säällä...ja mahtuu helposti farkun takapaksiin....hinta laatu suhde kohdallaan !! meillä ollut myös brio duoble wave merkkiset vaunut plussaa isot renkaat ja muutenkin tilavat miinusta kömpelyys ja painavat nostaa autoon ...

    • tuplaonni

      Itse käytin alussa vanhoja yksösten vaunuja. Sopivat pienenä vierekkäin yksiin vaunuihin esim. kauppareissujen ajaksi. Pihalla nukkuivat omissa vaunuissaan ja minusta oli hyvä kun eivät ihan samanaikaisesti heränneet. Sai rauhassa syöttää ensimmäisen. Imetin molempia. Kun olivat noin puolivuotiaat, lainattiin aluksi kevyet tuplarattaat, jotka sai makuuasentoon. Sitten ostettiin omat, aika isot kolmirenkaiset rattaat. Merkkiä en muista, maksoivat 199 €. Olivat hyvänmalliset ja menivät hyvin kasaan ja autoon.
      Kaikkien kauppojen kassan läpi ei niillä päässyt. Täytyi mennä jotain toista kautta maksamaan, mutta myyjät kyllä aina auttoivat. Samaa valitti myös eräs toinen kaksosten äiti, jolla oli tuplayhdistelmävaunut.
      Niissä vaunuissa oli aika isot ilmakumipyörät, ja niitten kans oli hyvä rullaluistella.
      Koska meillä oli omat vaunut ennestään ja lainattiin toiset vaunut ja ostettiin tuplarattaat, selvittiin edullisesti koko hommasta.
      En olisi niitä rattaita osannut ostaa, mutta kun voitiin sovittaa lapsille eri mallisia rattaita kaupasssa ja vähän testata niitä, miten menevät esim. autoon, oli ostopäätös selvä !!
      Lisäksi meillä oli kevyet sateenvarjorattaat lomamatkaa varten, mutta ne olivat lähes turhat.
      Tsemppiä kaksosraskauteen, mukavia aikoja tiedossa !! ( vaikkei siitä rumbasta tahdo jälkeenpäin muistaa mitään :)

    • TFK:)

      Sellaset ku Trend for Kids twinner twist duot. Älyttömän näppärät ja painorajattomat. Meillä toki käytös 3ja puoli ja 1 vuotiailla. mutta saa mahdollisesti kaukalot, ja vaunun kopat kiinni. Ei toki mitkään halvimmat kaikkien lisäosien kanssa. Mutta Suosittelen silti!

    • kevättuplat

      Meidän 6kk tuplilla on tällaiset: http://www.lastenturva.fi/tuote/babywelt-montreal-twin-s4/4025583024249/. Vaunukopissaan eivät enää viihdy, joten niitä ei enää käytetä, mutta rattaiden selkänojaa saa sopivasti taitettua makuuasentoon. Ovat olleet todella kevyet, ketterät ja kätevät. Ovat ilmeisesti markkinoiden kapeimmat vierekkäin olevat tuplavaunut/rattaat.

    • meri

      emmaljunga twinn city crossit. hyvät.

    • ParinTytönMamma1209

      Noi Carenan Double Swingit on kyl loistavat...ja niillä renkailla pääsee missä tahansa loskassa.... Inhoan kovia muovirenkaita!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      252
      2158
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2025
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1740
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1552
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1170
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      999
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      993
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      58
      935
    Aihe