Tässä lyhyt pätkä Wikipres-jutusta.
-------------
Kevääseen 2008 asti klubi kuitenkin oli toiminut sen verran luotettavasti, että kenellekään klubin omista jäsenistä ei olisi tullut mieleenkään tehdä rikosilmoitusta. Niinpä poliisi teki sen itse. Jotta juttu saatiin auki ja poliisin tietokantaan, rikostarkastaja JUKKA KORKEATUPA on ensimmäisen rikosilmoituksen tekijä. [4] Toinen KRP:n toimenpide oli Moneybookersin pankkitilin sulkeminen.
WinCapitan toiminta päättyi käytännössä siihen, että Lontoossa sijaitseva pankki Moneybookers sulki klubin sivut. Voisi hyvin olettaa, että pankki ilmoittaa asiakkaalleen syyn miksi sen tilit on suljettu. Näin ei kuitenkaan ole tapahtunut. Hannu Kailajärvi ei koskaan ole saanut minkäänlaista selvitystä siitä, miksi sijoitusklubin sivut suljettiin. Varatuomari ja ekonomi Ilkka Pitkänen, joka on toiminut useiden klubilaisten asiamiehenä, on useaan otteeseen yrittänyt saada selvitystä siitä, miksi Moneybookers sulki klubin sivut. Turhaan.
1. rikosilmoituksen teki Wikipressin mukaan rikostarkastaja Jukka Korkeatupa.
Tämän perusteella KRP pysäytti toiminnan sulkemalla MB-rahaliikenteen.
Mikä on rikostarkastajan vastuu???
Tätä asiaa yritettiin selvittä v. 2008, mutta viranomaiset antoivat valheellista
tietoa asiasta. MIKSI????
Jäsenet eivät tietenkään tehneet 1. rikosilmoitusta, koska systeemi toimi kellontarkasti, ja kaikki kotiutukset tulivat pankkitilille täsmällisesti.
Tekaistun (keksityn), täysin aiheettoman rikosilmoituksen tekeminen johti siihen, että tuottava toiminta pysäytettiin, ja jäsenille tuli valtavat tappiot.
KUKA KORVAA???? VERONMAKSAJATKO??????
Saadaanko viranomaisia koskaan vastuuseen.
Henkilöt, joiden läheinen on tehnyt itsemurhan, joiden yritystoiminta tuhottiin jäädyttämällä omaisuus, joiden elämä tuhottiin, tietävät nyt, että
kenen toimesta näin tapahtui.
MAKSETTIINKO RIKOSILMOITUKSEN TEKEMISESTÄ VERIRAHOJA ?????
Toivon hartaasti, että EIT:ssä asia käydään läpi pohjamutia myöten, ja
oikeat rikolliset joutuvat vastuuseen.
Suomessa viranomaiset saavat tehdä rikoksia surutta, joutumatta minkäänlaiseen vastuuseen. EIT:ssä asia korjataan sitten 7-10 v. kuluttua.
Brax vertasi WC:tä sikainfluenssana. Mielestäni hävettävä kommentti oikeusministeriltä keskeneräisestä asiasta, jossa viranomaiet ovat todistettavasti, ja toistuvasti syyllistyneet törkeisiin lainvastaisuuksiin (rikoksiin).
Yhtään tuomota ei ole vieläkään jaettu, vaikka KRP:llä oli jo keväällä 2008 KAIKKI tarvittavat tiedot käytössään, kuten EOK on todennut useaan kertaan.
TOTUUS PALJASTUU PIKKUHILJAA!!!
54
3807
Vastaukset
- IHMETYTTÄÄ SUURESTI
Asiaa viedään tällä hetkellä Suomen rajojen ulkopuolelle, koska Suomessa
ei saada oikeutta, kun viranomainen on vastassa- 10 000 €
Olen odottanut jo yli 3 vuotta, että ketkut palauttaisivat rahani !
Kohta lähtee EU tuomioistuimeen valitus, ellei takavarikkoja aleta realisoimaan ja rahoja palauttamaan ! - Älä huoli, jos
10 000 € kirjoitti:
Olen odottanut jo yli 3 vuotta, että ketkut palauttaisivat rahani !
Kohta lähtee EU tuomioistuimeen valitus, ellei takavarikkoja aleta realisoimaan ja rahoja palauttamaan !viran omais rikolliset saavat tahtonsa läpi niin takavarikoidet rahat kyllä palautetaan... Valtiolle.
Kukaan rikosilmoituksen tehneistä ei saa pennin jeniä, vaikka aiemmin kovaan ääneen muuta kailotettiin kooärpeen puolesta, kun mainostettiin sitä "parasta ennen" päivämäärää rikosilmoituksille.
Siinä oli taas hyvä esimerkki miten viran omais rikolliset hoonaa hanuriin. Puhumattakaan siitä että useat, jotka tekivät rikosilmoituksen, huomasivat joutuneensakin itse syytettyjen penkille.
Reilua, eikö? - Tyhmäkö ?
Älä huoli, jos kirjoitti:
viran omais rikolliset saavat tahtonsa läpi niin takavarikoidet rahat kyllä palautetaan... Valtiolle.
Kukaan rikosilmoituksen tehneistä ei saa pennin jeniä, vaikka aiemmin kovaan ääneen muuta kailotettiin kooärpeen puolesta, kun mainostettiin sitä "parasta ennen" päivämäärää rikosilmoituksille.
Siinä oli taas hyvä esimerkki miten viran omais rikolliset hoonaa hanuriin. Puhumattakaan siitä että useat, jotka tekivät rikosilmoituksen, huomasivat joutuneensakin itse syytettyjen penkille.
Reilua, eikö?Et ole sponssipösilö tajunnut että kaikki rikoshyöty peritään valtiolle.
Sen jälkeen ilmon tehneet perivät sponssipösilöltä saatavansa.
Rikoskaaren mukaan.
Mikä tässäkin voi olla niin vaikeaa ???
Helppoa kuin heinänteko. Älä huoli, jos kirjoitti:
viran omais rikolliset saavat tahtonsa läpi niin takavarikoidet rahat kyllä palautetaan... Valtiolle.
Reilua, eikö?Missä ja milloin KRP on luvannut rahoja takaisin "petetyksi itsensä tunteville" jäsenille?
Ja mitaan ette voi...- Onko sammaltuneella
RailiSuominen kirjoitti:
Missä ja milloin KRP on luvannut rahoja takaisin "petetyksi itsensä tunteville" jäsenille?
Ja mitaan ette voi...kantturalla dementia?
Olet kysynyt tuota samaa asiaa aiemmin jo ainakin kaksi kertaa, ja ainakin kaksi kertaa sinulle on myös vastattu. Mikä into sinulla on toistaa itseäsi?
Krp laski liikkeelle sen "parasta ennen" -päivämäärällä präntätyn ilmoituksen, jota ennen piti se rikosilmoitus tehdä, koska "sen jälkeen rikosilmoituksen tehneiden vahingonkorvausasiaa syyttäjä ei enää aja yhteisesti eteenpäin". Ilmoituksessa ei suoranaisesti sanottu että sitä ennen rikosilmoituksia tehneiden vahingonkorvauskanteita syyttäjä automaattisesti ajaisi, mutta kaikki ymmärsivät asian siten että jos tekee sen rikosilmoituksen ennen sitä "parasta ennen" -päivämäärää, on mukana yhteisessä vahingonkorvausasiassa jota syyttäjä ajaa rikosilmoituksen ja vahongonkorvauskanteen tehneiden puolesta. Krp ei tietenkään halunnut asiaa selventää, koska kukaan ei olisi mennyt muuten tekemään rikosilmoitusta jos olisi tiennyt asian todellisen laidan.
Suolipökäleet olivat myös samaa mieltä, ja toitottivat yhteen ääneen tällä kyseisellä forumilla että "menkää ja tehkää se rikosilmoitus ennen tuota päivämäärää, niin syyttäjä ajaa vahingonkorvausasiaanne ja saatte rahanne takaisin!!". Taisipa olla myös itse sammaltunut kanttura samassa kuorossa laulamassa. Joka tapauksessa, kukaan - toistan, KUKAAN - ei koskaan sanonut silloin eikä sen jälkeenkään, ettei syyttäjä ajaisikaan vahingonkorvauskanteiden tehneiden asiaa, vaan rahat menisivät valtiolle. Ei KUKAAN, ennen kuin vasta sitten, kun Krp pamautti sen jytkyn, jossa sanottiin että jokainen joutuukin ajamaan itse oman vahingonkorvauskanteensa - oli sitten tehnyt rikosilmoituksen viime viikolla tai ennen sitä "parasta ennen" -päivämäärää.
Vaikka kuinka koetat vääristellä tuota asiaa, niin noin se vaan oli. Suolipökäleet huusivat vielä etunenässä kun Krp laittoi tuon ilmoituksen, että "nyt on se viimeinen mahdollisuus saada rahat takaisin syyttäjän ja Krp:n avulla!".
Ja mitaan et tosiaan asialle voi. - Joo. Paitsi
Tyhmäkö ? kirjoitti:
Et ole sponssipösilö tajunnut että kaikki rikoshyöty peritään valtiolle.
Rikoskaaren mukaan.
Helppoa kuin heinänteko.että kun asia ei mene noin. Siinä meillä on taas yksi suolipökäle joka huutaa kovaan ääneen että "menkää ja tehkää rikosilmoitus niin saatte rahanne takaisin" - samalla tavalla kuin suolipökäleet huusivat samaa virttä silloin kun Krp lanseerasi sen "parasta ennen" -ilmoituksensa.
Hyvin tekin toistatte itseänne. Onko sammaltuneella kirjoitti:
kantturalla dementia?
Olet kysynyt tuota samaa asiaa aiemmin jo ainakin kaksi kertaa, ja ainakin kaksi kertaa sinulle on myös vastattu. Mikä into sinulla on toistaa itseäsi?
Krp laski liikkeelle sen "parasta ennen" -päivämäärällä präntätyn ilmoituksen, jota ennen piti se rikosilmoitus tehdä, koska "sen jälkeen rikosilmoituksen tehneiden vahingonkorvausasiaa syyttäjä ei enää aja yhteisesti eteenpäin". Ilmoituksessa ei suoranaisesti sanottu että sitä ennen rikosilmoituksia tehneiden vahingonkorvauskanteita syyttäjä automaattisesti ajaisi, mutta kaikki ymmärsivät asian siten että jos tekee sen rikosilmoituksen ennen sitä "parasta ennen" -päivämäärää, on mukana yhteisessä vahingonkorvausasiassa jota syyttäjä ajaa rikosilmoituksen ja vahongonkorvauskanteen tehneiden puolesta. Krp ei tietenkään halunnut asiaa selventää, koska kukaan ei olisi mennyt muuten tekemään rikosilmoitusta jos olisi tiennyt asian todellisen laidan.
Suolipökäleet olivat myös samaa mieltä, ja toitottivat yhteen ääneen tällä kyseisellä forumilla että "menkää ja tehkää se rikosilmoitus ennen tuota päivämäärää, niin syyttäjä ajaa vahingonkorvausasiaanne ja saatte rahanne takaisin!!". Taisipa olla myös itse sammaltunut kanttura samassa kuorossa laulamassa. Joka tapauksessa, kukaan - toistan, KUKAAN - ei koskaan sanonut silloin eikä sen jälkeenkään, ettei syyttäjä ajaisikaan vahingonkorvauskanteiden tehneiden asiaa, vaan rahat menisivät valtiolle. Ei KUKAAN, ennen kuin vasta sitten, kun Krp pamautti sen jytkyn, jossa sanottiin että jokainen joutuukin ajamaan itse oman vahingonkorvauskanteensa - oli sitten tehnyt rikosilmoituksen viime viikolla tai ennen sitä "parasta ennen" -päivämäärää.
Vaikka kuinka koetat vääristellä tuota asiaa, niin noin se vaan oli. Suolipökäleet huusivat vielä etunenässä kun Krp laittoi tuon ilmoituksen, että "nyt on se viimeinen mahdollisuus saada rahat takaisin syyttäjän ja Krp:n avulla!".
Ja mitaan et tosiaan asialle voi.Edelleenkään tässä KRP:n ilmoituksessa ei luvata rahoja takaisin "petetyksi itsensä tunteville jäsenille".
http://www.poliisi.fi/poliisi/krp/home.nsf/PFBD/83888342C2EDF96AC22575B6003A9BA9
Näytä mulle sellainen poliisin tiedote, missä poliisi lupaa rahoja takaisin "petetyksi itsensä tunteville jäsenille".
Ja mitaan ette voi...- Edelleenkin tuo
RailiSuominen kirjoitti:
Edelleenkään tässä KRP:n ilmoituksessa ei luvata rahoja takaisin "petetyksi itsensä tunteville jäsenille".
http://www.poliisi.fi/poliisi/krp/home.nsf/PFBD/83888342C2EDF96AC22575B6003A9BA9
Näytä mulle sellainen poliisin tiedote, missä poliisi lupaa rahoja takaisin "petetyksi itsensä tunteville jäsenille".
Ja mitaan ette voi...asia on sinulle selitetty - ERITTÄIN SELKEÄSTI - jo monta kertaa, mm. tuo ylläoleva tekstini.
Vaikka tekstissä ei suoraan sanota että syyttäjä ajaisi ilmon tehneiden vahingonkorvauskanteita, annetaan siinä ymmärtää että tietyn pvm:n jälkeen syyttäjä EI AJA vahingonkorvauskanteiden tehneiden asiaa.
Kaikki, suolimurot etunenässä, lukivat tuon siten että jos tekee ilmon, voi saada syyttäjän avulla rahojaan takaisin. Sinun on ihan turha väittää mitään muuta, koska kaikki suolimurot huusivat täällä forumilla kurkku suorana että nyt jos koskaan pitää mennä tekemään se ilmo, kun syyttäjä ajaa teidän asiaanne sen jälkeen!
Itse väitätte että klubilaiset vääristelevät asioita mieleisikseen, tai "unohtavat" asioita. Taitaa sammaltuneella kantturalla olla paljon pahempi vaihe päällä, kun koettaa tuota asiaa saada toisenlaiseksi käännettyä.
Ja mitaan eti tosiaan asialle voi. - ossooko aada lukea?
RailiSuominen kirjoitti:
Edelleenkään tässä KRP:n ilmoituksessa ei luvata rahoja takaisin "petetyksi itsensä tunteville jäsenille".
Ja mitaan ette voi..."Ilmoituksessa ei suoranaisesti sanottu että sitä ennen rikosilmoituksia tehneiden vahingonkorvauskanteita syyttäjä automaattisesti ajaisi, mutta kaikki ymmärsivät asian siten että jos tekee sen rikosilmoituksen ennen sitä "parasta ennen" -päivämäärää, on mukana yhteisessä vahingonkorvausasiassa jota syyttäjä ajaa rikosilmoituksen ja vahongonkorvauskanteen tehneiden puolesta. Krp ei tietenkään halunnut asiaa selventää, koska kukaan ei olisi mennyt muuten tekemään rikosilmoitusta jos olisi tiennyt asian todellisen laidan.
Suolipökäleet olivat myös samaa mieltä, ja toitottivat yhteen ääneen tällä kyseisellä forumilla että "menkää ja tehkää se rikosilmoitus ennen tuota päivämäärää, niin syyttäjä ajaa vahingonkorvausasiaanne ja saatte rahanne takaisin!!". Taisipa olla myös itse sammaltunut kanttura samassa kuorossa laulamassa."
väittikö tuo kirjoittaja että kooärpee oli luvannut suoraan rahoja takaisin? tuossahan tuo asia on selvästi sanottu. - jsjdsjs7s77s7s
RailiSuominen kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...Nimimerkit Ada Flink, Rautalankakauppias, Mr. Toppila, Shahov ja Velllihousu kehottivat tekemään rikosilmotuksen koska se oli ainoa mahdollisuus saada rahansa takasin.
Sen jälkeen ei ole näkynyt yhtään noista nimimerkeistä narraamassa ihmisiä. - Kapitrolli..
Edelleenkin tuo kirjoitti:
asia on sinulle selitetty - ERITTÄIN SELKEÄSTI - jo monta kertaa, mm. tuo ylläoleva tekstini.
Vaikka tekstissä ei suoraan sanota että syyttäjä ajaisi ilmon tehneiden vahingonkorvauskanteita, annetaan siinä ymmärtää että tietyn pvm:n jälkeen syyttäjä EI AJA vahingonkorvauskanteiden tehneiden asiaa.
Kaikki, suolimurot etunenässä, lukivat tuon siten että jos tekee ilmon, voi saada syyttäjän avulla rahojaan takaisin. Sinun on ihan turha väittää mitään muuta, koska kaikki suolimurot huusivat täällä forumilla kurkku suorana että nyt jos koskaan pitää mennä tekemään se ilmo, kun syyttäjä ajaa teidän asiaanne sen jälkeen!
Itse väitätte että klubilaiset vääristelevät asioita mieleisikseen, tai "unohtavat" asioita. Taitaa sammaltuneella kantturalla olla paljon pahempi vaihe päällä, kun koettaa tuota asiaa saada toisenlaiseksi käännettyä.
Ja mitaan eti tosiaan asialle voi.Samahan se oli WinCapitassakin, sen keskustelupalstalla Hannu antoi ymmärtää käyvänsä voitollista valuuttakauppaa ja sponzorit samalla påskålla myivät WC:a uusille kusetetuille.........
Edelleenkin tuo kirjoitti:
asia on sinulle selitetty - ERITTÄIN SELKEÄSTI - jo monta kertaa, mm. tuo ylläoleva tekstini.
Ja mitaan eti tosiaan asialle voi.Äläpäs nyt sekoile. Silloin vuonna 2008 telkkarissa oli juttua (en muista mikä ohjelma), jossa poliisin tiedottaja kertoi, että rahoja on mahdollisuus saada takaisin, jos vaatimukselle löytyy maksaja. Tämä poliisin tiedottaja sanoi myös, että yleensä tällaisissa tapauksessa se rahojen takaisin saaminen on hyvin epävarmaa.
Poliisi ei ole koskaan luvannut rahoja takaisin. Eihän poliisi sellaista voi edes luvata.
Ja mitaan ette voi...- Äläpä nyt viitsi
RailiSuominen kirjoitti:
Äläpäs nyt sekoile. Silloin vuonna 2008 telkkarissa oli juttua (en muista mikä ohjelma), jossa poliisin tiedottaja kertoi, että rahoja on mahdollisuus saada takaisin, jos vaatimukselle löytyy maksaja. Tämä poliisin tiedottaja sanoi myös, että yleensä tällaisissa tapauksessa se rahojen takaisin saaminen on hyvin epävarmaa.
Poliisi ei ole koskaan luvannut rahoja takaisin. Eihän poliisi sellaista voi edes luvata.
Ja mitaan ette voi...puhua itse soopaa ja vaihtaa puheenaihetta. Nyt oli puhe Krp:n lanseeraamasta "parasta ennen" -päivämäärää tehdyistä rikosilmoituksista, eikä televisio-ohjelmasta.
Itse olit myös tällä fotumilla kurkku suorana kehottamassa rikosilmoitusten tekoon, juuri sen takia että "sillä varmistatte että saatte rahanne takaisin". Täällä ovat jo muutkin kertoneet ketkä olivat kovimpaan ääneen kehottamassa rikosilmoitusten tekoon tuon Krp:n huijausviestin jälkeen. - vt. lankakauppias
jsjdsjs7s77s7s kirjoitti:
Nimimerkit Ada Flink, Rautalankakauppias, Mr. Toppila, Shahov ja Velllihousu kehottivat tekemään rikosilmotuksen koska se oli ainoa mahdollisuus saada rahansa takasin.
Sen jälkeen ei ole näkynyt yhtään noista nimimerkeistä narraamassa ihmisiä.Parhain "jsjdsjs7s77s7s".
Olen edelleenkin sitä mieltä, että rikoksen uhriksi joutuneen ainoa keino saada korvaus vahingostaan on sanoa se ääneen: Olen joutunut rikoksen uhriksi, vaadin asiaa tutkittavan ja vaadin korvauksen vahingostani. Tätä kutsutaan rikosilmoitukseksi ja lain mukaan poliisi on sitten velvollinen hoitamaan loput. Näin se menee oikeusvaltiossa.
Teoriassa on tietysti mahdollista hoitaa asia siviilimenettelyssä. Menet sponssisi juttusille, kerrot tapahtuneesta vahingosta ja pyydät sponssia ystävällisesti maksamaan kusettamansa rahat takaisin. Tällaisen siviilimenettelyn varjopuolena on se, että tunteet saattavat lämmetä keskustelun aikana ja saatat itse päätyä tutkittavaksi - kuten kävi sen taannoisen nenä poskella tapauksen kanssa Savossa.
Viimeinen mahdollisuus on tietysti se "märkä päiväuni"-menetelmä. Voihan sitä haaveksia, että Hanuri saa aikanaan värkit kuntoon, separaattori toimii sittenkin ja kohta alkaa ropista eurot kotioppäin. Tähän kannattaa alkuun muistella myös tämä : " Petin kaikki, mitään en voi korvata." Eipä ole kovin hedelmällinen lähtökohta alkaa uneksia.
Muistuttaisin myös, että separaattori on jo myyty uusille veijareille. Ei siellä wishwush-yhtiön julkistamistilaisuudessa mitään Kultasydämiä istuskellut. Katoppa sitä nenärengaskaverin lärviä, sekö alkaisi jakamaan rahoja sinun kanssasi? Äläpä nyt viitsi kirjoitti:
puhua itse soopaa ja vaihtaa puheenaihetta. Nyt oli puhe Krp:n lanseeraamasta "parasta ennen" -päivämäärää tehdyistä rikosilmoituksista, eikä televisio-ohjelmasta.
Itse olit myös tällä fotumilla kurkku suorana kehottamassa rikosilmoitusten tekoon, juuri sen takia että "sillä varmistatte että saatte rahanne takaisin". Täällä ovat jo muutkin kertoneet ketkä olivat kovimpaan ääneen kehottamassa rikosilmoitusten tekoon tuon Krp:n huijausviestin jälkeen.Missä olen sanonut näin: """"sillä varmistatte että saatte rahanne takaisin"."""""
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9943042
Olen aina halunnut, että valtio vie (lähes) kaiken, joten äläpäs vääristele sanomisiani.
Ja mitaan ette voi...jsjdsjs7s77s7s kirjoitti:
Nimimerkit Ada Flink, Rautalankakauppias, Mr. Toppila, Shahov ja Velllihousu kehottivat tekemään rikosilmotuksen koska se oli ainoa mahdollisuus saada rahansa takasin.
Sen jälkeen ei ole näkynyt yhtään noista nimimerkeistä narraamassa ihmisiä.Mitä, mitä ihmettä? Täällähän se Ada on. Ei suinkaan narraamassa ihmisiä, vaan kertomssa heille totuuden.
Ja mitaan ette voi...- Nämä tässä
RailiSuominen kirjoitti:
Mitä, mitä ihmettä? Täällähän se Ada on. Ei suinkaan narraamassa ihmisiä, vaan kertomssa heille totuuden.
Ja mitaan ette voi...Nimimerkki AdaFlink kirjoitteli pahimmat houkuttelujutut, samoin Rautalankauppias, Lapuan Tunkki, Velllihousu, Mr Toppila ja Shavoh.
Raili Suomisesta ei ole tietoa. Nämä tässä kirjoitti:
Nimimerkki AdaFlink kirjoitteli pahimmat houkuttelujutut, samoin Rautalankauppias, Lapuan Tunkki, Velllihousu, Mr Toppila ja Shavoh.
Raili Suomisesta ei ole tietoa.Klikkaa sitä AdaFlink -rekattua nikkiä (näkyy punaisella), niin siitähän se selviää.
Ja mitaan ette voi...- Et ole sanonut,
RailiSuominen kirjoitti:
Missä olen sanonut näin: """"sillä varmistatte että saatte rahanne takaisin"."""""
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9943042
Olen aina halunnut, että valtio vie (lähes) kaiken, joten äläpäs vääristele sanomisiani.
Ja mitaan ette voi...joten älä koeta vääristellä totuutta.
Kaivele vaan niitä tekstejäsi niiltä ajoilta, kun Krp julkisti tuon "parasta ennen" -ilmoituksensa.
Eikä yhtään hävetä valehdella? Et ole sanonut, kirjoitti:
joten älä koeta vääristellä totuutta.
Kaivele vaan niitä tekstejäsi niiltä ajoilta, kun Krp julkisti tuon "parasta ennen" -ilmoituksensa.
Eikä yhtään hävetä valehdella?Kaivelpahan itse vaan väitteidesi tueksi sellaisia mun kirjoittamiani juttuja, jossa sanon, että tekemällä rikosilmon/tutkintapyynnön saa rahansa takaisin.
Ja mitaan ette voi...- Puanisella
RailiSuominen kirjoitti:
Klikkaa sitä AdaFlink -rekattua nikkiä (näkyy punaisella), niin siitähän se selviää.
Ja mitaan ette voi...Ada Flink kirjoitteli erityisesti vihakirjoituksia.
Myös Rautalankauppias kirjoitti vihakirjoituksia ja kehotti tekemään rikosilmoituksen koska silloin saa rahansa takaisin. Lapuan Tunkki, Velllihousu, Mr Toppila ja Shavoh kehoittivat tekemään rikosilmoituksen että saa rahansa takaisin varmuudella.
Raili Suominen ei ole paljon asiasta kirjoitellut. - Kuis kusettaab?
Puanisella kirjoitti:
Ada Flink kirjoitteli erityisesti vihakirjoituksia.
Myös Rautalankauppias kirjoitti vihakirjoituksia ja kehotti tekemään rikosilmoituksen koska silloin saa rahansa takaisin. Lapuan Tunkki, Velllihousu, Mr Toppila ja Shavoh kehoittivat tekemään rikosilmoituksen että saa rahansa takaisin varmuudella.
Raili Suominen ei ole paljon asiasta kirjoitellut.Sehän tuli jo selväksi, ettei ainakaan Wessaklubilta ole odotettavissa mitään rahojen palautusta. Rikosilmoituksen tekemällä tunkki on ainakin askeleen lähempänä omia rahojaan. Valuuttakaupasta satuja kertonut sponssi saapi petostuomion ja samassa oikeudenkäynnissä tunkki voi itse (tai asianajajansa välityksellä) esittää korvausvaatimuksensa. Ja korvaukset tulevat kuin Manulle illallinen; ei tarvitse esittää kuin summa oikeudelle. Sponssit ovat jo tälläkin palstalla kilvan kertoneet ettei WC sijoittanutkaan valuuttakauppaan, vaikka sitä WC:tä myytiin tunkeille nimenomaan valuuttakauppatuottoja tekevänä. Suomeksi se on nimeltään petos.
Puanisella kirjoitti:
Ada Flink kirjoitteli erityisesti vihakirjoituksia.
Raili Suominen ei ole paljon asiasta kirjoitellut.Hekoti, hekoti, hee. Että ihan vihakirjoituksia. Voi anna mun kaikki kestää.
Ja mitaan ette voi...- Jaa että kuin
Kuis kusettaab? kirjoitti:
Sehän tuli jo selväksi, ettei ainakaan Wessaklubilta ole odotettavissa mitään rahojen palautusta. Rikosilmoituksen tekemällä tunkki on ainakin askeleen lähempänä omia rahojaan. Valuuttakaupasta satuja kertonut sponssi saapi petostuomion ja samassa oikeudenkäynnissä tunkki voi itse (tai asianajajansa välityksellä) esittää korvausvaatimuksensa. Ja korvaukset tulevat kuin Manulle illallinen; ei tarvitse esittää kuin summa oikeudelle. Sponssit ovat jo tälläkin palstalla kilvan kertoneet ettei WC sijoittanutkaan valuuttakauppaan, vaikka sitä WC:tä myytiin tunkeille nimenomaan valuuttakauppatuottoja tekevänä. Suomeksi se on nimeltään petos.
Manulle illallinen?
Hieno homma. Ensi töiksesihän voitkin alkaa sitten selvittämään että miksi Krp puhuu toista kuin mitä sinä puhut. Toiseksi työksesi, kunhan ensimmäisestä olet selvinnyt, voitkin kertoa että miksi mielestäsi korvaus tulisi kuin Manulle illallinen ja mistä se tulisi?
Edellyttäen nyt siis että mitään rikosta on ylipäätään tapahtunut, mikä on vielä(kin) toteennäyttämättä. - Raili Huominen
Jaa että kuin kirjoitti:
Manulle illallinen?
Hieno homma. Ensi töiksesihän voitkin alkaa sitten selvittämään että miksi Krp puhuu toista kuin mitä sinä puhut. Toiseksi työksesi, kunhan ensimmäisestä olet selvinnyt, voitkin kertoa että miksi mielestäsi korvaus tulisi kuin Manulle illallinen ja mistä se tulisi?
Edellyttäen nyt siis että mitään rikosta on ylipäätään tapahtunut, mikä on vielä(kin) toteennäyttämättä.33 miljoonaa viimeksi liittyneiden rahoja on jaetu aikaisemmin liittyneille "jäsenille" .
2250 rikosilmoitusta kadonneista rahoista tutkintapyynnöt päälle.
Hannu saa 3 vuotta joulukuussa petoksesta, ehkä se ponzzorista näyttää vapauttavalta tuomiolta kun tuomio ei tule valuuttakaupasta ! - Poliisi tiedottaa
Äläpä nyt viitsi kirjoitti:
puhua itse soopaa ja vaihtaa puheenaihetta. Nyt oli puhe Krp:n lanseeraamasta "parasta ennen" -päivämäärää tehdyistä rikosilmoituksista, eikä televisio-ohjelmasta.
Itse olit myös tällä fotumilla kurkku suorana kehottamassa rikosilmoitusten tekoon, juuri sen takia että "sillä varmistatte että saatte rahanne takaisin". Täällä ovat jo muutkin kertoneet ketkä olivat kovimpaan ääneen kehottamassa rikosilmoitusten tekoon tuon Krp:n huijausviestin jälkeen.Laki oikeudenkäynnistä rikosasioissa 3 luku 9 §: Asianomistajan pyynnöstä virallisen syyttäjän on vireille paneansa syytteasian yhteydessä ajettava rikokseen perustuvaa asianomistajan yksityisoikeudellista vaatimusta rikosasian vastaajaa vastaan, jos se voi tapahtua ilman olennaista haittaa eikä vaatimus ole ilmeisen perusteeton.(...)
Asianomistajan on esitettävä pyyntö esitutkinnassa tai syyttäjälle.
Laissa on selvä säännös, jonka mukaan syyttäjä on velvollinen ajamaan rikokseen perustuvaa korvausvaatimusta. Esitutkintalain mukaan poliisin on selvitettävä mahdollisuudet rikoksella saadun omaisuuden palauttamiseksi (ETL 5 §).
Poliisilla on palveluperiaatten mukaan velvollisuus tiedottaa kansalaisille heidän oikeuksistaan esitutkinnassa ja sen poliisi on tehnyt kehottamalla asianomistajia tekemään vaatimuksensa ajoissa, jotta korvausvaatimus voitaisiin mahdolisesti ajaa syyttäjän toimesta. Näin poliisi teki tapaus WinCapitassa.
Poliisi ei päätä siitä, ajaako syyttäjä myöhemmin asianomistajien korvausvaatimuksia. Siitä päättää syyttäjä, jos se voi tapahtua ilman olennaista haittaa. Poliisi ei siis ole voinut "huijata" ketään, kun se on tiedottanut lain mukaisesti asianomistajia näiden oikeuksista. Vastuu korvausvaatimusten ajamisesta tai ajamatta jättämisestä on syyttäjän. - lucon.
Raili Huominen kirjoitti:
33 miljoonaa viimeksi liittyneiden rahoja on jaetu aikaisemmin liittyneille "jäsenille" .
2250 rikosilmoitusta kadonneista rahoista tutkintapyynnöt päälle.
Hannu saa 3 vuotta joulukuussa petoksesta, ehkä se ponzzorista näyttää vapauttavalta tuomiolta kun tuomio ei tule valuuttakaupasta !pienei korjaus, kailajärvi saa törkeästä petoksesta vähintään 4 vuotta linnaa.
- Yksi oli poissa
RailiSuominen kirjoitti:
Hekoti, hekoti, hee. Että ihan vihakirjoituksia. Voi anna mun kaikki kestää.
Ja mitaan ette voi...Missä on
AdaFlink hän oli hasukojen vihakirjotusten ykkönen - Osviittaa tuomion
lucon. kirjoitti:
pienei korjaus, kailajärvi saa törkeästä petoksesta vähintään 4 vuotta linnaa.
pituudesta:
Eetu Hyppösen isä Pauli Hyppönen sai vankeutta neljä vuotta viisi kuukautta ja kuuden vuoden liiketoimintakiellon. Vyyhdissä oli myös neljä muuta syytettyä, jotka käräjäoikeus katsoi syyttömiksi.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kolikkovälittäjä selvisi ehdollisella isä vankilaan/1135257329088?ref=rss - puuppa vaari
Yksi oli poissa kirjoitti:
Missä on
AdaFlink hän oli hasukojen vihakirjotusten ykkönenHyi stna! Tuohan on ilmiselvä vihaviesti!
- 785
Tyhmäkö ? kirjoitti:
Et ole sponssipösilö tajunnut että kaikki rikoshyöty peritään valtiolle.
Rikoskaaren mukaan.
Helppoa kuin heinänteko...kuulehan sinä varsinainen pösilö,kun just Englannin oikeuslaitos ilmoitti ,että suomen viranomaiset ovat toimineet lain vastaisesti ,ilmoittivat samalla ,ettei WinCapita ole mikään pyramiidihuijaus,se tarkoittaa sitä ,että krp on vielä syvemmässä suossa ja aina vaan joutuu syvemmälle,voi sitä päivää ,kun krp joutuu myöntämään olleensa väärässä ja kertoo kuka on tämän kaiken takana ,vaikka sehän jo tiedetäänkin jo muutenkin ,mutta saadaan se lopullinen siunaus,nyt ensi alkuun palautuu n. 350000 € ja ne jaetaan niille jotka ovat tehneet Ilkka Pitkäsen kanssa diilin siitä oikeusprosessista Englannissa ,mutta sillä asialla on erittäin suuri merkitys jakoja ajatellen,on varsin porukka suomen oikeuslaitoksessa jos kävelevät yli tuosta noin vain. Siis tuo juttu Englannissa tarkoittaa sitä ,että krp:ltä meni pohja aivan täysin ja toinen asia on nuo takavarikot,ne ovat laittomia ja tahallaan viivytettyjä eli viranomainen on aiheuttanut ihmisille tahallisesti vahinkoa laittomilla toimillaan,odottakaahan ,kun asia menee Euroopan ihmisoikeus tuomioistúimen käsittelyyn,se on päitä vadilla krp:ssä ja oikeuslaitoksessa, tässä alustavaa faktaa !!!!!!!!
- 785
RailiSuominen kirjoitti:
Missä ja milloin KRP on luvannut rahoja takaisin "petetyksi itsensä tunteville" jäsenille?
Ja mitaan ette voi...silloin kun ne ruinasi niitä rikosilmoituksia WC:n jäseniltä !!!!!!
Missä on väitetty, että MB sulki clubin sivut?
"""""WinCapitan toiminta päättyi käytännössä siihen, että Lontoossa sijaitseva pankki Moneybookers sulki klubin sivut.""""""
"""""Varatuomari ja ekonomi Ilkka Pitkänen, joka on toiminut useiden klubilaisten asiamiehenä, on useaan otteeseen yrittänyt saada selvitystä siitä, miksi Moneybookers sulki klubin sivut."""""
Hei haloo nyt!
Ja mitaan ette voi...- oikeusko?
Tämän linkin kuunneltuaan ei jää epäselväksi kuinka viranomaiset koittivat kaikin tavoin tuhota WinCapitan jäsenistöineen. Mitään näyttöä ei ole WinCapitaa vastaan, on vain villejä arvauksia syyttäjällä. Tämä on karua kuunneltavaa nyky suomesta.
http://www.jarviradio.net/index.php?option=com_content&view=article&id=277:ajankohtaista-wincapitasta-hannu-kailajaervi-ja-ilkka-pitkaenen&catid=37:aanileikkeet&Itemid=70- 1+18
oliko toi se totuudenmukainen selitys, mihin Hannu hukkasi rahat?
- Lisäanalysointia em.
MITÄHÄN NE PANAMASSA OLLEET OFFSHORE-YRITYKSET TEKIVÄT??????
PERUSTETTIINKO NE IHAN VAAN HUVIN VUOKSI??????
KRP teki niitä vastaan valheellisen väittämän, että olisivat osallistuneet 200 miljoonan dollarin pyramidihuijjaukseen.
TAISI KRP:N NÄPIT RIVETÄ, KUN NÄMÄ OFFSHORE-YRITYKSET SELVITTIVAT ASIAN OIKEAN LAIDAN PANAMAN VIRANOMAISILLE.
Hämäyksen vuoksi niitä ei perustettu, koska niiden olemassaolosta ei puhuttu mitään.
"WC EI ANNA TIETOJA YHTEISTYÖKUMPPANEISTA", VAI MITEN SE MENI.
Tuliko Suomen Pankille, KRP:lle ja rahanpesuyksikölle kiire pysäyttää toiminta, koska maaliskuun kotiutukset
olisivat olleet muhkeita, ja huhti-toukokuussa jokainen olisi avannut oman tilin valuutta-alustalle.'
Silloin toimintaa ei olisi voinut pysäyttää enää.
SIKSI VIRANOMAISTEN PITI TEHDÄ ITSE RIKOSILMOITUS, JA PYSÄYTTÄÄ TÄMÄN PERUSTEELLA RAHA-
LIIKENNE.
Jäsenten vaatimus edelleen: TOTUUS ESIIN, OLIPA SE MINKÄLAINEN TAHANSA".
Totuus kaivetaan esiin. Jos se ei onnistu Suomen rajojen sisällä, niin asia viedään ulkomaille (on jo viety Englantiin. Siellä paikallinen juristi on palkattu selvittämään asia).
Eli: KENEN TOIMESTA SULJETTIIN RAHALIIKENNE, JA TUHOTTIIN TUOTTAVA YRITYSTOIMINTA.
Edes tilin omistaja ei ole saanut mitään tietoja, tai perusteluja asiasta.
Onko MB sulkenut rahaliikenteen, vai onko KRP harhauttanut MB:tä antamalla valheellista informaatiota.
KUMPI JOUTUU MAKSAMAAN JÄSENIEN VALTAVAT MENETYKSET??????
VERONMAKSAJAT, VAI MONEYBOOKERS??????- 111+7
" Jäsenten vaatimus edelleen: TOTUUS ESIIN, OLIPA SE MINKÄLAINEN TAHANSA"."
No miksi ette tule todistamaan, ketään ei näkynyt oikeudessa. Koska leuat loksahtaa? - KonnatKiikkuun
Palauta sinä vain varastamasi rahat rikoksiesi uhreille!
- mitäpä jos sinä
KonnatKiikkuun kirjoitti:
Palauta sinä vain varastamasi rahat rikoksiesi uhreille!
puolestasi palauttaisit ne vääryydellä ja valehtelulla hommaamasi rahat sossusta takaisin, niin meidän veronmaksajien ei tarvitsisi maksaa taas yhden suolipökäleen kaljoja lidlistä?
- Shahov
"Tuliko Suomen Pankille, KRP:lle ja rahanpesuyksikölle kiire pysäyttää toiminta, koska maaliskuun kotiutukset
olisivat olleet muhkeita,"
Joskus yksinkertaisin selitys on paras. Hannu itse toimillaan aiheutti sen, että MB sulki tilit. Eikö ole täysin uskottavaa että Hanulle iski paniikki kun suuri osa jäsenistä halusi kotiuttaa rahansa ennen romahdusta. Virtuaalitien saldo oli moninkertainen siihen nähden mitä MB:n tilillä oli rahaa.
Tilanetta voisi verrata siihen mikä WISH:illä on juuri nyt. Demotilit saattavat näyttää plussaa, mutta oikeaa rahaa ei ole sen vertaa, että voisi maksaa verorästit suomeen.
Ja miten WISH aikoo tilanteesta luistella kuiville, kun töpseli on liimattu seinään. Entinen hallituksen jäsen käskee pitää huolta omista asioista ja syyttelee mennessään viranomaisia siitä, että viritystä kohdellaan kuten kaikkia yrityksiä suomessa. Jotenkin tulee mieleen, että opit selityksineen on saatu Kailajärven bisneskoulusta.
WISH todennäköisesti kuivuu kasaan ilman sen suurempaa kohua. Tämä johtunee siitä ettei ( toivottavasti ) kukaan ole siihen sijoittanut tuhansia euroja kuten Wincapitaan, eikä varsinkaan saanut sieltä tuhansien eurojen voittoja.
Wincapita oli ponzi, WISH hyvä yritys rahastaa Kailajärven maineella. Velat suomeen osoittavat, että Hannun ohjelmointikyvyt olivat suuresti liioiteltuja. - 19+1
juanistippa poikket yrittävät lypsätä joltain jäseneltä tiotova :) kä kä' kä kääää vuan emme sano, mutta aika katastrofilta näyttääpi:) sillai hyväällä tavalla:KÄkäkääkkkäääääääääää.
- kiintoisaa
Tässä olis koko kuva asiasta.
http://www.wikipress.eu/index.php?page=wincapitan_kokokuva- Kolikko Eetu
Karpolla on asia: Kolillo Eetu (tänään 19.30, tulee myöhemmin MTV Katsomoon
http://www.katsomo.fi/?treeId=33004007 )
Tässä Eetusta Wikissä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eetu_Hyppönen
Eetun iskä sai 2 miljoonan narraamisesta:
JUURI NYT ›
Kolikkovälittäjä selvisi ehdollisella, isä vankilaan
4.6.2010 13:39 | Päivitetty: 4.6.2010 13:48 | Kommentit
A A
STT–HS
Kolikkoprinssinä tunnettu Eetu Hyppönen selviää talousrikoksistaan ehdollisella vankeudella. Helsingin käräjäoikeus on tuominnut hänelle kaksi vuotta ehdollista ja neljän vuoden liiketoimintakiellon.
Eetu Hyppösen isä Pauli Hyppönen sai vankeutta neljä vuotta viisi kuukautta ja kuuden vuoden liiketoimintakiellon.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kolikkovälittäjä selvisi ehdollisella isä vankilaan/1135257329088?ref=rss
Eihän Hannu saa !00 miljoonan narraamisesta mitään ... - IhmeHyppösiä
Kolikko Eetu kirjoitti:
Karpolla on asia: Kolillo Eetu (tänään 19.30, tulee myöhemmin MTV Katsomoon
http://www.katsomo.fi/?treeId=33004007 )
Tässä Eetusta Wikissä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eetu_Hyppönen
Eetun iskä sai 2 miljoonan narraamisesta:
JUURI NYT ›
Kolikkovälittäjä selvisi ehdollisella, isä vankilaan
4.6.2010 13:39 | Päivitetty: 4.6.2010 13:48 | Kommentit
A A
STT–HS
Kolikkoprinssinä tunnettu Eetu Hyppönen selviää talousrikoksistaan ehdollisella vankeudella. Helsingin käräjäoikeus on tuominnut hänelle kaksi vuotta ehdollista ja neljän vuoden liiketoimintakiellon.
Eetu Hyppösen isä Pauli Hyppönen sai vankeutta neljä vuotta viisi kuukautta ja kuuden vuoden liiketoimintakiellon.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kolikkovälittäjä selvisi ehdollisella isä vankilaan/1135257329088?ref=rss
Eihän Hannu saa !00 miljoonan narraamisesta mitään ...Tämä Pauli Hyppönen vauhdissa taas, eikös sama ketku ollut kyseessä silloin kun pankkineidit pöllivät kymmeniä miljoonia KOP;sta ja rahat päätyivät Hyppösen taskuihin`?
- konnakalleria
IhmeHyppösiä kirjoitti:
Tämä Pauli Hyppönen vauhdissa taas, eikös sama ketku ollut kyseessä silloin kun pankkineidit pöllivät kymmeniä miljoonia KOP;sta ja rahat päätyivät Hyppösen taskuihin`?
Juu sama venkula:http://fi-fi.facebook.com/people/Pauli-Hyppönen/1171687114
- Oliko EOK ...
konnakalleria kirjoitti:
... poulustamassa tätä rehellistä
kolikonheittoa ?
Aivan selvästi Karpo ei ole noudattanut syytömäksioöettamusta.
- anteeksi, erehyin Karposta, tuomio onkin jo lainvoimainen.
Tosin on Wincapitan kanssa, siellä kolikonheito on vielä vain
syyttömyysolettema, summakin oli vain 100 milj .... - täytyykummastella
konnakalleria kirjoitti:
Täytyy olla todella sairas päästään tälläisen Hyppösen, kaverihan on pitkälle yli 60 ja vielä pitää yrittää keinolla millä hyvänsä hamuta itselleen mammonaa. No pakkoneuroosihan se raha joillekkin ihmisille on...
- --??--
Kun klubi on maksanut käyttöoikeuslisensseihin sijoitettujen varojen tuotot luvatulla tavalla omilla varoillaan, niin eikö petos olisi tapahtunut, jos klubi olisi jättänyt tuotot maksamatta. Eikö silloin olisi kysymys ollut kysymys petosrikoksesta? Nyt kuin tuotot on koko toiminnan ajan maksettu täsmällisesti ja ajallaan, niin nyt Suomen poliisi väittää, että se oli kuitenkin rikos. Eli maksoipa klubi tuotot tai ei – aina klubi syyllistyy rikokseen! Ei rikosoikeus voi tällä tavalla toimia. Syylliseksi epäillylle on aina oltava tarjolla myös sellainen vaihtoehto, jota ei voi pitää rikoksena. Nyt sitä ei Hannu Kailajärvelle eikä näköjään klubin jäsenistölle anneta missään muodossa.
- Tyel / wc
Rikos on se jos viimeksi liittyneet maksaa aina vanhojen tuotot.
Verrataan vaikka eläkeyhtiön toimintaan, eläkkeitä alettiin maksamaan viimeksi liittyneiden rahoista..
Miksi eläkeyhtiöt siten saa toimia näin pyramidipisnestä, eduskunta on säätänyt lain, olis Wincapinan pitänyt myös pyytää lakimuutosta tai olis aloittanut vaikka eläkeyhtiönä... - pattaijaa.
Tyel / wc kirjoitti:
Rikos on se jos viimeksi liittyneet maksaa aina vanhojen tuotot.
Verrataan vaikka eläkeyhtiön toimintaan, eläkkeitä alettiin maksamaan viimeksi liittyneiden rahoista..
Miksi eläkeyhtiöt siten saa toimia näin pyramidipisnestä, eduskunta on säätänyt lain, olis Wincapinan pitänyt myös pyytää lakimuutosta tai olis aloittanut vaikka eläkeyhtiönä...-Miksi eläkeyhtiöt siten saa toimia näin pyramidipisnestä-
mjina ei tiedä, muta sina voi tehdä rikosvetoomus jeläkejyhtiötä kohtaan, sjinä voi pyytä jhannulta apu, jhannu autta 400% varma.
t: hjoulupukki ja sjahapukki
Rahankeräyslaki 31.3.2006/255:
Pyramidipelillä (tarkoitetaan) toimintaa, jossa mukaan liittyvän henkilön ansainta- tai voittomahdollisuudet osaksi tai kokonaan muodostuvat vastikkeetta niistä maksuista, joita toimintaan myöhemmin mukaan liittyvät maksavat osallistumismaksuina tai muina kerta- tai toistuvaissuorituksina.
Eläkeläisellä ei ole näköpiirissä mitään "ansainta- tai voittomahdollisuutta", luvassa pelkää kurjuutta. Ei ole pyramidipeli.- seiska..
Uudessa seiskassa on hyvää juttua WinCapitasta. Alkaa mediakin tajuamaan kupletin juonen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214