jos ehdit vastata minulle. Olen menossa tekemään muutaman viikon työn pikapuoliin. Onko minulla sen jälkeen mahdollisuuksia saada muualta työtä.
Edes noita pieniä pätkiä. Jos, niin minkähänlaisia kuvia niistä nousisi mieleen.
Kiitos jos ehtisit katsoa mieltä vaivaavaan asiaan. Haluaisin jättää nykyisen paikan taakseni ja löytää vielä uutta. K
Keskiyöltä kysyisin
4
<50
Vastaukset
- Keskiyö
Hei K
näen sinulle tosiaankin töitä, aluksi erilaisia mutta ne hyppelyt rauhoittuvat ajan päästä. sitten sinulla on vihdoinkin vakituinen työpaikka.
työmatka saattaa hieman pidentyä, onhan sinulla kulkuvälineet kunnossa?
oletko joskus käynyt mopolla töissä?
tee hommasi oikein hyvin ja kelloa tuijottamatta, niin jo alkaa tapahtua ! - Työ työ..
Hei Keskiyö!
Kiitos paljon vastauksestasi!
Olisi hieno juttu jos hyppelyt lopulta rauhoittuisivat.
Erästä paikkaa olen ajatellut, koska kuulin siitä hyvää. Siis ainakin aluksi
sijaiseksi. Sinne on vain pitkä matka. Noin tunnin matka yhteen suuntaan
yleisillä kulkuvälineillä. Tämän paikankohan sinä näit.
Mopolla en ole koskaan kulkenut, mutta polkupyörällä vuosikaudet, jopa
talvisin aiemmin.
Nyt olisi juuri pyöränosto suunnitelmissa. Juuri tänään pitäisi mennä katselemaan. . : )! Jos vain löytyy edullinen.
Olisikohan tuo kauempana oleva parempi paikka, kuin tuossa aika lähellä oleva paikka, jota hieman epäilen, vähän sitä jo sivusta nähneenä.
Jos vielä ehdit tähän, olisin kiitollinen . - Keskiyö
Aijai, minä näin mopon ja polkupyörän!
sinun seuraava paikkasi ei ehkä vielä ole se viimeinen.
mutta näen sinut käyvän töissä kaksipyöräisellä, olet terve ja hyväkuntoinen.
on se sekin! - Eiköhänsesiitä
Kiitos paljon paljon Keskiyö ! Kuulostaa tosi ihanalta! Kaikkea hyvää myös sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760