n. 20-25v kämppis Tampereelle hakusessa :))!

tarunda

Heippa! Olen 21v täyttävä nainen ja aloitan opiskeluni Tampereella syksyllä. Koska asuntotilanne (ja rahatilanne :)) on mikä on, ajattelin katsastaa, minkälaisia ihmisiä olisi kämppiksiä Tampereelta vailla.
Tulisin asumaan Tampereen kämpässä noin puolet ajasta ja puolet vietän Turussa kaksiossamme poikaystävän kanssa. En päässyt Turkuun opiskelemaan haluamaani alaa, joten ratkaisuna on se, että etsin Tampereelta halpaa solua/kimppakämppää, jossa voisin viettää aina n. puolet viikosta eli ne päivät, joina minulla on pakollisia luentoja :)

Joten sinulla olisi sitten tyhjä kämppä ja omaa rauhaa usein kun en olisi kotosalla :). Toivoisin löytäväni sosiaalisen ja iloisen nuoren naisen, joka tulisi hyvin toimeen vieraiden ihmisten kanssa ja pystyisi pitämään talon pystyssä silläkin aikaa kun en itse ole paikalla :D.
Juhliminen ja hauskanpito ei haittaa, kunhan minun ei tarvise nukkua joka yö korvatulppien kanssa ja osaat siivota omat jälkesi niin, että kehdataan kutsua asuntoon myös kavereitamme ja vieraita :)!

2

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarunda

jos kiinnostaa laita eka viestiä tänne niin mietitään sitten paremmin sähköpostin välityksellä! :))

• mele-song

Moikka,
      olen 20-vuotta täyttävä tyttönen. Opintoni alkavat 10.8 Lempäälän suunnalla, mutta etsiskelen kämppää/kämppistä Tampereen keskustan läisyyteen (hyvien kulkuyhteyksien varrelle).
      Asunnon tarpeella jo kiire ja sopivaa yksiötä ei tunnu löytyvän.

Olen iloinen, sosiaalinen ja muiden kanssa toimeen tuleva. En harrasta yletöntä bilettämistä ja olen muutenkin melko rauhallinen tyyppi. Osaan siivota omat jälkeni ja varmasti kämmppäkin olisi vielä kunnossa vaikka siellä hetken yksin aikaa viettäisinkin :)

Haen myös asuntoa ensimmäistä kertaa, joten kaikki on minulle hieman uutta (:

Jos kiinnostuit niin sähköpostioosoitteeni on: [email protected]

T: Tiia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe