n. 20-25v kämppis Tampereelle hakusessa :))!

tarunda

Heippa! Olen 21v täyttävä nainen ja aloitan opiskeluni Tampereella syksyllä. Koska asuntotilanne (ja rahatilanne :)) on mikä on, ajattelin katsastaa, minkälaisia ihmisiä olisi kämppiksiä Tampereelta vailla.
Tulisin asumaan Tampereen kämpässä noin puolet ajasta ja puolet vietän Turussa kaksiossamme poikaystävän kanssa. En päässyt Turkuun opiskelemaan haluamaani alaa, joten ratkaisuna on se, että etsin Tampereelta halpaa solua/kimppakämppää, jossa voisin viettää aina n. puolet viikosta eli ne päivät, joina minulla on pakollisia luentoja :)

Joten sinulla olisi sitten tyhjä kämppä ja omaa rauhaa usein kun en olisi kotosalla :). Toivoisin löytäväni sosiaalisen ja iloisen nuoren naisen, joka tulisi hyvin toimeen vieraiden ihmisten kanssa ja pystyisi pitämään talon pystyssä silläkin aikaa kun en itse ole paikalla :D.
Juhliminen ja hauskanpito ei haittaa, kunhan minun ei tarvise nukkua joka yö korvatulppien kanssa ja osaat siivota omat jälkesi niin, että kehdataan kutsua asuntoon myös kavereitamme ja vieraita :)!

2

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarunda

jos kiinnostaa laita eka viestiä tänne niin mietitään sitten paremmin sähköpostin välityksellä! :))

• mele-song

Moikka,
      olen 20-vuotta täyttävä tyttönen. Opintoni alkavat 10.8 Lempäälän suunnalla, mutta etsiskelen kämppää/kämppistä Tampereen keskustan läisyyteen (hyvien kulkuyhteyksien varrelle).
      Asunnon tarpeella jo kiire ja sopivaa yksiötä ei tunnu löytyvän.

Olen iloinen, sosiaalinen ja muiden kanssa toimeen tuleva. En harrasta yletöntä bilettämistä ja olen muutenkin melko rauhallinen tyyppi. Osaan siivota omat jälkeni ja varmasti kämmppäkin olisi vielä kunnossa vaikka siellä hetken yksin aikaa viettäisinkin :)

Haen myös asuntoa ensimmäistä kertaa, joten kaikki on minulle hieman uutta (:

Jos kiinnostuit niin sähköpostioosoitteeni on: kristiina.ervasti@gmail.com

T: Tiia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      4770
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1916
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      145
      1622
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      75
      1345
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1226
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      79
      1186
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1138
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      67
      1066
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      66
      1042
    10. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38