Olisin kiinnostunut kokeilemaan absinttia, mutta muutama kysymys ennen sitä.
Kävin tänään Alkossa ja siellä oli yhtä merkkiä (Père Kermann'sia) kysyin piruuttani alkon myyjältä tietoa absintin juomatavasta - siitä, että juoma tulee laskea absinttilusikan päällä olevan sokerin läpi ja jne-- Alkon myyjä(t) sanoivat etteivät he tiedä tuollaisesta tavasta nauttia absinttia vaan sanoivat sitä nautittavan snapsina tai sekoitettuna limsaan :-)
Miten te nautitte "vihreää keijua" ja mitä mieltä olette Père Kermann'sista?
Absintti
Niilo22
2
196
Vastaukset
- 882011
eikös se ole kiellettyjen aineitten listalla...
- satayx
ei ole absintti kiellettyjen listalla. ai joo nythän mä vasta hogasin että eihän se absintti ookkaa kiellettyjen listalla,hyvinkii pitkälti. T. API
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 211193
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874