Oulussa piipahdettuani huomasin että Garage ois lopetettu? Minkäköhän takia? :/ Onkohan tietoa onko avaamassa enään myöhemmin tai tuleekohan tilalle mitään uutta baaria? :)
Night Garage lopetettu??
11
3963
Vastaukset
- autotalli
No et oo useasti yrittäny ko ollut ainakin vuojen kiinni.
- Reijo Syöpäläinen
Willi weikkaus:
Sen toiminnan lopettaminen oli jollakin tapaa taloudellisesti kannattavampaa, kuin sen jatkaminen.
Pelkkä arvaus vain.
T: Reksa - se oli junttipaikka
No homma meni näin: Hemmo Kempeleestä oli nauttinut alkoholijuomia ja oli vahvassa humalatilassa. Hemmo oli ujo poika. Hän illan mittaan rohkaistui ja meni joraamaan tanssilattialla veivanneen tyrnäväläisen Kertun kanssa ja nyrjäytti nilkkansa kaltevalla tanssilattialla. Jalka meni poikki.
Hemmo ja Kerttu elävät tätänykyä Kempeleen Kokkokankaalla ja heillä on neljä lasta.
Night Garage lopetettiin vaarallisena anniskeluravintolana tapauksen seurauksena.- Vitun vittu
Voi vittu?!?
Siis oliks se oikeesti se SYY???
Voi vittu, että vituttaa. Hyvä mesta meni vittuun! Saatana!!!! - Robert street
Hihihihihi, menipä läpi! :) Mutta nyt kuuntelen "Diane, Diane, Diane". Hihihihihiihihiihii! :) Pikkuruiset possut eivät vielä ymmärrä mikä heitä odottaa! :) Hihihihiihihi!
- åååål
lääkitystä ei saa lopettaa keskustelematta siitä ensin lääkärin kanssa
- pöpöpöpppöööpöpöpööö
Mutta kun on suhteita (tärkeisiin henkilöihin) ja joku lääkäri on korruptoitunut...
- Reijo Syöpäläinen
pöpöpöpppöööpöpöpööö kirjoitti:
Mutta kun on suhteita (tärkeisiin henkilöihin) ja joku lääkäri on korruptoitunut...
MITÄ?
Luuletko sinä oikeasti, että SUOMESSA olisi korruptiota? ;-D
EI IKINÄ! :-D
Ei sitten ikinä!
Suomihan on maaaaaaaaaaailmannnnnnn paras valtio, riiippumatttttomien tutkimusten mukaaaaaaaaaaaaaaaaaannn! Hööhöhöhööhhööhööööööö! X-D
Muistaakseni tutkimuksen julkaisun jälkeen huomattiin, että Suomi ei itseasiassa ollutkaan maaaaaaaaaaaaaailman paras valtio vaan jollain s@atanan pronssisijalla?!?!
Täten, erittäin armotonta tieteellistä falsifikaatiota noudattava tutkimuskomitea tarkisti laskunsa ja suoriti ns. "indeksikorjauksen" jonka seurauksena SUOMI pompsahti jälleen kärkeen!
"Indeksikorjaus" sai muistaakseni pientä negatiivista palautetta tiedepiireistä tieteellisen löyhyyden johdosta, mutta kuka W1ttu niitä muistelee? Ja mitä $aatanan auktoriteetteja ne kalkkikset luulevat olevansa? ;-D
Mehän sen Suomen muokkauksen teemme, minkä jälkeen tutkijat "laskevat" Suomen "arvon", ja sen loogisena seurauksena SINUN ja minun odotetun arvomme...
Mutta mitenköhän se onnistuisi, jos me ITSE määrittelisimme oman "arvomme". jne.
Tiettyjä ennakko-odotuksia saa ja pitääkin muodostaa, mutta niihin ei välttämättä kannata kuitenkaan juurtua loppuiäkseen, sillä niiden tarpeellisuus on painotettuna nopeissa päätöksissä. Kuten: otanko käryävän käteni pois tulisilta hiililtä, katsonko kuitenkin kulmien alta keskipäivän Aurinkoa Kongon (helvetin) Demokraattisessa tasavallassa tai kannattaisiko minun ottaa korttipelihaaste vastaan ventovieraalta romaaniperheeltä (kuten vaikkapa V. Linnan perheeltä) ? . . . .... .. . .. . . No, se on tietenkin jokaisen oma valinta, mutta minä en itse ainakaan rupeaisi henkilökohtaisesti pelaamaan pokeria esimerkiksi täysin "Tuntemattomaa Sotilasta" vastaan.
T: Reksa
- Oona.M
Paras paikka meni! Löysin sieltä elämäni miehenkin, joka tosin lähti jo toisen naisen matkaan. Mutta meillä on kumminkin muistona kaksospojat, siitä ihanasta Garage-illasta, joka ei koskaan häviä muistoista tai sydämestäni. Kiitos Garage, kiitos!
- Anonyymi
Millo garage lopetti oli kyllä viihtyisä mesta omasta mielestäni halvat juomat ja kerran menin sisään eikä ollu ku joku 30e rahaa nii tuli vedettyä tunnin aikanani nii monta euro batteryä ku pysty ja sit vielä euro lonkeroita nii kyllä sitä oli suht hyvästi päissään loppu ilallasta ja porukkaa oli melkeen joka kerta iha täynä eli kyllä siinä sai suunnilleen istua siinä baari tiskillä jos meinas saada ees sen muutaman euro kossun ja lonkeron ja juu se Kait oli suurimmaksi osaksi semmosta vesi lonkeroa mut kyllä se päähän meni ku tarpeeksi monta kaato kurkusta alas
- Bertta 120kg
Sama homma meillä. Jesse pani mut tineeksi sinä iltana samalla kuin korkkasi impeyteni. Olenkin aina halunnut äidiksi, mutta en yksinhuoltajaksi:( Kuka antaisi munaa -tai siis kellä yltää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136