mutta olen kesän kuluessa siirtänyt katseeni muualle. Molemmille parempi. Ja olenhan jo unohtanut kasvonpiirteesikin.
Onneksi meidän ei tartte mitään selvitellä livenä.
Luulen että pystyt hyväksymään sen että en jäänyt kynnysmatoksesi
Mä välitin susta hirveesti
19
303
Vastaukset
- mitähän ny sanois
No jos noin helposti jopa kasvonpiirteet unohdat niin et varmaan kovin paljon voinut välittää.
mutta parempi näin joka tapauksessa. itsekin siirtänyt katseeni muualle, kun tajusin ettei tästä mistään tuu koskaan.- ap.
Tämähän kävi helposti :-)
- kiva juttu
ap. kirjoitti:
Tämähän kävi helposti :-)
Aijaa : /
- Ootte hupaisia
kiva juttu kirjoitti:
Aijaa : /
heppuja, teilläkään kummallakaan ei haisuakaan kuka toinen on :)
- No teillehän kävi
sit hyvin, molemmat jättänyt ne entiset ja katselee muualle, hyvä et kerroitte, vaikka väärille menikin mut silti.
Ei teiän tyhmyyttä voi ymmärtää.
Mut voihan ne oikeet immeiset teiän viestit tunnistaa ja sihän nekin tietää että entisiä ollaan. - On tää
interneetti mahoton epeli vaan, het löytää kaks toisesa hylännyttä immeistä
toisesa ja alkaavate tappelemmaa. Voi pyhä jyssäys sentää.
- 123312321
Valitettavasti et itsekään ole minulle kelpaava, on parempia jo ollut jaossa...
- Olipa ikävä viesti
Miksi ollenkaan sitä kirjoitit ? Olisit vain jatkanut sitä katseluasi muualle, miksi
pahoittaa tahallaan muiden mieli ?
Kuten ensimmäinen vastaajakin, otti viestin empimättä itselleen.
Ja pieleenhän se menee. - ap.
Saahan tänne kirjottaa mitä haluaa...ja ehkä itsekin on hyvä purkaa sisäistä arkkua, kun tässä on viime viikkoina ollut aika paljon kaikenlaista
- joo,
älä moikkaa jos tulet vastaan:)
- :))))
Nää voittaa vitsipalstat mennen tullen :==))
- multa loppu tunteet
siihen paikkaan kun sain netistä tietää, että haaveilet muiden naisten p*anemisesta ja etsit ehkäpä jopa tyttöystävää. Lykkyä tykö. Mua et enää edes sais.
- Mikä puuttuva
kirjain tuossa * tilalla on?
- hyvä oivallus,hih
Mikä puuttuva kirjoitti:
kirjain tuossa * tilalla on?
:D
- ööööööööööööä
Esim. mitä?
- survivor
Mä toivon, että sä olisit tyytyväinen itseesi ja rakastat vielä rohkeasti. Ei keneenkään pidä ryhtyä kynnysmatoksi. Jos rakastaa, sitä ei vaadi toiselta.
http://www.youtube.com/watch?v=Wmc8bQoL-J0 - J..i
ja vielä kun väität että se joku jonka unohdit oli j-mies, kaikki on täydellistä. ;)
- yks n
Sitäkö kaipaat? J-mies? Ei kai kaikki sinua?
- aivot suli helteessä
mikä on kynnysmatto???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770