ja sanoa että en enää rakasta sua.
Täytyykö mun katsoa sua silmiin
11
189
Vastaukset
- survivor
Ei tarvitse. Mutta voit sanoa sen täällä, minulle osoitettuna- poikkeus sääntöön.
- huolestunut^
kenelle?
- Kohdataanko
Ei tarvitse puhua rakkaudesta heti.
Sano mitä vaan kunhan katsot silmiini. . .tiedät tunteeni varmasti.
Odotan kohtaamista, en määrittele sisältöä, tunne ja tilanne ratkaisee. - eräs blondi
Jos tää oli blondille T, niin ehdottomasti tavataan
- "enää"<3
Jos ois hän, niin toivon, että näin sanoisi. Siitä lähtisi hyvä keskustelu käyntiin ja suhde nousukiitoon ;)
- ap.
Jos mä katson ihmistä silmiin ja sanon että en rakasta, myös tarkoitan sitä. Olen rehellinen ihminen
- provoa lisää
Joko nyt ?
http://www.youtube.com/watch?v=8pDtlqNjRDw&feature=related - Sanoa kauniimmin?
Rehellisesti voi sanoa kauniimminkin, kun pamauttaa suoraan että ei rakasta.
Jos toisella on ollut paljon lämpimiä tunteita sanojaa kohtaan, se sattuu todella lujaa. Jokainen saa sanella tavallaan ja vastaa seuraamuksista.
Voiko lopetuksen tahdä niin, että molemmille jää kuitenkin sopuisa olo - tässä vaan heitän mietteitäni. - T-nainen
Kyllä, mun puolesta. Voidaan jättää näinkin, jos tuntuu siltä.
http://www.youtube.com/watch?v=XD5t406xwJ8&feature=related - ap.
Ei ole pakko pamauttaa, mutta toisaalta ei tahdo olla epärehellinenkään. Voi sanoa että olemme ehkä liian erinlaisia ymmärtääksemme toisiamme. Mutta jos joskus vielä nähdään jossain niin voidaan kuitenkin tervehtiä. Jotain tällaista soopaa...hyvä mieli?
- P- nainen
Ihan ok. Parempi kuin : taivutellaan kun tavataan. Pisteet kotiin!
http://www.youtube.com/watch?v=VTPec8z5vdY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377199Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694422TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3091836Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241736Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458