En jaksa tätä paskaa enää. Viimeisen vuoden aikana olen ollut masentunut ja nyt vaan pahenee. Kukaan ei ymmärrä, oon pyytäny saada mennä juttelee jollekki, mut kukaa ei ota tosissaa, kaikki vaa ajattelee tän olevan jtn "huomion hakua".
Jos saisin sen aseen nii en miettis hetkeekään, ei täs elämässä oo enää mitää. Tuntuu et kaikki vihaa, mut pahinta on se että sä ITSE vihaat itseäs ja satutat itseäs....
elämä vaikeaa, kuolema helppoa
3
116
Vastaukset
- SuruSunna
Älä satuta itseäsi! Kuulostaa minusta kyllä masennukselta ja sellaiselta, että olet avun tarpeessa. Älä kuuntele niitä jotka sanovat sinun vain hakevan huomiota vaan kuuntele sitä miltä sisällä tuntuu. Mene vaikka päivystykseen hakemaan apua jos tulee oikein paha olo, äläkä luovuta ennenkuin sinua oikeasti kunnellaan ja autetaan. Kyllä tuosta olosta pääsee pois vaikka ei siltä nyt tuntuisikaan. Itsekin olen päässyt niistä hetkistä ylös, kun tunsin olevani niin uupunut, että yksinkertaisesti kuolen aivojen kuormitukseen. Älä enää satuta itseäsi mitenkään, älä henkisesti tai fyysisesti, elämäsi ei ole menetetty sinua kyllä halutaan auttaa!
- ala satuta itseäs
>Jeesus Kristus voi antaa sinulle elämän ja yltäkyllin! Joh. 10.10.
- h a e a p u a!
täällä ex-päihteidenkäyttäjä kertoo miten Jumala eheytti ja paransi http://www.uskoontulo.net/
nim. menetetty elämä: Sinulle sanoisin, että meitä kaikkia tarvitaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750