TAISTELUA ns. "HOMESAIRAAT"

vertti se eetu

Moro Sanasinko. Jumala antaa anteeksi "mulukeroille" minä en.
Näillä mennään. Oli kiva juttu 19.07.13:59. Pieni yllärikin.
Myrkyt ei poistu ropasta hetkessä. VOIMIA. Kosteusvauriorakennuksessa saatu Sieni-infektio ei ole leikin asia. Lekurit ei ymmärrä siitä yhtään mitään.
Homeherkkä# on pudonnut pelistä lopullisesti. Luotan enempi Sinun juttuihisi kuin Homeherkän allergiajauhantaan. VAIN HARVAT ALLERGISOITUVAT "HOMEILLE". Valitettavasti. Loput sairastuvat vakavasti.
Yksi arvostamani professori sanoi, että "Pitkiin aikoihin parasta mitä HOMEASIOISSA maassamme on tapahtunut, on HOMEPAKOLAISET. r.y
Rakas ystävämme Homeherkkä# ei ymmärrä tästä "HÖLÄSEN PÖLÄYSTÄ"!!!!

4

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitin vaihteeksi yhden viestin, toistaiseksi ei huvita enempää täällä painiskella.

      Homepakolaisiakaan rienaavaa ketjua en ole viitsinyt lukea. Sanottavaa on kyllä, kun sen aika tulee, jos jaksan.

    • Pöljä kansa

      Olipa naurettava kommentti.
      Taidat olla niitä, joita narutetaan milloin mistäkin suunnasta.
      Ja perässä mennään kuin pässi narussa sen ajattelematta mistä on tosiasiassa kyse.
      Säälittävää.
      No, saavathan nämä keksijät ja tutkijat töitä ja apurahoja.
      Sehän tässä taitaa olla pääasia eikä sairastuneen tilanne.
      Katsotaan mikä on uusi muotivillitys homesaralla, tänään myrkyt, huomenna jotain muuta.

    • vertti-eetu

      Toksinen myrkyllisyys, ympäristömyrkyt jned. jned. jned.
      "Myrkky on ainakin myrkky kaikille".
      Voccikipaska jäi kelkasta. Kapseloinnit sekä sisäilmamittaukset myös. Epoksit ja hartsit "tyhmiä on helppo rahastaa" sano inssi. Taloyhtiöitä joilla on mitään tietämättömät isännöitsijät.
      Jyrsikää betonia tai mykyrää miten vain jos se helpottaa.
      Ei poista toksisuutta vielä pelkkä kuivaaminen, pahentaa vaan asiaa.
      "MISTÄ TOSIASSA OIKEN ON KYSE". Otsonointia, desinfiointia ym, kusetustako yrität vielä meille kaupata. "HOMEOTSONOINTI ja HOMEDESINFIOINTI" herra paratkoon mitä soopa. Miljoonabisnestä. Siitä mielestäsi on kysymys vai.

      Pöljä kansa tarvii pöljät päättäjät. Ketkä siellä oikein "puikoissa" nyt ovatkaan.

      "Homepakolaiset parasta mitä on aikoihin maamme homeasioissa tapahtunut". Eikä ole edes muotivillitys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe