Onko kellään käytännön kokemusta jaettavaksi siitä, että paljonko Marino Barracuda Sedan 2 x 200hv AD41B koneilla kuluttaa matkanopeudella?
Marino Barracuda kulutus
4
3011
Vastaukset
- diesel vie ja taksi
Jos nuo olisivat bensakoneita, niin veikkaus 60-70 l/h.
Mutta kun dieselmiehiltä kysytyään niin sanovat varmaan että joku 30 litraa tunnissa.
Juttele satamissa niiden mustan savun miesten kanssa, ne kyllä tietää! Katos olen kuullut että bensakoneessa hyötysuhde on vain n. 70%, mutta dieselkoneessa tuplat!
(Vai ovatko vaan katkeria että löpö meni verolliseksi..?) - 12
2x enemmäin kuin myyjä lupaa ilmoituksessa. pätee kaikkiin jenkkipaatteihin.
- pentanen 006
2-2,5 lit./mpk
- Zapadap
Pitkä kokemus Barracuda Fly:sta jossa 2*230 hp KAD43:set eli samat koneet kompressoriahdettuina. Kulutus 2,0 l/mpk matkavauhdilla 26s ja manööverit mukana luvussa. Yläohjaamo varmaan lisää kulutusta hieman, toisaalta KAD:eissa hyötysuhde on hieman parempi matalilla kierroksilla joten uskon tuon vastaavan varsin hyvin kysymystäsi. Toivottavasti auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782