uusnatsit Oslossa

Varma tieto

tämä nyt on vaan teoria, mutta sossujen nuorisoleiriampuja oli pohjoismaalaisen näköinen ja hänellä on ilmeisesti yhteys keskustan pommiin.

26

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harhainen eläkeläine

      Höpö höpö. Uutisissa sanottiin sen olleen afgaani taistelija.

      • varma tieto

        Se oli pohjoismaisen näköinen ja vaalea. Ei viittaa islamiin.


      • Harhainen eläkeläine
        varma tieto kirjoitti:

        Se oli pohjoismaisen näköinen ja vaalea. Ei viittaa islamiin.

        Höpö höpö. Jykäkö sinua käskee kertomaan tuollaisia satuja?


    • hirviövihreä

      ei ole kukaan noin tyhmä, eiköhän se olen vihreiden hirviöiden toimintaa.

    • Työväenpuolueen leirille hyökkäys, sori nyt vaan alkaa hieman haiskahtaa hakaristimiesten touhuilta.

      • Varma tieto

        Poliisi vahvistaa norjassa, että , kyse on tyypistä, joka kuuluu hallitusta vastustavaan suuntaukseen. Kyse ei ole kansainälisestä terrorista. Hakaristiukkeli sanon minä myös


      • jöns 2

      • Harhainen eläkeläine
        Varma tieto kirjoitti:

        Poliisi vahvistaa norjassa, että , kyse on tyypistä, joka kuuluu hallitusta vastustavaan suuntaukseen. Kyse ei ole kansainälisestä terrorista. Hakaristiukkeli sanon minä myös

        Jos ensin sanotaan miehen olleen afgaani, ja sitten heti kohta joku paikallinen hörhö.

        Poliisi vahvistaa juuri niin kuin poliisin käsketään kertoa.


    • ne tunnusti jo

      Pohjoismaalainen vastarintaliike tunnusti puskaradion mukaan tuon teon. Kuulin myös juttua että ovat lähteneet infosotaan ympäri internetin. Kuka laittaisi nämä äärioikeistolaiset loiset kuriin?

      • yhbgyb

        Mikäs tällainen porukka on?


      • tekosyitä ei ole!

        Paska puhetta me isänmaallisen vastarinnan jäsenet emme tuota tehneet, sen tekivät muslimiterroristit! Aivan kuten kristalliyönä syypäänä olivat juutalaiset, vaikka historian kirjoitus sen yrittääkin väärentää falseflag operaatioksi.

        Nyt on aika laittaa stoppi tälle järjettömyydelle ja palauttaa Suomeen oikea demokratia!
        http://www.patriootti.com/


    • War is Peace

      Juutaloisten suorittama false flag -operaatio!

    • Jep näin siinä sitten käy kun aletaan etsimään niitä vihollisia yli maiden ja merien. Unohtuu että omassa maassakin on niitä hulluja, jota pitäisi valvoa

    • Pöhkö ukko

      Voishan se olla punavihree anarkistikin. Nekin on aika väkivaltaisia. Toi lyhyt tukka viittaa kyllä enemmän nasuihin

      • profiloija aa

        Kuin myös tekotapakin. Anarkomarkot ryömivät vasta pimeän turvin esiin koloistaan.


      • .Pisterivi.

        Anarkistit eivät ole punavihreitä.
        Ne haluavat kaataa kaiken järjestyksen, kaikki puolueet on tuhottava. Oikeistosta vasemmistoon, punavihreät mukaanlukien.


      • ihmettelen vaan
        .Pisterivi. kirjoitti:

        Anarkistit eivät ole punavihreitä.
        Ne haluavat kaataa kaiken järjestyksen, kaikki puolueet on tuhottava. Oikeistosta vasemmistoon, punavihreät mukaanlukien.

        No mikäs se Arhinmäki on?


      • .Pisterivi.
        ihmettelen vaan kirjoitti:

        No mikäs se Arhinmäki on?

        Mahdollisesti vihervasuri, mutta ei tosiaankaan anarkisti.
        Anarkistit on kokonaan politiikan ulkopuolella, kaikki siihen peliin osallistuvat on niille vihollisia.

        Nämä ovat anarkisteja: http://antivaalit.blogspot.com/


      • Ihmettelen vaan
        .Pisterivi. kirjoitti:

        Mahdollisesti vihervasuri, mutta ei tosiaankaan anarkisti.
        Anarkistit on kokonaan politiikan ulkopuolella, kaikki siihen peliin osallistuvat on niille vihollisia.

        Nämä ovat anarkisteja: http://antivaalit.blogspot.com/

        Eikös se ollut takavuosina kuitenkin hillumassa anarkistina Smash Asem nujakassa


      • Kuxglugz
        .Pisterivi. kirjoitti:

        Mahdollisesti vihervasuri, mutta ei tosiaankaan anarkisti.
        Anarkistit on kokonaan politiikan ulkopuolella, kaikki siihen peliin osallistuvat on niille vihollisia.

        Nämä ovat anarkisteja: http://antivaalit.blogspot.com/

        Vaikuttaa että Anarkistit ovat niitä SUPERHULLUJA jotka ei oikeasta elämastä tajua höläyksen pöläystä , siltä tuo puolueohjelma ainakin näyttää .
        Kukahan tuon anarkistien puolueohjelman laati ? Oli varmaan melkoisessa kaasussa jokatapauksessa !


    • Ruotsissa on ongelma

      juuri natsiperinnettä jatkavien anarkistivasureiden kanssa. Davis-cup otteluun ei voitu israelin joukkueen pelatessa päästää yleisöäkään, koska vasurit ja palestiinalaiset natsit uhkasivat hyökätä juutalaisten kimppuun.

      Juutalaisvihastaan te tunnistatte kelvottomat loiset. Mihin ideologiseen kaapuun ne milloinkin pukeutuvat.

      • ei voi ollah

        Tajuaako ruotsalaisnuoret vihdoinkin historian kirjojen ulkopuolisen totuuden, että EI OLE VASUREITA TAI NATSEJA on vaan ihmisiä. Ideologiat ovat luotu aiheuttamaan eripuraa kansan keskuuteen, jotta norsunluutornin eliitti saa olla rauhassa.


      • ruotsifani
        ei voi ollah kirjoitti:

        Tajuaako ruotsalaisnuoret vihdoinkin historian kirjojen ulkopuolisen totuuden, että EI OLE VASUREITA TAI NATSEJA on vaan ihmisiä. Ideologiat ovat luotu aiheuttamaan eripuraa kansan keskuuteen, jotta norsunluutornin eliitti saa olla rauhassa.

        Ruotsissa tunnetusti ollaan edellä meitä mettäläisiä, täällä suomalaiset vaan tappelevat keskenään urheilusta ja siitä kannattaako minkä ideologian seuraa. Millwall on tunnettu uusnatsien ihannoima joukkue, mutta vassareilla on omansa. Pelkkää turhaa ajantäytettä koko urheilu, kun ei pojista ole miehiksi ja ottamaan vastuuta maan tulevaisuudesta.

        Meitä oligarkiaa vievä eduskunta on kaadettava ja kohta on kylmä tehdä se...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe