Syyliset pitää saada kiinni. Jos ne on muslimeita niin koko euroopassa joutuvat vainon kohteeksi. Yhtään paapomis hommaa ei pidä tehdä vaan koko sakki heittää pois euroopasta. Katsokaa vain että 3-5 vuoden päästä käy kuuin natsi aikaan. Silloin oli joukko teurastus ja nyt tulee sama. En puhu paskaa.
Oslon tapahtumat
58
171
Vastaukset
Siinähän on kaksi kovaa:
Toinen yrittää heittää toisensa ulos Euroopasta.
Onneksi suurin osa ihmisistä tietää mistä on kysymys.- kerrotko, mistä ?
Suurin osa tietää ainakin sen, ettei muslimit ole missään maassa sopeutuneet vallitsevan maan tavoille. Tällainen ei voi olla jättämättä jälkiään .
Ole hyvä ja kerro myös, mikä on koulutuksesi, taustasi ja etenkin ulkomaalaistaustasi. - häpeä,muslimi !
Tiedät varsin hyvin, mitä teistä ajatellaan. Olitkin aina soittamassa suutasi maahanmuuttajien, sittemmin monikulttuuriset suhteet-palstoilla. Pidä matalampaa profiilia nyt ajoissa. Olet muslimi.
- Lue ja opi enemmän
kerrotko, mistä ? kirjoitti:
Suurin osa tietää ainakin sen, ettei muslimit ole missään maassa sopeutuneet vallitsevan maan tavoille. Tällainen ei voi olla jättämättä jälkiään .
Ole hyvä ja kerro myös, mikä on koulutuksesi, taustasi ja etenkin ulkomaalaistaustasi.Onpa sinulla heikot tiedot Suomen muslimivähemmistöstä joista useimmat ovat monen polven suomalaisia ja täysin suomalaisia niin kielellisiltä taidoiltaan kuin tavoiltaan.
- suomi suomalaisille
Lue ja opi enemmän kirjoitti:
Onpa sinulla heikot tiedot Suomen muslimivähemmistöstä joista useimmat ovat monen polven suomalaisia ja täysin suomalaisia niin kielellisiltä taidoiltaan kuin tavoiltaan.
JOO MUTTA ,muslimit jotka tänne ajatsitten tuliva , tekivät sen omilla rahoillaan ilman hyysäystä tai sossua . he myöskin elättivät itsensä rehellisellä työnteolla tai liiketoiminnalla sekä elivät maassa maan tavoilla .
tiettävästi heillä ja juutalaisilla oli yhteinen halal teurastamo joka palveli kaikki puolueettomasti.
kertokaa minulle kun tällaisia tulijoita on tulossa , niin minä tulen letokentälle -satamaan- levittämään punaista mattoa vaikka kontallani . suomi suomalaisille kirjoitti:
JOO MUTTA ,muslimit jotka tänne ajatsitten tuliva , tekivät sen omilla rahoillaan ilman hyysäystä tai sossua . he myöskin elättivät itsensä rehellisellä työnteolla tai liiketoiminnalla sekä elivät maassa maan tavoilla .
tiettävästi heillä ja juutalaisilla oli yhteinen halal teurastamo joka palveli kaikki puolueettomasti.
kertokaa minulle kun tällaisia tulijoita on tulossa , niin minä tulen letokentälle -satamaan- levittämään punaista mattoa vaikka kontallani .Minä kerron. Hän on tullut jo. Ja moni hänen taustallaan.
Tuskinpa sinua siellä näkyi.
Mutta sen voit vieläkin tehdä, että LAKKAAT ROSKAN KIRJOITTAMISEN IHMISISTÄ KANSANRYHMINÄ NE TUOMITSEMALLA.- Käsittämätöntä!
Mover kirjoitti:
Minä kerron. Hän on tullut jo. Ja moni hänen taustallaan.
Mutta sen voit vieläkin tehdä, että LAKKAAT ROSKAN KIRJOITTAMISEN IHMISISTÄ KANSANRYHMINÄ NE TUOMITSEMALLA.Eikö moverin mielestä ole muka "kansanryhmiä" , jotka toimivat kansanryhmänsä tavoin,
Syyt oslonkin tapauksessa johtuvat juuri kansanryhmän toimintatavoista.
Se kuuluu heidän kulttuuriinsa.
On täysin käsittämätöntä, ettei kansanryhmien negatiivisia asioita saisi laittaa kansanryhmän syyksi, MUTTA positiiviset asiat voidaan hyvinkin mieltää kansanryhmän kunniaksi.
Ihmeellisen tyhmää ajattelua. - Avaa silmäsi mover
Mover kirjoitti:
Mutta sen voit vieläkin tehdä, että LAKKAAT ROSKAN KIRJOITTAMISEN IHMISISTÄ KANSANRYHMINÄ NE TUOMITSEMALLA.Ja mitenkäs se "pyhä sota" , eikö se ole kansanryhmän tunnuslause ????????????
Käsittämätöntä! kirjoitti:
Eikö moverin mielestä ole muka "kansanryhmiä" , jotka toimivat kansanryhmänsä tavoin,
Syyt oslonkin tapauksessa johtuvat juuri kansanryhmän toimintatavoista.
Se kuuluu heidän kulttuuriinsa.
On täysin käsittämätöntä, ettei kansanryhmien negatiivisia asioita saisi laittaa kansanryhmän syyksi, MUTTA positiiviset asiat voidaan hyvinkin mieltää kansanryhmän kunniaksi.
Ihmeellisen tyhmää ajattelua.Täysin käsitettävää. Minä kerron.
Täällä on kahdenlaista kansanryhmää: Uskonnollisia ja kansallisia fundamentalisteja sisältäviä.
Ne kumpikin syyttävät toisiaan - ja välillä keitä sattuu - ja tekevät koko yhteiskuntaa vahingoittavia tekoja.
Itse olet esimerkki jälkimmäisistä.
Ne eivät ole kuitenkaan "kulttuureja" - ne ovat kulttuureista pudonneita marginaalisia ryhmiä - kumpikin.
Sitä osoittaa jo se, että löydät yksittäisen massamurhaajan toimintatapaan "syitä" hänen päänsä ulkopuolelta.- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Mutta sen voit vieläkin tehdä, että LAKKAAT ROSKAN KIRJOITTAMISEN IHMISISTÄ KANSANRYHMINÄ NE TUOMITSEMALLA.enminä valkoisista yksilöistä lukua pidä mutta montako somaliparasiittia on löytänyt tiensä tänne sinunkaltaistesi hihhuleiden ansiosta .???
tarkoitatko tulijalla henkilöä joka tuli tänne luvattomasti sinun avullasi??
seuraan sivusta ketä tänne tulee .
jaaniin kamusi on yksittäis tapaus , eisitä lasketa . Mover kirjoitti:
Täysin käsitettävää. Minä kerron.
Täällä on kahdenlaista kansanryhmää: Uskonnollisia ja kansallisia fundamentalisteja sisältäviä.
Ne kumpikin syyttävät toisiaan - ja välillä keitä sattuu - ja tekevät koko yhteiskuntaa vahingoittavia tekoja.
Itse olet esimerkki jälkimmäisistä.
Ne eivät ole kuitenkaan "kulttuureja" - ne ovat kulttuureista pudonneita marginaalisia ryhmiä - kumpikin.
Sitä osoittaa jo se, että löydät yksittäisen massamurhaajan toimintatapaan "syitä" hänen päänsä ulkopuolelta.Mihin kategoriaan nämä seuraavan kappaleen "rajavartijat" sitten kuuluvat?
*On the evening of Sunday 9th of August 2009, a gay male couple was attacked on their way home from a concert and dinner in the center of Oslo and were walking hand in hand along the road just next to where they live, in the Grønland district of east-central Oslo. A man followed them, shouted “this is a Muslim district” and kicked one of them hard from behind.*
ps. Tuoreempia tapauksia löydät pilvin pimein hakukoneilla.sama.se kirjoitti:
Mihin kategoriaan nämä seuraavan kappaleen "rajavartijat" sitten kuuluvat?
*On the evening of Sunday 9th of August 2009, a gay male couple was attacked on their way home from a concert and dinner in the center of Oslo and were walking hand in hand along the road just next to where they live, in the Grønland district of east-central Oslo. A man followed them, shouted “this is a Muslim district” and kicked one of them hard from behind.*
ps. Tuoreempia tapauksia löydät pilvin pimein hakukoneilla.No se edustaa ensinmainittua.
Ja sitten ne, jotka saavat lähiöpubim edustalla samantyylistä kohtelua perjantaina valomerkin jälkeen edustavat jälkimmäistä.
Kummankin näiden ryhmän edustaja mieluusti postailee sitten linkkejä esim. keskustelupalstoille toistensa edesottamuksista (se muuten sinullakin olisi pitänyt tuossa olla).
Yhteinen tekijä on kullekin ryhmälle sitten tietynlainen syrjäytyneisyys.- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Mutta sen voit vieläkin tehdä, että LAKKAAT ROSKAN KIRJOITTAMISEN IHMISISTÄ KANSANRYHMINÄ NE TUOMITSEMALLA.mitä hän tekee ??? enminä yksilön takia konttaa mutta tuony 15 somalia telakalle hitsaamaan tai katutöitä tekemää rinta rinnan länsi-afrikkaöaisten kera niin katsotaan .
laita ajoissa tieto palstalle että kerkiän ihmettä katsomaan ja kumartamaan .
en minä tuominnut , minä totesin.
- Pois hullut maasta
Ja jotkut vielä puolustelee näitä HULLUJA, kuten mover ja muut hyyssärit.
Se on päivänselvää, että nämä ns. oikeauskoiset ovat kaikki HULLUJA.
Siis täysin järjettömiä ääliöitä.
Jälkeenjääneitä idiootteja, jotka eivät ymmärrä, että islam yms. on täyttä paskaa.
Ei normaali ihminen asettele pommeja ja vielä vieraan maan kamaralle.
Lähtöpassit vaan ihan kaikille uskovaishulluille ja hörhöille.
He ovat PETOJA:
Älkööt kukaan puolustelko näitä tekoja vaan tuomitkaa ne yksimielisesti ja rankasti.
Norjan tapaukset tuottavat normaaleille norjalaisille viattomille ihmisille hirvittävää tuskaa.
Karkotukset pitää aloittaa välittömästi.Nyt et ole päivittänyt tietoja.
Viimeisen tiedon mukaan sekä ampuja että pommi mies on sama henkilö ja hän on syntyperäinen norjalainen.- herätys musu-moveri
Mover kirjoitti:
Nyt et ole päivittänyt tietoja.
Viimeisen tiedon mukaan sekä ampuja että pommi mies on sama henkilö ja hän on syntyperäinen norjalainen.Etsi SYITÄ tapahtumaan, jottei uhrit (myös Norjan maahanmuuttajat) olleet turhia.
Jos nimittäin otat tuon kannan, että muslimeja aletaan "suojella" ja integroitumisessa antamaan myöten, valat itse öljyä liekkeihin ! Sitäkö haluat ?
EI YHTÄÄN ENEMPÄÄ MUSLIMEJA SUOMEEN!!!! PALSTALLE UUSI SHERIFFI !!!! herätys musu-moveri kirjoitti:
Etsi SYITÄ tapahtumaan, jottei uhrit (myös Norjan maahanmuuttajat) olleet turhia.
Jos nimittäin otat tuon kannan, että muslimeja aletaan "suojella" ja integroitumisessa antamaan myöten, valat itse öljyä liekkeihin ! Sitäkö haluat ?
EI YHTÄÄN ENEMPÄÄ MUSLIMEJA SUOMEEN!!!! PALSTALLE UUSI SHERIFFI !!!!Kanta - sinun - minun - ja kaikkien muiden pitää olla vain yksi:
Suojelemme yksittäisen ihmisen perusoikeuksia.
Se, millä säädöllä haluamme hoitaa maahanmuuttopolitiikkamme on alisteinen tälle kysymykselle, josta ei siis tingitä piiruakaan.
Ok?- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Kanta - sinun - minun - ja kaikkien muiden pitää olla vain yksi:
Suojelemme yksittäisen ihmisen perusoikeuksia.
Se, millä säädöllä haluamme hoitaa maahanmuuttopolitiikkamme on alisteinen tälle kysymykselle, josta ei siis tingitä piiruakaan.
Ok?suojelemmeko yksittäisen paperinsa "hukanneen " terroristi oikeuksia .täh???
- Älykäs
Hulluja ne on, ihan täysin hulluja, idiootteja.
Mitä pahaa muka norjalaiset ovat heille tehneet?
Kertoneet pari vitsiä ilmeisesti heistä?
Suomalaiset ja ruotsalaisetkin kertovat vitsejä toisistaan.
Mitenköhän monta pommia senvuoksi olisi pitänyt räjäyttää?
Varmaan olisi molemmat maat ihan raunioina.
Kyllä jotkut kansanryhmät ovat sitten naurettavan tyhmiä.
Samaa tyhmyyttä sekin on kun naisten pitää kulkea kasvot peitettyinä, ettei vaan vieraat miehet näe ja ihaile heitä.
Hoitoon heidät sais viedä, mutta kun sekään ei auta, koska se hulluus on heillä perimässä.
Mutta suomesta pois kaikki tuollaiset hullut!- olet tasan oikeassa
Ja moveri, tuo muslimi, näkee vaan oman kansansa kannan. Emme voi tehdä yhteistyötä. Jos muslimejen asenne on sama kuin moverilla, miten käy Suomen...Koska Suomessa Norjan kaltainen tilanne ?
Sheriffi vaihtoon ehdottomasti. Onko nyt tuo "hullu kansanryhmä" nimeltään norjalaiset - kun suuresti vaikuttaa siltä, että syy´linen oln syntyperäinen norski?
olet tasan oikeassa kirjoitti:
Ja moveri, tuo muslimi, näkee vaan oman kansansa kannan. Emme voi tehdä yhteistyötä. Jos muslimejen asenne on sama kuin moverilla, miten käy Suomen...Koska Suomessa Norjan kaltainen tilanne ?
Sheriffi vaihtoon ehdottomasti.Olette kumpikin aika lailla tyystin väärässä, osin välttävän tiedotusvälineiden seuraamisenne vuoksi, osin itsekeksityn jutun takia.
- niinpä tietenkin
Mover kirjoitti:
Olette kumpikin aika lailla tyystin väärässä, osin välttävän tiedotusvälineiden seuraamisenne vuoksi, osin itsekeksityn jutun takia.
Tottakai te muslimit olette oikeassa. Se lienee syynä norjalaisen murhamiehenkin tuntoihin.
niinpä tietenkin kirjoitti:
Tottakai te muslimit olette oikeassa. Se lienee syynä norjalaisen murhamiehenkin tuntoihin.
Aivan käsittämätön "syyte"...
Ja - tietysti - kainin puolin, perustelamaton.
Mieluummin kannattaa säästää aikaansa ja jättää tällaiset tänne kirjoittamatta. Näillä ei mikään mene eteenpäin.- Totuus on..
Mover kirjoitti:
Onko nyt tuo "hullu kansanryhmä" nimeltään norjalaiset - kun suuresti vaikuttaa siltä, että syy´linen oln syntyperäinen norski?
lauma hulluja muslimeja olivat aivopesseet aidon Norjalaiset ja ohjailivat toimintaa, muuten ei tuollaista sairautta ei voi olla.
Totuus on.. kirjoitti:
lauma hulluja muslimeja olivat aivopesseet aidon Norjalaiset ja ohjailivat toimintaa, muuten ei tuollaista sairautta ei voi olla.
Niin se voi hyvinkin olla - mutta kirjoituksesi kuuluu "Salaliittoteoria" -palstalle.
- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Olette kumpikin aika lailla tyystin väärässä, osin välttävän tiedotusvälineiden seuraamisenne vuoksi, osin itsekeksityn jutun takia.
niinhän se näköjään seriffin mielestä menee .
kaikki muut paitsi palstan suurmufti ovat väärässä .
koetas ny edes kerran perustella väitteesi tai poisto , kuten sinunkin pitäisi tietää maan lakien mukaan täällä pitäisi olla sanan ja ilmaisun vapaus .
- klklklkjjkjj
Kyseessä ei ilmeisesti ollut muslimi, vaan joku kristillisfundamentalistinen hullu, jolla oli ilmeisesti myös muslimivastaisia mielipiteitä.
Tilanne on nyt siis tämä: Kristilliset islamofobit 1 - Muslimiterroristit 17 489- uusi ilmiö
Kannattaa aina, aina ja aina kysyä SYITÄ, miksi tällaista tapahtuu.
Murhamies oli islaminvastustaja. Ei varmaan syyttä. Sitä meistä on todella monet ja aivan syystä. Muslimit on tuoneet Syuomeenkin omat barbaarit tapansa, uskontonsa, naisvihansa, ja "vääräuskoisuusasenteensa".Muslimejen on aika katsoa peiliin ! Emme me niitä tänne alunperinkään tahtoneet. uusi ilmiö kirjoitti:
Murhamies oli islaminvastustaja. Ei varmaan syyttä. Sitä meistä on todella monet ja aivan syystä. Muslimit on tuoneet Syuomeenkin omat barbaarit tapansa, uskontonsa, naisvihansa, ja "vääräuskoisuusasenteensa".Muslimejen on aika katsoa peiliin ! Emme me niitä tänne alunperinkään tahtoneet.Vastustaja - tai puolustaja - saa olla, ei siinä mitään.
Tapahtuuko se syystä tai syyttä, on jokaisen arvioitavissa.
Tämä kaikki ja tästä seuraava keskustelu kuuluu demokratiaan - on ok - ja jopa toivottavaa.
Kun demokratiassa sen sijaan tapahtuu näin brutaaleja tekoja sen arvoja vastaan, peiliä ei tarvitse tuijottaa niiden, jotka eivät asianosaisia ole.
Se tarkoittaa sitä, että peiliin tulee katsoa ainoastaan
a) terroristin itsensä
b) niiden, jotka lukevat teon aiheutuneeksi jostain muualta kuin terroristin itsensä taholta.
Kansanvallassa kun yksilön laillinen turvallisuus on ykkösasia. Joka sitä horjuttaa, luokitellaan sellaiseksi, joka tarvitsee peilin eteensä..- rx75
uusi ilmiö kirjoitti:
Murhamies oli islaminvastustaja. Ei varmaan syyttä. Sitä meistä on todella monet ja aivan syystä. Muslimit on tuoneet Syuomeenkin omat barbaarit tapansa, uskontonsa, naisvihansa, ja "vääräuskoisuusasenteensa".Muslimejen on aika katsoa peiliin ! Emme me niitä tänne alunperinkään tahtoneet.Eli sinun mielestäsi äärioikeisto on aina oikeassa, vaikka tappaessaan omia kansalaisiaan jos vain motivaattorina on edes mielikuva islamista, tai jostain muusta omaan ajatuskantaan sopimattomasta?
Ateisi voisi siten murhata uskovaisia koska pitää uskontoja yhteiskuntaa rappeuttavana asiana - ja uskovainen voi tehdä saman ateistille tai muun uskontokunnan edustajille. Samoin äärioikeisto vs. äärivasemmisto ovat vapaat tekemään toisilleen mitä haluavat?
Se miksi norjalainen konservatisti ja äärioikeiston kannattajat, islamvastainen ihminen tappio omia kansalaisiaan - on todella sairas teko enkä usko että kovin moni norjalainen oikeiston kannattaja ymmärtää moista.
Tästä voi seurata jopa vastareaktio, eli muslimisympatiaa Norjassa, joten terroriteko oli isku omaan nilkkaan.
Itse olen sitä mieltä että uskonnonvapaus pitää sallia; vaikka emme olisikaan samaa mieltä tämän uskontokunnan edustajien kanssa. Maan lakeja ei saa rikkoa, eli esim. ihmisoikeuksia polkea. Siten muslimit Suomessa eivät saisi omistaa vaimojaan, olla moniavioisia, käyttää sharia-lain "oikeutusta" väkivaltaan, perhesurmiin jne.
Normaali muslimi on yhtälailla rauhaa rakastava kuin peruskristitty. Ääriaines pilaa monen maineen. Ei islamissa uskonto tue raiskauksia, toisen vahingoittamista jne. Ne ovat islamin ääriainesta, samoin kuin kristinuskossa on omia lahkojaan jotka panettelevat jäseniään monin tavoin.
Terroriteot länsimaissa eivät pääosin ole islamiin liittyviä, vaan sisäisiä ongelmia politiikkaa vastaan tms. Ei se tarkoita ettei islam-terrorismi voisi levitä käsiin mutta suurin osa muslimeista tuomitsee nämä teot yhtä lailla kuin ei-muslimit. Ääriliikkeiden terroriteot eivät ainakaan paranna muslimiyhteisöjen yhteiseloa maan kantaväestön kanssa.
Älä ole typerä ja mene riman alta: turhan moni ei ajattele omilla aivoillaan ja menee mukaan agitointiin. Näin tehdessäsi laskeudut samalle tasolle kuin ne äärimuslimit jotka agitoidaan tekemänä itsemurhapommituksia - ainakin henkisesti jos ei väkivaltaa harjoittaen. Ihminen ihmisenä, ja politiikkaa pitää tehdä kokonaisuuksia halliten - ei satunnaisia mätämunia kunnioittaen.
- - mutta
jos kyse on islamiterrorismista, mielestäsi sitä pitää ymmärtää, eikä ainakaan missään tapauksessa saa ärsyttää terroristeja ja taistella heitä vastaan.
- z.o
nih,
miksi pitää olla hullun niin törppö, että ei tapa sitä oikeaa vihollista, vaan sen poulikesyn siskon.
Nyt tuli kiire,,,.. jatkan myöhemmin... - z.o
z.o kirjoitti:
nih,
miksi pitää olla hullun niin törppö, että ei tapa sitä oikeaa vihollista, vaan sen poulikesyn siskon.
Nyt tuli kiire,,,.. jatkan myöhemmin...onneksi Suomessa tapahtuu vain positiivista rikollisuutta, kuten néékéréittén suorittamia lisääntymiskykyisten (luomupillu) nuorten naisten raiskauksia. Tuloksenahan on sekarotuinen äpärä, jolla on paremmat geenit kuin perussuomalaisella.
- 0ree
Näitten rasistien äänenkannattajakin
on huomannut olevansa väärällä puo-
lella, ja sulkenut luukkunsa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hommaforum-sivusto-suljettiin-norjan-tragedian-takia-/art-1288403407573.html- z.o
onneksi Suomessa tapahtuu vain positiivista rikollisuutta, kuten néékéréittén suorittamia lisääntymiskykyisten (luomupillu) nuorten naisten raiskauksia. Tuloksenahan on sekarotuinen äpärä, jolla on paremmat geenit kuin perussuomalaisella.
- humanisti :(
Syyllinen on saatu kiinni. Toivottavasti kaikki äärioikeistolaiset saadaan kiinni ennen kuin ne peruuttavat koko Euroopan takaisin natsiaikaan.
- z.o
äärioikeisto on oire taudista nimeltä "hyysäriämmänkiimamustaanmoloon". Oireet häviävät vain parantamalla itse tauti.
Et varmaankaan tajunnut. Mutta ei sinun kaikkea tarvitse ymmärtääkkään. Minä jos kuka tietää, että jos ei tajuu, niin ei tajuu ja sille ei sitten mahda mitään. - z.o
z.o kirjoitti:
äärioikeisto on oire taudista nimeltä "hyysäriämmänkiimamustaanmoloon". Oireet häviävät vain parantamalla itse tauti.
Et varmaankaan tajunnut. Mutta ei sinun kaikkea tarvitse ymmärtääkkään. Minä jos kuka tietää, että jos ei tajuu, niin ei tajuu ja sille ei sitten mahda mitään.äärioikeisto on oire taudista nimeltä "hyysäriämmänkiimamustaanmoloon". Oireet häviävät vain parantamalla itse tauti. Oireitten lievitys johtaa tässä tauksessa vain taudin pitkittymiseen ja mahdollisiin jälkitauteihin, jotka monesti ovat vieläkin pahempia ja johtavat kuolemaan.
Et varmaankaan tajunnut. Mutta ei sinun kaikkea tarvitse ymmärtääkkään. Minä jos kuka tietää, että jos ei tajuu, niin ei tajuu ja sille ei sitten mahda mitään. - z.o
z.o kirjoitti:
äärioikeisto on oire taudista nimeltä "hyysäriämmänkiimamustaanmoloon". Oireet häviävät vain parantamalla itse tauti. Oireitten lievitys johtaa tässä tauksessa vain taudin pitkittymiseen ja mahdollisiin jälkitauteihin, jotka monesti ovat vieläkin pahempia ja johtavat kuolemaan.
Et varmaankaan tajunnut. Mutta ei sinun kaikkea tarvitse ymmärtääkkään. Minä jos kuka tietää, että jos ei tajuu, niin ei tajuu ja sille ei sitten mahda mitään.puhuin tuossa edellä siis vertauksin, niinkuin jeesus jerusalemilainen, että hölmömmätkin tajuisivat edes jotakin.
En minä väitä että kaikki humanistit olisivat hölmöjä, vaan pelkästään yksittäistapauksista.
Minähän olen tajunnut kaiken. Ymmärrän kyllä tätä Oslon terroristiakin. En vain hyväksy hänen tekojaan. HÄN ON VARMASTI HÖLMÖ, JA YHTÄ VARMAA ON, ETTEI HÄN OLE MINKÄÄN SORTIN HUMANISTI.
- z.o
sinähän olet ihan sekaisin jos ymmärrät massamurhaajiakin. Se vielä puutuisi, että hyväksyisit niitten puuhastelut. Enkä nyt menisi sitä tappajaa hölmöksikään sanomaan, se kun sopii paremmin sinuun.
Ja lopuksi sinulle vanha kansanviisaus: "Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma".
Minkä sortin humanisti sinä oikein olet, kun kaikki menee ihan väärin mitä kirjoitat? - humanisti :(
z.o kirjoitti:
sinähän olet ihan sekaisin jos ymmärrät massamurhaajiakin. Se vielä puutuisi, että hyväksyisit niitten puuhastelut. Enkä nyt menisi sitä tappajaa hölmöksikään sanomaan, se kun sopii paremmin sinuun.
Ja lopuksi sinulle vanha kansanviisaus: "Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma".
Minkä sortin humanisti sinä oikein olet, kun kaikki menee ihan väärin mitä kirjoitat?Mikä muka meni väärin? Asiahan on juuri niin kuin sanoin. Minä tosiaan ymmärrän tätä massamurhaajaa sikäli, että tajuan mitä hän haluaa teollaan sanoa. En vain hyväksy hänen tekoaan. Ja minä ymärrrän senkin, että hän on väärässä paitsi siinä mitä teki myös siinä, miksi teki niin kuin teki.
Jos tässä oli jotain mikä menee ymmärryksesi yli, ole hyvä ja kysy. - z.o
humanisti :( kirjoitti:
Mikä muka meni väärin? Asiahan on juuri niin kuin sanoin. Minä tosiaan ymmärrän tätä massamurhaajaa sikäli, että tajuan mitä hän haluaa teollaan sanoa. En vain hyväksy hänen tekoaan. Ja minä ymärrrän senkin, että hän on väärässä paitsi siinä mitä teki myös siinä, miksi teki niin kuin teki.
Jos tässä oli jotain mikä menee ymmärryksesi yli, ole hyvä ja kysy.no kerro sitten miksi se teki niinkuin teki.
Kerroin jo oman versioni jossain, mutta haluaisin kuulla myös sinun.
Norjalaisterroristin motiivit olivat hänen omien sanojensa mukaan:
- monikulttuurisuuden vastustus
- vasemmiston vastustus
- islamin vastustus
- “puolueellisen” median vastustus
- EU:n sekä esim. feministien vastustus.
Jos jotain unohtui, voit toki jatkaa luetteloa.- z.o
ei minua kiinnosta mitä lehdissä lukee, vaan sinun käsityksesi.
z.o kirjoitti:
ei minua kiinnosta mitä lehdissä lukee, vaan sinun käsityksesi.
Se on minunkin käsitykseni. En toki kuvittele, että olisin ainoa, joka ymmärtää murhaajan motiivit. En ole henkilökohtaisesti murhaajaa tavannut, enkä haluakaan tavata.
- nuo kaikki ovat
hienoja ja tavoiteltavia arvoja.
- vasemmiston vastustus
- islamin vastustus
- EU:n sekä esim. feministien vastustus
Vahinko vain, että niiden varjolla tehdään massamurhia. nuo kaikki ovat kirjoitti:
hienoja ja tavoiteltavia arvoja.
- vasemmiston vastustus
- islamin vastustus
- EU:n sekä esim. feministien vastustus
Vahinko vain, että niiden varjolla tehdään massamurhia.Joo, on se vahinko, monesssakin mielessä. Jos noissa "arvoissa" jonkun mielestä ennen MASSAMURHAA jotain hienoa olikin, niin eipä ole enää.
- eihän ne
humanist1 kirjoitti:
Joo, on se vahinko, monesssakin mielessä. Jos noissa "arvoissa" jonkun mielestä ennen MASSAMURHAA jotain hienoa olikin, niin eipä ole enää.
hienot arvot mihinkään muutu, vaikka joku vinksahtanut niiden takia tappaakin.
Humanist1lta aka muttaneidiltä taas aivan lapsellinen aivopieru.
Miettisit edes joskus vähäsen, ennen kuin alat kirjoittelemaan mitään.
Onhan vaikka maailmanrauhan nimissä tapettu varmaan miljoonia ihmisiä, eikä sekään arvo siitä sen huonommaksi ole muuttunut. eihän ne kirjoitti:
hienot arvot mihinkään muutu, vaikka joku vinksahtanut niiden takia tappaakin.
Humanist1lta aka muttaneidiltä taas aivan lapsellinen aivopieru.
Miettisit edes joskus vähäsen, ennen kuin alat kirjoittelemaan mitään.
Onhan vaikka maailmanrauhan nimissä tapettu varmaan miljoonia ihmisiä, eikä sekään arvo siitä sen huonommaksi ole muuttunut.Mikä ihmeen muttaneiti? Mitkä ihmeen hienot arvot? Miettisit edes joskus vähäsen, ennen kuin alat kirjoittelemaan mitään. Olet viimeinen ihminen väittämään ketään lapselliseksi.
Joo, maailmanrauhankin kaltaiset hienot arvot muuttuvat epätodellisiksi ja epäuskottaviksi sillä hetkellä kun niiden nimissä ruvetaan tappamaan. Se ero nyt tietysti vaikkapa pasifismilla ja rasismilla on, että rasismissa ei ole mitään hienoa, vaikka sen nimissä ei mitään tekisikään. No, pasifismin nimissä en ole kuullut kenenkään tappaneen, mutta monen tulleen tapetuksi.
- suomi suomalaisille
nomutta zozo , etkö ändöstä .
tarkoitus on että eurooppa , entenkin skandinavia tajuamaam että pahasti meni pieleen kun ruvettiin hyysäämää maailmanrannan parasiitteja , etenkin somaleja.
nyt oikeamielisillä on messias ja marttuuri jonka nimeen voidaan suunnitella tosi toimintaa. iskut organisoidaan tapahtuvaksi ketjuna joka leviää alhaalta ylös , idästä länteen valikoituihin kohteisiin . poliisit ja hyysäärit raapivat persettään että voi kauheeta kun pohjolan väki rintarinnan , liput liehuen puhdisatavat turmeluksen ja parasiitit ikimuistoisilta valkoisenmiehen territoriosta , samalla hyysärit häipyvät huit helvettiin , jeeskö.- jeeskö.
no no no ei ei ei njet njet njet nej nej nej nein nein nein non non non
- suomi suomalaisille
jeeskö. kirjoitti:
no no no ei ei ei njet njet njet nej nej nej nein nein nein non non non
jebo , ripusta roknoosi seinälle niin katotaan mistä mooses oluet osti , ja milloin.
et taida ändöstää näitä tinksejä??
- eihän
tässä tapauksessa mitään epäselvää ole: kammottava teko, järjettömät motiivit
- suomi suomalaisille
einy sitä ole kysymys vaan motiivista ja kuinka tämä toiminta yleistyy.
kauanon puristettu nyrkkiä taskussa ja pidetty suu supussa hyysäreiden pelossa.
norjan esimerkki näytti että pahaa jälkeä saa päättäväinen yksilö aikaiseksi . - counter jihad
suomi suomalaisille kirjoitti:
einy sitä ole kysymys vaan motiivista ja kuinka tämä toiminta yleistyy.
kauanon puristettu nyrkkiä taskussa ja pidetty suu supussa hyysäreiden pelossa.
norjan esimerkki näytti että pahaa jälkeä saa päättäväinen yksilö aikaiseksi .Tutkijoiden mukaan kyseessä on jihadin, eli muslimien julistaman pyhän sodan vastakkaisilmiö, eli counter jihad.
Se vain todistaa, että ääri-ilmiöt, jos niihin ei ajoissa puututa, aiheuttavat jossain vaiheessa aina vastareaktion, joka on yhtä raakalaismainen ja tuomittava, kuin alkuperäinen ilmiö.
Jos sivistysvaltiot olisivat ajoissa puuttuneet äärimuslimien invaasioon, tätäkään vastareaktiota tuskin olisi tapahtunut.
- - johan
minä sanoin että motiivi oli järjetön. Teko oli kammottava, eikä sitä voi perustella millään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053