Älkää ikinä..

:S life suckss

Ottako pikavippejä, oikeasti. Itse olen ihan täydessä pikavippi helvetissä ja pahentuu entisestään! Olen aina ollut ihminen joka on pihi ja säästeliäs, katson tarkkaan mihin rahani laitan. Nyt jokaikinen sentti mitä saan palkkaa menee pikavippi laskuihin ja joudun aina ottamaan uudet, suurten korkojen kera!

Aina sanoin kavereille ettei kannata ja plaaplaa. Kappas, tässä sitä ollaan ihan itse. Luottokorttikin huutaa miinusta.. Pelkästään jo niitä laskuja joudun maksamaan seuraavan vuoden. Ja kun ikinä pääsen tästä helvetistä irti, en siihen koskaan palaa!!! Jaaaa niin miksi valvon? Tuijotan tuota 30. laskun pinoa, että miten niistä selviän. Takuuvarma on se että olet huonotuulinen ja yöunet menetät satavarmasti. Vielä en ole luottotietoja menettänyt, enkä aijo. Teen mitä vaan että kaikki laskut on vielä joskus maksettu.

7

314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cheer115--

Kuulehan..

Luottotietosi ovat siis kunnossa, ja käyt töissä..
      Miksi et ota kulut luottoa? Otat siis suuremman lainan, esim jos on laskupinossa laskuja yhteensä vaikkapa 3000e edestä, niin otat sen verran kulutluottoa, ja maksat kaikki ne velat ja laskut pois. Sitten maksat hiukan pienemmissä erissä sitä kulutus luottoa pois. Esim. 300e/kk

Näin pääset irti siitä vippi kierteestä... :)

• 18+2

Ja jos et ota kulutusluottoa ja laskut menee perintään, teet suunnitelman ja maksat suunnitelmien mukaan ja luotot säilyy puhtaita.

• metall-leidi

Järkevämpää on ottaa yksi suurempi laina ja sillä kuitata kaikki vipit ja velat ja maksaa yhden lainan lyhennyksiä.
        Perintätoimistot ainakin allekirjoittaneelle laativat niin verisiä maksusuunnitelmia, että mulla ei ollut realistisia mahdollisuuksia pysyä maksusuunnitelmissa.
        Kulutusluotokin tahtovat olla kallista rahaa jos ottaa luottoa rahoitusyhtiöiltä.
        jos mahdollista niin suosittelen pankista lainanottoa.

• ----------maradona

Ongelma ei parane ottamalla uusia vippejä!
      Anna mennä perintään,ja tee maksusuunnitelma. Maksuerät mahdollisimman pieniksi! Ja kunhan niitä sovittuja maksueriä noudatat,säilytät luottotietosi.

Uusien pikavippien ottaminen vanhojen maksuun pahentaa kierrettä vain!! Peli pitää "viheltää poikki"

Ja mikäs parempaa bisnestä vippifirmoille,kun ihmiset raataa töitä kaksin käsin,ja maksavat palkkansa vippifirmoille....surullista!

• Oikeustradenomi

Älä ota koskaan pikavippejä. Suomessa ihmiset ovat jo muutenkin suurissa veloissa, asunto yms. ole aina fiksumpi kuin muut, tulet huomaamaan että kaikki
      velka yleensä on turhuutta. Ihmiset ovat turhuuksien roviolla suomessa.

• Eroon vipeistä

kannattaa lopettaa taistelu ja luovuttaa,muuten velkataakkasi vain kasvaa. Itselläni on sama ongelma,en halunnut luovuttaa,taistelin elättääkseni perheen ja lainat ym.laskut maksettuakseni vipeillä. Kävin itse velkaneuvojalla ja minulle paras vaihtoehto oli antaa mennä ulosottoon ja maksan ne siten pois. Luottotietojen meno ei haittaa koska ne saa palautettua ajan kanssa.

• Itse puren hammasta

ja kiristän vyötä ja otan aina pienemmän vipin kuin edellisenä kuuna, kaiken järjen mukaan ne joku päivä loppuu, mutta tiukkaa tekee.

Onneksi joulukuussa tulee pari tonnia veronpalautusta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe