ehkä näin oli tarkoitus. Et koskaan ollut vierelläni kun on ollut elämäni tärkeimmät hetket. Tai muistanut mua mitenkään. Et vaan nähnyt vaivaa.
Et sä musta välittänyt
5
130
Vastaukset
- arvostiko sua
Ne jää mieleen. Elämän tärkeimmät hetket. Jos ei näe vaivaa, niin...
- s....
vaikeaahan se on kun ei anna yhteystietojaan?
ja salaa kaiken.
voit vain miettiä olisinko ollut muuten?
häihisi en olisi tullut kuitenkaan... - ap,
eipä ei . on hän joskus myöntänyt, että mut on helppo korvata toisella ihmisellä. on mulla muita ihmisiä joille olen tärkeä, ja jotka eivät voi korvata mua toisella...ja ovat nähneet vaivaa mun vuoksi
- mikä merkkaa
Sellaisista ihmisistä kannattaa pitää kiinni jotka ovat olleet mukana tärkeimmissä elämäsi hetkissä ja kannustaneet. niitä ei voi korvata! Pienillä teoilla saa ihmisen tuntemaan itsensä arvokkaaksi vaikka leipomalla toisella kakun kun on toisen merkkipäivä, ei niin että joutuu itse leipomaan
- ap.
Kiitti viesteistä! Pisti ajattelemaan....ketkä ovat niitä tärkeitä elämän mittaisia kumppaneita...Nyt olisi mun vuoro korvata heille se tuki jonka he ovat mulle antaneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756