Miks oot luovuttanut mun suhteen ?

näinkö?

Olisitpa halunnut olla mun kanssa...
Ikävä sun lähelle.. olisin halunnut taas pitää sua kädestä, pussailla ja olla sun hellittävänä

17

1111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinpä.

Ei, en mä haluais että löydät jonkun muun... vaikka oletkin varmaan jo löytänyt. Mä oisin halunnu olla sun kanssa, enemmän kun mitään muuta! Mutta kai mä nyt sitten olen luovuttanut.. luulinpa vain että sua ei kiinnosta enää, etsit mielelläsi niitä muita nyt. Mutta sen lupaan, että kun enskerralla nähdään, olen sun lähelläs koko ajan, viedään loppuun se mihin jäätiin

• ap.

EI tuu ketään muuta mieleen kun sinä... mulla ei oo muita, enkä kattele ketään.
        Kai sä tiedät jo, että oon ihastunut suhun & haluaisin olla sun kanssa....:)

• M..
        ap. kirjoitti:

EI tuu ketään muuta mieleen kun sinä... mulla ei oo muita, enkä kattele ketään.
        Kai sä tiedät jo, että oon ihastunut suhun & haluaisin olla sun kanssa....:)

kerro edes onko naine vai mies ihastuksesi kohde? ja kuka itse olet?
        Kirjoituksesi oli ihana. Jos tarkoitit minua niin tunteeni ovat edelleen olemassa sinua kohtaan niin varmaan tieddät senkin. Oletko juha?

• ???
        M.. kirjoitti:

kerro edes onko naine vai mies ihastuksesi kohde? ja kuka itse olet?
        Kirjoituksesi oli ihana. Jos tarkoitit minua niin tunteeni ovat edelleen olemassa sinua kohtaan niin varmaan tieddät senkin. Oletko juha?

Oi Ai... JuhaMurrrrko!!!
        http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/12/13/765069.jpg

• Niin ..

En mä halua sun löytävän ketään muuta, toivon et löytäsit mut uudestaan... Haluaisin niin olla sun kanssa ja nauttia niistä yhteisistä hellistä hetkistä... Joka ilta mä odotan, ... Sä oot mun ajatuksissa. Mul on ikävä sua

• on se kumma

Ja taas Minna. Ei juma?auta.

• Ei ole sit minulta..

tuo viesti. Joku käyttää samaa nimimerkkiä. Mut siinäpähän..
        t. se nainen jonka ainoat kommentit on tuossa ketjussa joka alkaa et 'Eikö se tarkoita sitä kun ei vastaa viesteihin..'. (Laitoin kyllä siihen ketjuun kommenttiini et en kirjoita muuta enää näille palstoille tänään. Mutta koska huomasin tuon kommentin niin päätin ottaa kantaa tämän verran tähän.. Mut eipä minulla muuta näille palstoille. Ajatukseni eivät ole muuttuneet.)

• gamalata

Kamalaa tollanen ikävöiminen!, mä kuolisin jos joutuisin joka päivä, ilta ja yö ikävöimään ja kaipaamaan saamatta koskaan nauttia oikeista hellistä hetkistä ja käsistä.

• :)
    • höh..

En minä Juhan kanssa halua olla, erään toisen J:n kylläkin, mutta taisinpa mokata :(

• siks!

koska menit painimaan niiden aasialaisten kanssa.

• J..i

Jari ois tarjolla... Mun kanssa voi tarkätä ja värkätä... mutku se jota mä oikeasti haluan ei sitä ymmärrä... ;)

• jonkun ex

Siksi koska et ole etsimäni

• kyllä....

haluan...

• jos olis mulle.

Kyllä mä ainakin haluan kun nyt löytyisi vielä sitä rohkeutta molemmilta tehdä jotain asialle.

• n --> m

Voinko laittaa sulle viestiä? :P
        Ikävöin sua tooosi paljon, mut en oikeen tiiä mitä aattelet tästä...

• ???

Sä lähdit.
      Miks nyt haluut mut takaisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      185
      2680
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      73
      921
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      809
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe