Ritariperhosen kasvatus

UM21

Hei! Olen kasvattanut perhosia toukista aikusiksi 16 vuotta ja minulla on omassa terraariossa 15kpl ritariperhosen toukkia...

Kysymys kuuluu, yksi isohko toukka (ritariperhosen siis) ei enää syö juurikaan mitään vaan se ravaa ympäriinsä. Päättelen tästä, että se etsii koteloitumispaikkaa. Kysynpähän vaan, että oletteko te onnistuneet kasvattamaan? Itse olen kerran onnistunut mutta olin niin pieni poika että en juurikaan muista siitä muuta kuin se, että se koteloitui ristikukkaisille

Minulla on juuri ihan karkkilaatikossa ne, 16 vuoden kokemuksella ne on ennenkin koteloituneet niihin, mutta nyt kun tällainen kunnianhimoinen laji, kysynpähän täältä rohkaisuneuvoa ettei varmana mene mikään väärin

0

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
        Ähtäri
        36
        3545
      2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
        Ikävä
        11
        3278
      3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
        Ikävä
        144
        3064
      4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
        Ikävä
        103
        2635
      5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
        Maailman menoa
        74
        2615
      6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
        Tunteet
        44
        1435
      7. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
        6
        1388
      8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
        Maailman menoa
        397
        1148
      9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
        Tv-sarjat
        51
        1067
      10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
        Ikävä
        6
        900
      Aihe