pröystäilijät

Kyllä se syksy sieltä vielä saapuu ja loppuu se pröystäily perkele. Ei enää tartte kuunella paremiosaisten kehumista jne MIelestäni veneille mitkä on huvi ja virkistykäytössä, piäisi määrätä tuntuva raippavero mikä tekisi sen turhan toiminnan mahdottomaksi. Vesiliikennettä tulisi valvoa ainoastaan valtio
13623
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Syksyn tullen voi taas alkaa pröystäillä isolla autolla ja hienolla kämpällä, noin niinkuin aluksi. Ja lomalennoilla on hyvää aikaa jutella veneestä ja menneen kesän kokemuksista.

Äänestä

Lissää...viinaa...

Äänestä

NO hei runkkarit! talvisia kellejä odotetellella. MItä veneilijät siten tekee? Kaivaa mönkijät ensihätään ja suuntaa tietenkin kesämäkille epsnjaan kesumaan toisille ketä on huijattulomaosakekaupoissa.

Äänestä

Jokainen on oman onnensa seppä, sinäkin

Äänestä
  • Minä ainakin siirryn pröystäilemään etelämmäs, on meinaan vene välimerelläkin.

Äänestä

• köyhät kyykkyyn ;) kirjoitti:

Minä ainakin siirryn pröystäilemään etelämmäs, on meinaan vene välimerelläkin.

Juu purkkarilla ei meri lopu kesken vaikka koko itämeri jäätyisi umpeen.

Äänestä

• saletisti natsaa kirjoitti:

Juu purkkarilla ei meri lopu kesken vaikka koko itämeri jäätyisi umpeen.

Minnuu pröystätyttää nyt eli RÖÖÖYYYYHHH, vaan kaikille.

Äänestä

perkele et tuli lähibaarissa turpaan kun sanoin mita mieltä olen veneilijöista. Olen siti sitä samaamieltä vaikka ilman hampaiya

Äänestä
  • Ei ne oikeat veneilijät pröystäile paateillaan ne seilaa, ne on useimmiten ne
    pursiseuran laituri tai terassikommondoorit jotka kiskoo alkoholia niin että
    eivät pysty veneilemään pankin paatilla, sama ilmiö ympäri Suomea.

Äänestä

Tähän osaan kommentoida vaan koneen keinoin:

"Aiotko perustaa yrityksen
Tutustu helppoon ja riskittömään tapaan yrittää ilman paperisotaa
www.eezy.fi
"

Äänestä

Siia se v ine perkelehe ai että cvituttaa. Aietttäkateelnen

Äänestä

Tosiveneilijät lähtee vesille myös syksynä, silloin kaikki sunnuntaikruisailijat ovat jo kautensa päättäneet. Ja tositosiveneilijät käy myös talvella. Suosittelen talviveneilyä jos siihen on mahdollisuus, avautuu ihan erilaiset maisemat kun saaristo on lumen peitossa. Toki jos jäätä on sen verran paksulti ettei voi ajaa niin sitten ei mutta harvemmin on ennen helmikuuta tätä nykyään.

Äänestä

Mulla on 40v rysävene, kulkee 5 solmua. Muuhun ei ole varaa, en voi ostaa venettä muiden takia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lumihanki kirjoitti:

Kyllä se syksy sieltä vielä saapuu ja loppuu se pröystäily perkele. Ei enää tartte kuunella paremiosaisten kehumista jne MIelestäni veneille mitkä on huvi ja virkistykäytössä, piäisi määrätä tuntuva raippavero mikä tekisi sen turhan toiminnan mahdottomaksi. Vesiliikennettä tulisi valvoa ainoastaan valtio

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu