Saaperi kun on aina tehnyt Toyotaa mieli mutta milläpä minä sosiaalipummi sellaisen ostaisin.
pää kateudesta märkänä
8
157
Vastaukset
- pystyt parempaan
Jos elämässään asettaa tavoitteensa liian alas, niin edes niitä ei ikinä saavuta.
Haaveile Mersusta, niin alat tahtomattasi tehdä töitä sen eteen. - minullakin oli
Toyota kun olin työtön ja sosiaalipummi mutta kun otin itseäni niskasta kiinni ja hankin töitä ja asunnon ostin myös kunnon saksalaisen laatuauton .
- Samoin..
on käynyt minullekin. Hankalinta oli kun joutui toisten naurun kohteeksi Toyotan takia, joten oli välteltävä sellaisia paikkoja missä tuttuja voisi liikkua. Tosin itse en hankkinut saksalaista autoa työllistyttyäni, vaan löysin käytetyn Kian lähiseudun yksityiseltä myyjältä. Se on todellakin huomattava parannus joka suhteessa verrattuna Avensikseen.
- Tohtori määrää
No, niin Wartburg ja Trabant-kuskit ja korean skootterihemmot. Ottakaa ne krapularyyppynne nyt ajoissa, ettei harhat pääse kokonaan sekoittaman päätänne. Ja aamulla heti työkkäriin - lupaattehan.
- hermot kireellä
Näyttää teitä olevan monta muutakin toyotasta haaveilevaa.
- Ei nyt sentään
On minulla nuoruudessa ollut Warre ja Ladakin, mutta omaa Toyotaa en ole koskaan hankkinut. Nykyisin on V70.
- suunta oikea
Ei nyt sentään kirjoitti:
On minulla nuoruudessa ollut Warre ja Ladakin, mutta omaa Toyotaa en ole koskaan hankkinut. Nykyisin on V70.
Parempaan päin olet kuitenkin jo päässyt. Ehkä vielä saat sen Toyotankin.
- kateelliset terot
Toyoterojen kateus ja kauna ovat todella sairaalloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770