Sade taukosi

Voitatti

Istun, tuijottelen järvelle ja haaveilen sinusta. Niin kova ikävä, että pahaa tekee. Toivoisin niin, että lähettäisit minulle viestin, soittaisit tai antaisit edes jonkin merkin siitä, että en ole kuvitellut sinunkin tuntevan jotain samankaltaista...

HETKINEN! Miksen minä lähetä sitä viestiä, anna sitä merkkiä ja avaa keskustelua. Minä olen ollut hiljaa kuin sieni sateella, vaikka tunnen sinua kohtaan niin paljon, että voisin haljeta. Yksi viesti - parhaimmassa tapauksessa siitä voi seurata jotain suurta ja kaunista, pahimmillani menetän tekstiviestin hinnan (eli pari hassua senttiä :P). Miksi siis tuijotan järveä, kun voisin tuijottaa sinua? :)

Pidä puhelin lähelläsi ja äänet täysillä, metsän sienellä on sinulle asiaa!

5

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loputonta.

Niin metsä vastaa kuin sieni huutaa :) Lähetä vain, olisi kiva kuulla sinusta.

• Nonnii taas

No nyt meni taas tämäkin yö valvomiseks :( piippaako se eeii ....onkohan kenttää....juu on....virtakin vähissä,pistänpä latinkiin....onko se nyt varmasti päällä...olikohan se mulle.......ajattele nyt meitä raukkoja täällä kun ootellaan olisiko just mulle vai ei.Laita nyt jotain tunnisteita niin monen olo helpottuis.

• joopjoo17

Nonnii, nyt he siellä tuijottelevat toisiinsa niin onnellisina, järven siintäessä taustalla peilityynenä, auringon kutitellessa pikku nassuja...huoh...

• sateinen nainen

On ihana tunne istua vaikka järven rannalla pienessä vesisateessa kunnon varusteet päällä ja vaikkapa mato-onki vedessä, tuoksutella raikasta ilmaa ja kuunnella lintujen laulua tai vaikkapa hiljaisuutta, ilman sitä puhelimen piippausta.

• Voitatti

Sieni unohti puuskassaan tunnisteet :/
      Tämä meni A -alkuiselta sieneltä K -alkuiselle miehelle Keski-Suomeen.

Minäkin rakastan niitä hetkiä, kun saan olla ihan omassa rauhassani vaikkapa veneellä järven selällä. Olla vain hiljaa ja nähdä auringonlasku. Jokainen, joka haluaa olla omassa rauhassaan ilman puhelimen piippauksia on sen ansainnut ja se suotakoon :)

Mutta en ole meedio-sieni, pelkkä voitatti vain. En voi tietää, haluaako hän puhelimensa piippaavan, haluaako hän jutella vai haluaako hän olla omassa rauhassaan. Jossain vaiheessa sienen on otettava asiasta selvää. Sieni ei pure eikä satuta. Sieni haluaa kuulla miten kesäsi on mennyt. Sano, jos et halua puhua, muuten sieni ei voi sitä tietää.

Oli niin taikka näin, sieni viestitti ja sienelle vastattiin. Sientä odottaa elämänsä puhelinlasku, mutta juuri nyt se ei tunnu haittaavan ollenkaan :)

Ulkona paistaa aurinko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe