Uusi yritys

tyttönenvaan..

Tapailin vuosi sitten kalat miestä, joka päätti suhteen vetäytymällä siitä pois. Nyt törmäsin mieheen uudestaan ja hän haluaisi yrittää uudestaan, mutta ottaa rauhallisesti. Voikohan tästä enää tulla mitään, miten voin luottaa mieheen ettei tee samaa katoamise temppua uudestaan?

3

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

EN OSAA SANOA

• kala-ukko

Ole varovainen. Jokin syy on saanut Kalan perääntymään ja myös hän itse pelkää käyvän samoin, kuin edellisellä kerralla!

Ainakaan minä itse en pysty aloittamaan saman ihmisen kanssa toista kertaa suhdetta, koska luottamukseni häneen on rokkoontunut jo erotessamme.

Eikä luottamusta saa, eikä voi koskaan korjata täydellisesti takaisin!

Pysy hänen kanssaan vain ystävänä, niin et haavoita itseäsi!

• kalat myös

kuulostaa siltä että kala-ukko tuntee kaikki kalan merkeissä syntyneet henkilökohtaisesti, citeeraan, kala tietää sinusta kaiken , et ole kalan luottamuksen arvoinen, ja kala kostaa ,, kaikki ei ole samallaisia kun sinä vaikka ovat syntyneet kalojen merkeissä, luulis jo uppoavan pattiin , olen itse kalat enkä monesti ole yhtään kalan tyylinen, olen esim. suora suhteissani, enkä vaan pakene jos on jotain , sanon sen mielummin enkä ole kostonhimoinen, annan anteeksi liiankin helposti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1761
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      146
      1748
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      320
      1421
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1058
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      955
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe