Tapailin vuosi sitten kalat miestä, joka päätti suhteen vetäytymällä siitä pois. Nyt törmäsin mieheen uudestaan ja hän haluaisi yrittää uudestaan, mutta ottaa rauhallisesti. Voikohan tästä enää tulla mitään, miten voin luottaa mieheen ettei tee samaa katoamise temppua uudestaan?
Uusi yritys
3
233
Vastaukset
- JK
EN OSAA SANOA
- kala-ukko
Ole varovainen. Jokin syy on saanut Kalan perääntymään ja myös hän itse pelkää käyvän samoin, kuin edellisellä kerralla!
Ainakaan minä itse en pysty aloittamaan saman ihmisen kanssa toista kertaa suhdetta, koska luottamukseni häneen on rokkoontunut jo erotessamme.
Eikä luottamusta saa, eikä voi koskaan korjata täydellisesti takaisin!
Pysy hänen kanssaan vain ystävänä, niin et haavoita itseäsi! - kalat myös
kuulostaa siltä että kala-ukko tuntee kaikki kalan merkeissä syntyneet henkilökohtaisesti, citeeraan, kala tietää sinusta kaiken , et ole kalan luottamuksen arvoinen, ja kala kostaa ,, kaikki ei ole samallaisia kun sinä vaikka ovat syntyneet kalojen merkeissä, luulis jo uppoavan pattiin , olen itse kalat enkä monesti ole yhtään kalan tyylinen, olen esim. suora suhteissani, enkä vaan pakene jos on jotain , sanon sen mielummin enkä ole kostonhimoinen, annan anteeksi liiankin helposti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882