Emilia, Mikko ja Mikko

Micco!

Aika fiksu nainen tuo vasta eronnut Emilia Leppilampi kun uudella miesystävällä sama etunimi kuin edellisellä.
Tää nykyinen Mikko taitaa olla joku "ei julkkis", mutta eiks se aikaisempi ole joku kansainvälinen filmitähti?
Onnea suhteelle! Jos kolmatta Mikkoa joutuu etsimään niin oisko Kivinen , Alatalo vai kuka sopiva ehdokas?

5

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ron Jeremy

Sen on pakko ottaa aina Mikko-niminen mies kun sen oikeaan persposkeen on tatuoitu nimi "Mikko". Minä tiedän kun minä olen nähnyt.

• tuntematon tosiaan

Juu, Leppilampi "kansainvälinen filmitähti", ihan varmasti... Koivuhan vaan on NHL-joukkueen kapteeni, täysin tuntematon heppu, varmaan ihan tyhjätaskukin.

• toimiston friidu

Lihaksiton luunkolistaja ja näyttelijänä alle keskitason sitä on Mikko Leppilampi.Tulisi soittamaan poskeaan muillekin kuin portsareille jotka ei voi duuninsa takia tukistaa poloista UIK Mr.Lotharissa on lihasta bodya ja näyttävyyttä.UIK Sadan elokuvan Mr.Lothar oikaisee kerran ja Leppilampi lentää kuin leppikeihäs UIK

• Lothar ylivoimainen

Lotte ajaa ferrarilla Leppäkeihäällä ei ole varaa kuin verrareihin 1-0
      Lotella on iso muna Leppäkeihäällä on nysä 1-0
      Lotella on sata naista Leppäkeihään jätti se yksikin 1-0
      Loten ei tarvitse aukoa päätä pokeille Leppäkeihästä ei viitsi vetää tauluun edes poketkaan säälistä 1-0
      Lote on tehnyt tuhansia elokuva Leppäkeihäs ei ole muuta kuin näytellyt beeluokan elokuvassa 1-0
      Lote on reteesti kuuminta hottia Leppäkeihäs on halpapaperia 1-0

• Mik-koo-oooooohhh!

Joo hyvä veto pysyä mikoissa, ei tarvi varoa että sangyssä huuman hetkellä lipsauttaa vahingossa exän nimen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe