Hei! Tietääkö kukaan mahtaisiko Turun seudulla olla rantakatamaraaneja markkinoivia liikkeitä? Saa olla käytettyjä tai uusia. Toki voi mainostaa jos on tarvetta päästä omastaan eroon, alle neljän tonnin hintaisista olisin käytetyissä kiinnostunut.
Katamaaraneja myynnissä?
8
100
Vastaukset
- 10
Hain oman rantakatin Tukholmasta. Blocketista löytyy katamaraaneja halvalla. Peräkärryn päällä kuljetus ei montaa sataa maksa autolautalla yli tuotuna.
- JoJo778-1
Tsekkaapa mitä Sailman:illa on tarjottavana, kts. http://northernyachts.fi/
- kaksirunkoista?
Hmm. Ruotsin puolelta lähden tuskin hakemaan, mutta täytyypä tuolla sailmanilla käväistä. Näytti olevan ainakin Nacraa myynnissä.
- Tuoksuu
Tuoksuu sissimarkkinoinnille...
- niinpäonkin
Jepp, taisi maahantuoja itse aloittaa ketjun...
No, kotisivut eivät oikein vakuuta eli monen mahdollinen kiinnostus loppunee siihen. Pitäisikö jonkun aloittaa ketju, jossa markkinoisi purjehdussanaston hallitsevaa suomen kielen maikkaa tarjolle korjaamaan nuo kotisivut? - kaksirunkoista?
niinpäonkin kirjoitti:
Jepp, taisi maahantuoja itse aloittaa ketjun...
No, kotisivut eivät oikein vakuuta eli monen mahdollinen kiinnostus loppunee siihen. Pitäisikö jonkun aloittaa ketju, jossa markkinoisi purjehdussanaston hallitsevaa suomen kielen maikkaa tarjolle korjaamaan nuo kotisivut?Voi harmi. Mainontayritykseni meni mönkään. Laittakaa toki toinenkin linkki, niin voin mainostaa sitäkin, koska minähän myyn kaikki Suomen purje- sekä moottoriveneet. Tiesitkö, että omistan myös kaikki autoliikeketjut? Kun sinä ostat uuden auton, saan hinnasta 20% omiin taskuihini! Eihän minun rikkaana miehenä pitäisi olla edes kiinnostunut tuollaisesta lelusta, voisinkin ostaa 60 jalan purren uudeksi rantaleluksi uimapatjan tilalle...
- viihdykettä
kaksirunkoista? kirjoitti:
Voi harmi. Mainontayritykseni meni mönkään. Laittakaa toki toinenkin linkki, niin voin mainostaa sitäkin, koska minähän myyn kaikki Suomen purje- sekä moottoriveneet. Tiesitkö, että omistan myös kaikki autoliikeketjut? Kun sinä ostat uuden auton, saan hinnasta 20% omiin taskuihini! Eihän minun rikkaana miehenä pitäisi olla edes kiinnostunut tuollaisesta lelusta, voisinkin ostaa 60 jalan purren uudeksi rantaleluksi uimapatjan tilalle...
Paras viestiketju aikoihin- loppuhuipennus, jossa nimimerkki "kaksirunkoista?" eli myyjä hermostuu, on mahtava!
Näitä lisää! - kaksirunkoista(ko)?
viihdykettä kirjoitti:
Paras viestiketju aikoihin- loppuhuipennus, jossa nimimerkki "kaksirunkoista?" eli myyjä hermostuu, on mahtava!
Näitä lisää!Hermostuin? Hah. Minusta oli äärimmäisen hauskaa kirjoittaa tuota vastausta. Pitäähän provoilijoidenkin joskus onnistua :) Mutta en minä näitä myy, vaan olisin ihan aidosti kiinnostunut purjehtimisesta. Ja olkaa hyvät vain jos huvitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760