Ottaa päähän ku faija kokoaja vittuilee siitä , ku herään kello 14:00 ja oon koneella koko päivän.Syy tähän on se , että mulla ei oo yhtään kaveria. Kukaan perheenjäsen ei tiiä siitä enkä niille kerro sitä. Onko kellään ideoita miten saisin vittuilun loppumaan. Tiedän kyllä itsekki ,että oon vitun säälittävä ihminen kuka vaa viettää koneella päivät pitkät :(
oisko ideoita?
7
108
Vastaukset
- ölypää
No jos vaikka heräisit aikaisemmin ja lopettaisin koneella roikkumisen?
- 78978978
"No jos vaikka heräisit aikaisemmin ja lopettaisin koneella roikkumisen? "
Ei sitä koneella roikkumista noin vaan lopeteta.
Tuommoinen vittuilu myös helposti vaikuttaa siten että henkilö entisestään syrjäytyy...
Parasta on toki yrittää että keksii jotakin muutakin tekemistä vastapainoksi vaikka tehdäkseen sitten itse juttuja....
Liikunta on hyvä keino ja kun on saanut peruskuntoa alle niin kannattaa kokeilla esim. itsepuolustus, taistelu lajeja.
- liikkuminen auttaa
Toi on vaikea tilanne. Varsinkin jos muutkin ovat kimpussa asian tiimoilta.
Suosittelisin että rupeaisit liikkumaan. Esim. kävisit uimassa lenkillä useita kertoja viikossa. Alussa aloittaisit pienillä matkoilla ja sitten kokeilisit vähän kerrallaan tehdä isompia matkoja.
Vittuilu tuskin vähenee sillä että noinkin teet mutta ainakin unohtuu vähäks aikaa huonot asiat mielestä ja myöhemmin pystyt laittamaan paremmin kampoihin samanlaisille vittuilijoille. Noi vittuilijat kun tuskin loppuvat vanhempiisi. - aloittaja....
Eli siis mun jutun perusteella vois kuvitella , että oon joku läski tms , mutta näin ei oo .Pelasin 11vuotta jalkapalloo ja lopetin sen viime vuonna jalkakipujen vuoksi. Itsepuolustuslajit vois olla hyvä idea ne kun on mua kiinnostanut aina. Kiitokset vain kaikille tuesta.
- spudro spädre
Sano sille, että stfu noob.
- =O =O =O
Ikävää että perheenjäsenesi ovat niin sokeita, että eivät näe sinun olevan yksinäinen = /
- soft.values
Tuo 14.00 herääminen on aika huono juttu. Laita kello soimaan edes klo 11.
Koneen ääressä ei saa kavereita, sinun pitäisi ehdottaa jollekulle toiselle koneen ääressä istuvalle jotakin tekemistä. Tekeminen voi olla vaikka pyöräilyä.
Tuo v*ttuilu (rankka sanavalinta?) mitä isäsi tekee on tavallaan osoitus siitä että hän haluaa olla hyvä isä, hän yrittää saada sinut tekemään jotakin tavallista erakoitumisen sijaan. Yli 1 tuntia ei pitäisi pelata yksistään jos ulkona on hyvä sää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708