Tulee aika jolloin mun tiedot ja taidot on kultaakin kalliimmat.
Tulee aika jolloin mua tarvitaan.
Mun sisälläni on kaikkein tärkein...mun sydän...mun minuus.
En pysty vihaamaan. En pysty valehtelemaan.
Olen hiljaa, jos mulla ei ole sanottavaa.
En tiedä mikä olen.
Olen erilainen, kuin kaikki muut...sen tiedän.
Mun aikani tulee vielä.
4
262
Vastaukset
- suurin on rakkaus
Veit sanat suustani :)
- Kannattaako..
...kuitenkaan olla niin itsevarma asiasta, koska et tiedä mikä olet (kuten kirjotit).
Ei se mene noin, kukaan ei ole korvaamaton eritoten jos suhde ei toimi tyydyttävästi, välttelyä, karttamista jne
Ehkä hän huomaa irl, että et ole tosissasi pitäessäsi etäisyyttä.
Siitä saat olla varma, että joku jossain tarvitsee sinua, kaikille löytyy paikka.
Toisaalta jos "et pysty vihaamaan etkä valehtelemaan" niin kuka voisikaan olla parempi tai tärkeämpi kumppani. Tuota on vaan aika vaikea nykyään uskoa, kuka pystyy aina olemaan vihaamatta tai kertomatta totuutta. - varma käsitys
Mua ei tarvita milloinkaan. Se on ainoa totuus mitä olen oppinut. Mulle ei ollut paikkaa tässä maailmassa ollenkaan. Mun olemattomia tietoja ja taitoja ei tarvitse kukaan. Mä olin toisten mielestä vain joutava paska, ei mitään muuta.
- flipat
Ei taida olla helppoa olla erillainen tässä yhteikunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750