Vaikea Asteinen Psykoosi ja Skitsofrenia

sampsa.suomalainen

Ajattelin tuoda tämän esille, kun näen tässä pahan epäkohdan. Kun lääkärissä kerrotaan -puheäänistä, joita muut eivät kuule -tai näköharhoja. Näköharhat o varmasti sattuneet juuri -ja vain silloin, kun on yksin ,ettei muita ole paikalla -todistamassa tapahtumaa, et silloin tietenkään usko edes silmiäs -ja kerrottuas lääkärissä tapahtuman -lääkäri vain toteaa ,-että kuuluu taudin kuvaan. ja sama asia on kuuloharhojen osalta. Epäkohta on siinä, että menet ja uskot lääkäriä. Lääkäri ei todellisuudessa voi kumota sitä mitä olet kuullut -eikä saisi näin väittää, hän ei mitenkään voi todistaa sitä kummajaista -että esim. kuuloharhasi -olisivat muodostuneet omassa päässäsi, alitajuntasi tai jonkun muun aivojen osasi muodostamana. -lääkärillä ei ole mitään näyttöä -tukena, siihen -että hän rupeaa muokkaamaan ajatusta päähäsi ,että olet NIIN SAIRAS. Minä ihmettelen missä ihmisten tajunta/järki oikein piilee. Otan esimerkiksi vaikka, näin: Olet lääkärissä, jonne menet näyttämään luomea, jossa on värimuutos. Oltaisiin tilanteessa -jossa ei olisi mitään muuta -tutkimustuloksia -näyttöjä -kuin juuri värimuutokset ja luomen koon muuttuminen -ja VAAN siihen nojautuen lääkäri kertoisi, että kyllä tässä o nyt merkit -että sinulle on tullut syöpä melanooma, ja lisäisi ,ettei ole mitään tietoja -kuinka kauan elät. lähtisit kotia, tämän henkisen painolastisi kanssa -mitä sulle lääkäri kertoi. mietippä kuinka se vaikuttaisi jokapäiväiseen elämään. sinun kokomaailman kuvasi elämästä muuttuisi loppuiäksi.. pohtisit miksi minä..masennusta..elämän ilon puutetta -taistelua huonojen ajatusten kanssa- jokapäiväisessä elämässä. toiset selviää paremmin -kuin toiset tuommoisesta -ja eläisivät paremmin asian kanssa..

Psykoosissa tai Skitsofrenia diaknoosin saanut ihminen, älä masennu yhtään lääkärin sanoista -harhoja. sillä siinäkin tilanteessa on pöydän puolin vain vastakohdat SINÄ joka kuulet NE- ja lääketieteen edustaja -jolle on taudinkuva päässä -jonka hän esittää sulle - ilman mitään näyttöjä siitä -jolla hän voisi oikeasti TODISTAA -puheäänien olevan pääsi tuotosta. Sinun täytyy ymmärtää, että emme ole yksin missään maailman kolkassa,

Mielestäni tämä suuri TIETOAUKKO -lääketieteessä . Mutta sillä ei saisi leikkiä, ihmisellä, joka on kohdannut elämässään -niin pyhimmän asian, kuin mielenterveyden tasapainonjärkkymisen -ja on tilanteessa, jonka seurauksena on aivan hämillään -missä totuuden raja menee -hänen maailmansa , että tämän muun maailmansa välillä. Lääkkeet on keksitty ,joilla saadaan - pyritään ns. normaalitilaan missä valtaosa ihmisistä on. tämän lukija -jos sulla ei ole koskaan ollut tilanne elämässä, jossa sattuukin omalla kohdallesi -normaalin tilan järkkyminen - koeta ymmärtää tätä viestiä, älä anna lääkärille valtaa liikaa muokata itseasiassa itsesi tilaa vielä pahemmaksi -sillä lääkäri parka kun ei edes sen vertaa ymmärrä -tilannettasi. sillä lääkäriä rajoittaa vala. Mieli on loppujen lopuksi sellainen asia -jonka tasapainon järkkyminen saattaa kohdata ketä vain, missä elämän tilanteessa vain. Meidän onni on se ,että tiedän sen -osa lääkäreistä sivuuttaa äänien kuulemisen vaihtamalla/ johdattamalla keskustelun muihin elämän alueen aiheille -sillä osa lääkäreistä TIEDOSTAA ,sen ettei niitä todisteita ole missään maailman kolkassa ,että äänet ovat ihmisen oman pään tuotosta..

0

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä sanoisit

        juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
        Ikävä
        203
        2175
      2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

        Missä meni pieleen?
        Ikävä
        134
        1198
      3. Mitä hyvää

        Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
        Ikävä
        113
        1073
      4. Koillis motor

        Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
        Suomussalmi
        23
        827
      5. 58
        806
      6. Kauhavan häiriköijistä

        Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
        Kauhava
        34
        771
      7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

        Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
        Haapavesi
        42
        638
      8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

        Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
        Suhteet
        175
        584
      9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

        Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        46
        577
      10. Auto ajoi päälle?

        Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
        Kuusankoski
        10
        560
      Aihe