Olet mahdollisesti kuullut hevoskasvatusverkkopelistä nimeltä Howrse? Peli on käännetty tämän vuoden alkupuolella suomenkieliseksi versioksi (http://www.howrse.fi).
Etkö tiedä miten aloittaa peliä? Askarruttaako mieltäsi jokin pelin etenemisessä? Howrse FI on tässä tapauksessa juuri sinulle tarkoitettu, niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekkin pelaajille suunnattu avustussivusto. Sivujen ohjeiden avulla pääset hyvin alkuun pelissä ja etenemistä edellyttävää tietoa lisätään sivuille vähitellen.
Eritoten panostamme kysymyksiin vastaamiseen, vieraskirjassa voit kysyä apua minulta ja foorumilta voit saada apua moneltakin taholta.
Foorumilta löytyy erilaisia palstoja liittyen Howrseen, vapaata keskustelua itse peliin liittyvistä asioista, kysymyksiä sekä tori -alue helpottavat kommunikointia Howrse pelaajien välillä.
Tule ja tutustu yhteen parhaista hevosverkkopeleistä, helposti ja mukavasti!
Howrse FI - hevoskasvatuspeliä aloitteleville ja kokeneille
Jazzumi
4
290
Vastaukset
- skp
Maksaako jokin pelissä? Siis onko peli turvallinen ettei tule maksamaan euron euroa?
- Keppari love
ei maksa ellet sitten osta passeja, niistä enemmän howrsessa.
Olen siellä Armida ja minulta saa kysellä kaikkea - cella
juu eipä se maksa, ellet niitä passeja halua ostaa ^^
- Ssinsku
Multakin voi sitten tulla kyselemään pelissä, olen siellä siis Ssinsku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185073MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1082588- 102024
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1161649Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691269Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s401244Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009