Howrse FI - hevoskasvatuspeliä aloitteleville ja kokeneille

Jazzumi

Olet mahdollisesti kuullut hevoskasvatusverkkopelistä nimeltä Howrse? Peli on käännetty tämän vuoden alkupuolella suomenkieliseksi versioksi (http://www.howrse.fi).

Etkö tiedä miten aloittaa peliä? Askarruttaako mieltäsi jokin pelin etenemisessä? Howrse FI on tässä tapauksessa juuri sinulle tarkoitettu, niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekkin pelaajille suunnattu avustussivusto. Sivujen ohjeiden avulla pääset hyvin alkuun pelissä ja etenemistä edellyttävää tietoa lisätään sivuille vähitellen.
Eritoten panostamme kysymyksiin vastaamiseen, vieraskirjassa voit kysyä apua minulta ja foorumilta voit saada apua moneltakin taholta.

Foorumilta löytyy erilaisia palstoja liittyen Howrseen, vapaata keskustelua itse peliin liittyvistä asioista, kysymyksiä sekä tori -alue helpottavat kommunikointia Howrse pelaajien välillä.

Tule ja tutustu yhteen parhaista hevosverkkopeleistä, helposti ja mukavasti!

4

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skp

Maksaako jokin pelissä? Siis onko peli turvallinen ettei tule maksamaan euron euroa?

• Keppari love

ei maksa ellet sitten osta passeja, niistä enemmän howrsessa.
      Olen siellä Armida ja minulta saa kysellä kaikkea

• cella

juu eipä se maksa, ellet niitä passeja halua ostaa ^^

• Ssinsku

Multakin voi sitten tulla kyselemään pelissä, olen siellä siis Ssinsku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4464
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      48
      1808
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1619
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1608
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1537
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1130
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1103
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1097
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1051
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      64
      1035
    Aihe